Diskuse | NUTREND.cz - Oficiální e-shop

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu

Nutrend klub

Nutrend klub

Nutrend klub

S členskou kartou můžete sbírat body za každý nákup, uplatnit slevu 10% na všechno zboží a zúčastnit se cvičebních plánů a se splněním všech Vašich sportovních cílů. Více....

Doprava ZDARMA

Doprava zdarma Doprava ZDARMA
nad 600 Kč

Doprava ZDARMA

Při ceně objednávky od 600 Kč poštovné ZDARMA. Platí jen pro koncové zákazníky.
Muj profil

MASS GAIN 14

MASS GAIN 14

Mimořádný gainer určený zejména pro podporu regenerace po mimořádně náročné fyzické aktivitě. Bílkovina je zde převážně zastoupena syrovátkovým proteinovým koncentrátem (WPC) a sacharidový komplex je tvořen maltodextrinem, glukózou, fruktózou a inulinem.

Datum: 13.12.2013 10:56 Odpovědi: 24

Gainer vs. Protein

Autor:Jakub Datum:25.4.2019 18:39

Dobrý den
Mám dotaz co je vhodnější pro mě gainer vs. protein (Výška 171cm, váha 64kg)
Mám stolárnu, takže každý den 8-10h na nohách, pak dělám na baráku, nebo jdu na kolo (2x až 3x týdně) jim pravidelně a dost, ale tělu to nestačí. Potřebuji zlepšit regeneraci z kola a taky aby tělo nebylo pořád tolik hladové. Z minulosti mám zkušenost s gainerem i s proteinem, ale to šlo o silové sporty, ohledně vytrvalosti na kole a únavě po fyzické práci si nejsem jist co je v hodnější. Ještě dotaz na iontový nápoj, který by byl v hodnější od vás, když jízda na kole trvá déle jak 1,5h? Předem Děkuji za odpověď.

Re: Gainer vs. Protein

Autor:Michal Tuček Datum:26.4.2019 08:41

Dobrý den
Pokud potřebujete zlepšit regeneraci, tak rozhodně doporučím produkt s vyšším obsahem sacharidů. Vhodným produktem by pro vás mohl být RECOVERY PROTEIN SHAKE.
Ideální sportovní nápoj pro cyklistiku v délce 90 minut je ISODRINX. Tento produkt obsahuje vyšší množství sacharidů, které bude částečně pokrýt energetickou ztrátu.
M. Tůček 

Davkovani

Autor:Monika Widenková Datum:12.2.2018 15:23

Dobrý den,
dnes jsem dostala přípravek Gainer,chtěla bych se zeptat na dávkování kolik gramů denně dávat,při hmotnosti 60kg a výšce 181cm?
Předem děkuji za odpověď

Re: Davkovani

Autor:Michal Tuček Datum:12.2.2018 16:50

Dobrý den
U sacharidových koncentrátů se dávkování řídí spíš náročností a délkou fyzické aktivity, než tělesnou dispozicí.
Samotné použití produktu tohoto typu souvisí s fyzickou aktivitou, kdy použitím před sportovním výkonem zásobíme tělo snadnou energií, kterou tělo použije k svalové práci a použitím po sportovní aktivitě doplňujeme do těla živiny (zejména sacharidy) pro zlepšení regenerace. Doporučované dávka je 40 gramů, ale může být i vyšší, pokud aktivita časově přesáhne 60 minut.
S pozdravem
M. Tůček 

gainer

Autor: Jana Datum:21.5.2017 10:57

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli je MASS GAIN 14 vhodny i po běhu, atletickém treninku či posilování s vlastní vahou. Nebo jestli je vhodny jen na posilování se zatěži. Nejde mi o nabiráni svalove hmoty, spis o regeneraci. Ale mam strach, abych nenabrala tuky

