Letní výzva s Olgou Šípkovou | NUTREND.cz - Oficiální e-shop
Menu
  • NARTES
  • Váš košík: 0,00 0

    Letní výzva s Olgou Šípkovou

    Letní výzva s Olgou Šípkovou

    Datum: 16.7.2018

    Připravili jsme pro vás kompletní dvouměsíční cvičící plán s Olgou Šípkovou.

    Vybrali jsme funkční cviky pro posílení a protažení celého těla a především takové, které se dají provádět kdykoliv a kdekoliv. Takže můžete začít třeba hned!
    Čekají Vás:
     
    Výpady se zapažováním 
    • Posilujeme zadní strany nohou a hýždě.
    • Soustřeďte se na to, aby byl vždy při výpadu nejméně pravý úhel mezi holení a stehnem. Zapojujeme hýždě a zadní stranu nohou, zvedáme se do původní pozice přes patu a vystřídáme nohy.
    Sumo dřepy
    • Posilujeme nohy a hýždě.
    • Zaujmeme široký stoj rozkročný a jdeme dolů do dřepu. Čím níže do podřepu půjdeme, tím více zapojujeme hýždě. Držíme rovná záda. V horní pozici ještě předkopáváme. Střídáme nohy. 
    Rotace pro posílení břišních svalů
    • Posilujeme šikmé břišní svaly
    • Zaujmeme pozici vsedě, nohy pokrčíme před sebe, zapojíme břišní svaly a tělem se pokládáme tak, že zůstaneme v pozici se zády nad zemí. V této pozici se přetáčíme z jedné strany na druhou. 
    Plank
    • Posilujeme horní část těla a hluboký stabilizační systém.
    • Zapřeme se rukama o zem, měly by být dlaně přímo pod rameny. Nohy natáhneme a zapřeme se o špičky. V pozici se snažíme udržet co nejdéle. Pozor na prohýbání v bedrech. Záda držíme rovná a zapojujeme břišní svaly.  
    Výpady vpřed s předpažením
    • Posilujeme nohy, hýždě a protahujeme ruce.
    • Provedeme jednou nohou výpad vpřed, opět dbáme na to, aby byl v koleni minimálně pravý úhel. Současně předpažíme s ručníkem. Zvedáme se a ruce opět stahujeme k sobě. Nohy střídáme. 
    Úklony do stran
    • Posilujeme šikmé břišní svaly
    • Stojíme v širším stoji rozkročném, ruce vzpažíme s ručníkem. Pomalým pohybem se ukláníme ze strany na stranu. Vždy se snažíme v úklonu šikmé svaly zatnout.
    Zkracovačky s nohama ve vzduchu
    • Posilujeme přímé břišní svaly
    • Sedneme si na zem, nohy v pokrčení máme ve vzduchu, pomalým pohybem provádíme zkracovačky. Záda jsou vespod lehce zakulacená, nohy držíme ve vzduchu zapojením břišních svalů, ne spodních zad. 
    Střecha
    • Posilujeme horní část těla a protahujeme zadní strany nohou
    • Zaujmeme pozici planku s pomocí rukou se přehoupneme do střechy. Nohy se snažíme postupně co nejvíce protahovat. Ze střechy se vracíme do planku a pohyb opakujeme. 
    Protažení a relaxace
    • Protáhněte nohy, ruce a břicho.
    • Čas na zklidnění mysli a hluboké dýchání.

    Fotogalerie

    Seznam produktů

    Diskuse

    NUTREND D. S., a.s. www.nutrend.cz, Chválkovice 604, 779 00 Olomouc, Pro navigaci GPS použít adresu: Železniční 604, Olomouc, GPS Loc:49°36'29.3"N 17°17'46.99"E,
    tel: +420 583 842 510, Zákaznická linka: +420 800 750 750, email: nutrend@nutrend.cz

    NUTREND D. S. je výrobce doplňků stravy a potravinových doplňků pro zvláštní výživu.

    Copyright © 2006-2018 NUTREND D. S., a.s. All Rights Reserved. www.nutrend.cztoplist