Menu
Váš košík: 0,00 0

Urychlení regenerace při cyklistice

Datum: 25.2.2014

Dobrý den, jezdím na kole, a to jak na silničním, tak na MTB. Trénuji prakticky denně, cca 550 hodin ročně. Od NUTRENDu beru 2x denně protein, a to WHEY CORE 100. Před těžším tréninkem na kole používám ENDURO BCAA. Po extrémní zátěži gainer. V zimní přípravě v posilovně AMINO BCAA MEGA STRONG. Zvažuji zařadit noční protein - jde mi o zvyšování výkonnosti, ale zejména o urychlení regenerace a ochranu organismu. Děkuji za rady a doporučení produktů.

Jak tak počítám objem vaší tréninkové práce, tak mi to vychází cca na dvě hodiny denně (pokud beru v potaz, že alespoň jeden den v týdnu si dáte odpočinek), a to je opravdu velmi náročné na optimálně sestavený výživový program, tedy zdaleka nejenom na použití doplňků výživy.
 
Pomocí produktu WHEY CORE 100 sice zvýšíte příjem kvalitních bílkovin, které i v cyklistice potřebujete zvýšené množství, ale bílkoviny vám energii nedodají a cyklistika, zvláště silniční, je extrémně náročná na potřebu energie. Jen pro zajímavost: uvádí se potřeba cyklistů při více etapových závodech typu Tour de France v průměru kolem 8000 kcal denně. Sice to není váš případ, ale je zjevné, že i u vás je třeba výrazně zvýšit příjem sacharidů jako základního zdroje energie v cyklistice - samozřejmě pokud to neděláte, protože svůj jídelníček jste nepopsal.
Gainer (Mass Gain) byste měl brát po každé zátěži nejenom extrémní. V cyklistice vždy dojde k vyčerpání svalového glykogenu (zásobního cukru ve svalové buňce) a ten je potřeba po fyzické námaze co nejrychleji a v dostatečném množství doplnit - jinak budou i nadále po tréninku převládat katabolické procesy a vaše výkonnost z dlouhodobého pohledu bude ohrožená. Co je dostatečné množství? Doporučuji u vás minimálně 1 gram sacharidů (v podobě gaineru) na 1 kg tělesné váhy, a to v průběhu dvou hodin po tréninku. Můžete použít REGENER, který kromě téměř 90 % obsahu velmi dobře vstřebatelných sacharidů obsahuje zvýšený podíl větvených aminokyselin a glutamin, což jsou složky velmi potřebné pro regeneraci. Přesto bych ještě přidal tak 3 gramy větvených aminokyselin (ENDURO BCAA). Zhruba hodinu a půl po tréninku si dejte vámi zmíněný WHEY CORE 100.
Před tréninkem musíte být optimálně energeticky zásoben (natož před závodem) – můžete použít cca 90 minut před tréninkem kaši B4 ACTIVITY či energetické gely - před tréninkem ENDUROSNACK a v průběhu v případě energetické krize použijte CARBOSNACK. Je naprosto v pořádku, že berete BCAA i před tréninkem na ochranu svalové hmoty.
Na noc doporučuji noční protein COMPRESS N.T.. Opravdu dbejte na celodenní zvýšený příjem sacharidů - nejlépe ve formě vydatných příloh jako je rýže a těstoviny či ovesné vločky. Při vaší poměrně extrémní tělesné zátěži je vaše možná celodenní potřeba kolem cca 8 gramů sacharidů na 1 kg tělesné váhy.
 

Seznam produktů

REGENER
Top produkt
Výprodej
Doprava zdarma
Více variant

REGENER

od 330,00

287,00 bez DPH

Skladem

Diskuse

NUTREND D. S., a.s. www.nutrend.cz, Chválkovice 604, 779 00 Olomouc, Pro navigaci GPS použít adresu: Železniční 604, Olomouc, GPS Loc:49°36'29.3"N 17°17'46.99"E, tel: +420 583 842 591, fax: +420 583 842 590, email: nutrend@nutrend.cz

NUTREND D. S. je výrobce doplňků stravy a potravinových doplňků pro zvláštní výživu.

Copyright © 2006-2013 NUTREND D. S., a.s. All Rights Reserved. www.nutrend.cz