Poradna | NUTREND.cz - Oficiální e-shop

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu

Nutrend klub

Nutrend klub

Nutrend klub

S členskou kartou můžete sbírat body za každý nákup, uplatnit slevu 10% na všechno zboží a zúčastnit se cvičebních plánů a se splněním všech Vašich sportovních cílů. Více....

Doprava ZDARMA

Doprava zdarma Doprava ZDARMA
nad 600 Kč

Doprava ZDARMA

Při ceně objednávky od 600 Kč poštovné ZDARMA. Platí jen pro koncové zákazníky.

Poradna

Kdy a jak používat doplňky při vytrvalostním výkonu?

Kdy a jak používat doplňky při vytrvalostním výkonu?

10.7.2017 Poradna
Energie – Motor vašeho výkonu Energie je potřebná pro všechny životně důležité pochody v našem organismu. Pro udržení všech funkcí, pro běžný pohyb, pracovní činnost a samozřejmě také pro sportovní aktivity. Vícehodinová náročná vyjížďka či cyklistický závod nebo ½ maraton neotestuje jen vaši fyzičku. Neodpustí vám ani nejmenší prohřešek. Pokud jde o přípravu stravovacího a pitného režimu, je třeba znát správné zásady, které skvěle napomohou sportovnímu výkonu a následnému zotavení po něm.
Jablečný jáhelník se šmakounem

Jablečný jáhelník se šmakounem

Ingredience: Jáhly 250g Rýžové mléko sušené 5 lžic Rozinky nesířené 100g Jablka 3ks Vlašské ořechy 100g Drcené lněné semínko 1 lžíce Rýžový sirup nebo ječmenná sladěnka 120ml Šmakoun vanilka nebo švestka 1 ks Skořice 1 lžička Kokosový olej, máslo nebo ghí Sůl Postup:   Jáhly propláchneme pod tekoucí vodou a třikrát je spaříme
„Věnujete se bojovým sportům? Jak zápasíte s jídlem a s doplňky stravy?“

„Věnujete se bojovým sportům? Jak zápasíte s jídlem a s doplňky stravy?“

14.6.2017 Poradna
Poctivá dřina na tréninku, k tomu pak běh nebo „kondičák“ případně doplněno o silový či kruhový trénink navíc v posilovně… Ano, zdá se to v pořádku, vždyť každé malé dítě přece ví, že dovednosti, kondice a funkční svaly se rodí cíleným cvičením a pravidelným tréninkem.
Pitný režim pro optimální výkonnost

Pitný režim pro optimální výkonnost

6.6.2017 Poradna
Pro správnou hydrataci nestačí pouze poslouchat své tělo a napít se „AŽ“ při pocitu žízně. Na toto doporučení je třeba dbát i při běžném denním režimu. Navíc, pokud vás však čeká sportovní aktivita, je vhodné výdej tekutin předvídat a do sportovní aktivity nastupovat již určitou tekutinovou rezervou.
3 tipy, díky kterým běhám ještě lépe

3 tipy, díky kterým běhám ještě lépe

Ať chceme nebo ne, to, co jíme, ovlivňuje výkon a zvláště můj oblíbený běh. Bez něho nemám žádnou energii. Jídlo musí být vyvážené, a proto k němu užívám ještě tyto tři věci, které se mi opravdu osvědčily:
Špaldoto s kuřecím masem a zeleninou

Špaldoto s kuřecím masem a zeleninou

Recept na obměnu rizota – špaldoto! Tolik oblíbené jídlo rizoto nemusíme uvařit pouze z rýže, ale také z bulguru, quinoi, kuskusu nebo špaldy. Výsledek bude vždy skvělý…
Brownies bez lepku, cukru a laktózy

Brownies bez lepku, cukru a laktózy

Je to opravdu výborná a zdravá pochoutka chutnající dětem i dospělým.
Bílý jogurt s tyčinkou DeNuts

Bílý jogurt s tyčinkou DeNuts

Jogurt smícháme se semínky, necháme chvíli semínka působit. Přendáme do misky a dozdobíme rozdrobenou DeNuts tyčinkou a čokoládou. Je to výborné! A vydatnou svačinku do školy máte hotovou raz dva.
Katčiny bezlepkové palačinky

Katčiny bezlepkové palačinky

Minule jsme si ukázali, jak připravit wafle s produktem Protein pancake od Nutrendu. Dnes vám s Artíkem ukážu, jak připravit palačinky z domácích surovin, když máte více času, například o víkendu. Pochutnáte si a ještě s dítětem smysluplně strávíte společný čas.
Jarní detox

Jarní detox

Pociťujete v jarním období zvýšenou vyčerpanost a náladovost? Takzvaná „jarní únava“ je reakcí lidského organismu na často se střídající oteplení a ochlazení, nedostatkem vitamínů (zejména vitamínu D) a minerálů po náročné zimě.