Děkuji

Re: gainer

Autor:Michal Tuček Datum:22.5.2017 09:08

Dobrý den
Pokud se vám jedná pouze o regeneraci, potom bude vhodnější ENDURO GAINER, který je poměrem živin téměř stejný, jako MASS GAIN 14, ale je navíc obohacen o bifidokultury, taurin a L-glutamin.
Co se týká druhé části vašeho dotazu, tak pokud budete užívat sacharidové koncentráty (gainery) pouze v období fyzické aktivity (před aktivitou nebo po aktivitě), tak se nemusíte obávat přírůstku tuku. Obsažené sacharidy budou při použití po fyzické aktivitě plně využity na obnovu glykogenu, nebo při použití před fyzickou aktivitou budou využity jako zdroj energie pro pracující svalstvo.
S pozdravem
M. Tůček 

Davkovani

Autor: Karol Datum:1.2.2017 18:56

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli davka 40g je vhodna i pro zeny.

Děkuji

Re: Davkovani

Autor:Janka Pálešová Datum:2.2.2017 09:04

Dobrý den,
ano, dávka Gaineru 40g po tréninku je základní dávka i pro ženy, jinak u tohoto výrobku bohužel zůstalo „historické dávkování“ vhodné i pro vytrvalostní a mladistvé sportovce. Běžná dávka u gainerů se pohybuje spíše 60-120 g dle hmotnosti jedince a samozřejmě individuálních nároků na příjem živin. Dávku tedy klidně navyšte / upravte dle nároků organismu především po tréninku, a pokud jste v tzv. objemové přípravě, tak lze použít i na svačinu před tréninkem nebo v den volna. Jinak doporučuji nový pěkný článek o doplnění energie po tréninku.
S pozdravem
Mgr. Janka Pálešová

Doba spotřeby

Autor:Jiří Zajíc Datum:20.11.2016 18:10

Dobrý den, píšete, že je nutno spotřebovat do 3 měsíců
Jedna dávka je 40g, takže z 6000g je to 150 dávek, což je fakt super,ale pokud budu trénovat každý den v měsíci, výjde mi to za ty 3 měsíce na 90 dávek.
Díky za info.

Re: Doba spotřeby

Autor:Janka Pálešová Datum:22.11.2016 09:09

Dobrý den, ano, máte pravdu, u tohoto výrobku bohužel zůstalo „historicky dávkování“ vhodné i pro vytrvalostní a mladistvé sportovce. Běžná dávka u gainerů se pohybuje 80-120g dle hmotnosti jedince a samozřejmě nároků na příjem živin. Dávku tedy klidně navyšte především po tréninku, a pokud jste v tzv. objemové přípravě, tak lze použít i na svačinu před tréninkem nebo v den volna. Navíc doporučení spotřeby je informativní doporučení a při dodržení skladovacích podmínek (5-25C suchu a dobře uzavřeno) můžete bez problémů užívat i déle než 3 měsíce. Jinak doporučuji nový pěkný článek o doplnění energie po tréninku: http://www.nutrend.cz/doplneni-glykogenu-vs-proteinove-napoje-a31030.htm.
S pozdravem
Mgr. Janka Pálešová 

Jak uzivat v netreninkove dny

Autor:Michal Vaculik Datum:9.7.2016 19:31

Dobry den,muzete mi rict jak a kdy nejefektivneji uzivat mass gain 14 v netreninkove dny a zda je mozne smichat mass gain 14 s creatinem a uzit je po treninku zaroven. dekuji za info. S pozdravem Vaculik Michal

Re: Jak uzivat v netreninkove dny

Autor:Michal Tuček Datum:19.7.2016 09:33

Dobrý den
MASS GAIN 14 je vhodný díky složení užívat zejména po fyzické aktivitě k lepší regeneraci. Tento produkt je vhodný pro tvrdě trénující sportovce vytrvalostního, nebo silově vytrvalostního charakteru, kteří trénují i několikrát denně.
V období mimo fyzickou aktivitu bych tento produkt doporučil pouze mimořádně, a to pouze v případech pocitů únavy.
Kombinace s kreatinem po fyzické aktivitě je vhodná.
M.Tůček