Diskuse | NUTREND.cz - Oficiální e-shop

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu

Nutrend klub

Nutrend klub

Nutrend klub

S členskou kartou můžete sbírat body za každý nákup, uplatnit slevu 10% na všechno zboží a zúčastnit se cvičebních plánů a se splněním všech Vašich sportovních cílů. Více....

Doprava ZDARMA

Doprava zdarma Doprava ZDARMA
nad 600 Kč

Doprava ZDARMA

Při ceně objednávky od 600 Kč poštovné ZDARMA. Platí jen pro koncové zákazníky.
Muj profil

TURBOSNACK

TURBOSNACK

TURBOSNACK je jedinečná forma velmi rychlé energie pro finální fázi vytrvalostních a rychlostně vytrvalostních výkonů. Obsahuje synergicky působící funkční látky L-karnosin (dipeptid beta-alaninu a L-histidinu), L-alanin, taurin a kofein.

Datum: 13.12.2013 10:56 Odpovědi: 12

Suplementace na marathon

Autor:Ales Datum:17.4.2019 19:16

Dobrý den zřejmě zde již tato otázka zazněla ,ale prosím zda by jste mi poradili se suplementaci během maratonského běhu předem vám míč děkuji za odpověď

Re: Suplementace na marathon

Autor:Michal Tuček Datum:18.4.2019 10:32

Dobrý den

Dlouhodobá vytrvalostní aktivita o vyšší tepové frekvenci může vést ke stavům dehydratace, deficitu elektrolytů, nebo hypoglykemie. Těmto stavům můžete předcházet například příjmem menšího množství jednoduchých cukrů a tekutin s obsahem iontů před sportovní aktivitou, nebo naopak v průběhu sportovní aktivity.
Příjem energie před sportovní aktivitou nastavte podle okolní teploty (klimatických podmínek), při které bude aktivita probíhat.
  • Pokud předpokládáte vyšší okolní teplotu a s tím související zvýšené pocení, můžete před sportovní aktivitou zvolit iontový nápoj s dostatečným obsahem energie. Zásobíte tak tělo nejen energií, ale i tekutinou a elektrolyty.
  • Pokud bude aktivita probíhat v průměrných klimatických podmínkách lze zvolit jako zdroj energie před sportem oblíbenou sladkost (v rozumném množství) nebo například energetickou tyčinku VOLTAGE ENERGY BAR.
  • V případě, že se po většinu dne vyhýbáte příjmu soli, tak lze před sportem spolu s výše uvedenou tyčinkou (nikoliv s iontovým nápojem) přijmout menší množství soli, nebo použít produkt SALT CAPS, který obsahuje podobný poměr minerálů, jaký se je v lidském potu. Jedna až dvě kapsle před sportovní aktivitou by v tomto případě by měly být dostatečné množství.
Další zdroj energie můžete přijímat v průběhu aktivity ve formě tekutin (a zde opět odkáži na nápoj ISODRINX) nebo ve formě energetických gelů.
 
M. Tůček 

Horský maratón

Autor:Miroslav Dyl Datum:20.7.2018 10:58

Dobrý den
Potřebuju vědět jak doplňovat energii v průběhu horského maratónu který má 96 km.
děkuji

Re: Horský maratón

Autor:Janka Pálešová Datum:20.7.2018 13:13

Dobrý den, je nutno vyzvednout individualitu každého sportovce i co se týká konkrétního použití doplňků u takto náročných závodů, a proto kladu důraz na otestování v tréninkovém režimu, co vyhovuje jednomu, nemusí druhému. Před závodem ověřené jídlo samozřejmě, ale může být i tyčinka VOLTAGE případně FLAPJACK. Před výkonem můžete použít stimulant GUTAR nebo CARNITINE 3000 SHOT obsahuje 3000mg karnitinu, také vitaminy přispívající ke snížení míry únavy a vyčerpání a k normálnímu energetickému metabolismu, navíc antioxidant extrakt zeleného čaje, chrom a energetické stimulanty kofein a taurin. Pro prevenci křečí používejte ANTICRAMP, při akutních stavech MAGNESLIFE ampulku.
Křeče může vyvolat i nedostatečná hydratace či nedostatek sodíku, jako pitný režim pro tyto aktivity je určen ISODRINX. Energii lze průběžně doplňovat tyčinkami POWER BIKE ci VOLTAGE, JUST FRUIT SPORT nebo pak gely jako ENDUROSNACK a CARBOSNACK, pokud možno co 30-60min alespoň 1/2 tyčinky či dávky gelu společně s pitným režimem. Další inspiraci naleznete také v článku Petra Vabrouška o zvládnutí extrémního závodu IROMAN. Hodně zdaru. S pozdravem Mgr. Janka Pálešová

Jaké kombinovat suplementy

Autor:Jaroslav Vojtovič Datum:21.4.2018 21:58

Dobrý den, jezdím tréninky na kole, někdy i přes 100km a s převýšením přes 700m. Zajímalo by mě, co bych měl jíst během výkonu. Vzhledem k tomu, že mi vyhovuje trénovat kompletně vytrávený (poslední jídlo dávám 3 někdy i 4 hodiny před výkonem), tak se lehce stane, že jsem najednou 6 hodin bez jídla. Hledám proto nějaký nakopávač nebo kombinaci těchto suplementů, které se snadno a rychle vstřebají a dodají energii na posledních 30km. Děkuji za odpověď.

Re: Jaké kombinovat suplementy

Autor:Michal Tuček Datum:23.4.2018 08:02

Dobrý den
Vzhledem k tomu, že popisujete volnější tempo u fyzické aktivity (cca 100 km za 6 hodin jízdy na kole) bude vaše tělo využívat jako významnou část energetických zdrojů energii z volných mastných kyselin a ostatních zdrojů tuku. Na rozdíl od závodníků bude u vás ztráta glukózy a tedy i glykogenu nižší. Ze stejného důvodu nejspíš ani nemáte potřebu přijímat vyšší sacharidové dávky během výkonu a vystačíte si s rychlou energií z iontových nápojů.
Jako alternativu energetických zdojů bych pro vás doporučil naše energetické gely typu CARBOSNACK, nebo ENDUROSNACK. Také vámi zvolená varianta rychlého zdroje energie ve formě tekutiny TURBOSNACK pomůže, nicméně obsahuje poloviční dávku energie, než uvedené gely a nemuselo by tak jedno balení zcela stačit.
V rámci aktivity s nižší tepovou frekvencí lze však pohodlně konzumovat i energetickou tyčinku POWERBIKE, která se velmi dobře tráví a je mezi sportovci také velmi oblíbena.
M. Tůček 

Dotaz

Autor:Ondřej Ihn Datum:1.12.2016 11:25

Dobrý den
Jsem závodní plavec,je mi 16 let a na závodech mám často problém s doplněním energie.Závody trvají většinou jeden den a většinou plavu 6 disciplín(3 dopoledne a 3 odpoledne).Je tento přípravek vhodný, nebo by jste mi doporučili jiný.

Re: Dotaz

Autor:Janka Pálešová Datum:1.12.2016 14:36

Dobrý den,
pokud disciplíny následují v těsném sledu po sobě, doporučuji před první cca 30min ENDUROSNACK a mezi jednotlivými pauzami (pocucávat CARBOSNACK). Turbosnack obsahuje převážně použita glukóza v tekuté (rychlejší) podobě, dále je zde použita částečně i palatinóza a jako zdroje stimulace jsou zde použity taurin, kofein, dále se zde vyskytuje v hojném množství aminokyseliny L-alanin, která je alternativním zdrojem energie pro namáhané tělo. Z hlediska postupnosti volit spíše CARBOSNACK a ve finální části aktivity nebo při značném deficitu energie pak TURBOSNACK. Jestli jsou pauzy mezi výkonem delší lze z produktů jako svačinu zařadit i tyčinku, můžete vybrat z následujících: tyčinka VOLTAGE (varianta bez kofeinu), JUST FRUIT, DENUTS či DENUTS CRUNCH, MIXLI nebo STREET XL, případně FLAPJACK (pozor tady max půlka tyčinky tj až 50g by měla bohatě stačit, ať není plný žaludek). Vše vždy vyzkoušet v tréninkovém režimu, protože odezva trávicího traktu může být při rychle následující zátěži individuální. Jako pitný režim při aktivitě pro dodání energie, vitamínů a minerálů volte ISODRINX v hypotonickém ředění.
S pozdravem
Mgr. Janka Pálešová

Turbosnack vs. Carbosnack

Autor:David Karský Datum:9.5.2016 22:24

Dají se ve stručnosti porovnat oba výrobky, zejména v souvislosti s finální fází výkonu?

Re: Turbosnack vs. Carbosnack

Autor:Michal Tuček Datum:10.5.2016 15:59

Dobrý den
V produktu CARBOSNACK naleznete v gelové podobě převahu glukózy, menší množství maltodextrinu s rychlou dostupností a v rámci stimulace organismu jsou zde aminokyseliny L-glycin a taurin. Existuje i varianta s kofeinem, která má odlišné zbarvení a příchuť cola.
Co se týká produktu TURBOSNACK, tak zde je opět převážně použita glukóza, ale tentokrát v tekuté (rychlejší) podobě, dále je zde použita částečně i palatinóza a jako zdroje stimulace jsou zde použity taurin, kofein, dále se zde vyskytuje v hojném množství aminokyseliny L-alanin, která je alternativním zdrojem energie pro namáhané tělo.
Z hlediska postupnosti bych vždy volil CARBOSNACK bez kofeinu před produktem TURBOSNACK. Co se týká kofeinové varianty CARBOSNACKU, tak tato je díky obsahu kofeinu finálním produktem.
S pozdravem
Michal Tůček 

Dotaz

Autor:Ondra K. Datum:12.3.2014 11:44

   Dobrý den,
lze využít tento přípravek také do velkých mrazů, například na běžky?

Odpověď

Autor:Tomáš Andree Datum:12.3.2014 11:45

Koncentrace cukru v tomto výrobku je poměrně vysoká, takže TURBOSNACK bude vůči mrazu dost odolný, ovšem samozřejmě bude záležet na podmínkách. V každém případě doporučujeme uchovávat výrobky podobného charakteru pokud možno například pod bundou, co nejblíže tělu.