Menu
Váš košík: 0,00 0

Olga Šípková

Olga Šípková

Datum: 16.4.2014

Dvojnásobná mistryně Evropy a mistryně světa ve sportovním aerobiku, vicemistryně ve fitness týmech v kategorii step a úspěšná trenérka a instruktorka stojí za velkým rozvojem aerobiku v České republice. Je majitelkou a zakladatelkou Fitness Clubu Olgy Šípkové.

Olga Šípková
Specializace: aerobik, step aerobik, posilovací formy aerobiku
Webové stránky: http://www.sipkova.cz 
 
Olga Šípková vystudovala FTVS UK,obr učitelka tělesné výchovy a biologie. Osmnáct let dělala moderní gymnastiku, ale žádný větší úspěch nepřicházel.

V roce 1992 náhodou v televizi zahlédla první kroky sportovního aerobiku ,,Láska na první pohled"!V té době už pracovala ve fitness centru.Každou volnou chvíli kdy měla čas tak trénovala. Koupila si dres,bílou mašli do vlasů a vyrazila na první mistrovství. Právě její první mistrovství vyhrála na plné čáře. Pak to šlo jak po másle,ozvaly se televize,časopisy,setkání se známými lidmi..tak ji její manžel trénovat.

Jako třešnička na dortu přišlo světové prvenství v Sydney roku 1997. Začala natáčet různé videokazety. 16.4.2004 se jí narodila dcera Adéla. Je dvojnásobná mistryně Evropy a mistryně světa ve sportovním aerobiku, vicemistryně světa ve fitness týmech kategorie step, trojnásobná vítězka ankety Instruktor roku, trenérka juniorských a seniorských mistrů Evropy, majitelka a zakladatelka Fitness klubu Olgy Šípkové.




 

 
 
OLGA ŠÍPKOVÁ: KE ZDRAVÉMU A ŠŤASTNÉMU ŽIVOTU VEDE 5 KROKŮ
 
POHYB 
První, co asi každého napadne při slovním spojení zdravý životní styl, je pohyb. Kolik užitečného v sobě skrývá, dobře víme: fyzické vybití a naplnění, psychické odreagování a uvolnění, dosažení výsledků, setkání s přáteli. Nejlepší závislost, která může být a prospívá každému člověku! Pohyb zlepšuje fyzickou kondici, upevňuje zdraví, předchází zraněním a nemocem, krásně tvaruje tělo a samozřejmě přispívá díky prožitkům a následným vyplavováním endorfinů k dobré náladě. Pokud se rozhodnete na sobě pracovat, věnujte se pohybu pravidelně, doporučuji 3x týdně. Střídejte pohybové aktivity od různých stylů cvičení ve fittness (posilovací, taneční a protahovací) až po outdoorové aktivity. A hlavně nikdy nezapomínejte na pitný režim! Já velmi ráda popíjím při cvičení např. CARNITINE DRINK.
 
STRAVA
Velkou kapitolou, kterou se zabývá každý člověk starající se o svou kondici, vzhled a pohodu, je strava. Pokud chceme být zdraví, vitální a mít dobrou náladu, je nutné myslet na složení každodenního jídelníčku. Jako v každém oboru či v životě vůbec žádný extrém není dobrý. Vlastně je to velmi jednoduché, jen o tom přemýšlet! Základními hesly jsou pestrost, vyváženost, příprava. Pokud na sobě chcete pracovat a díky tomu se cítit skvě- le, pak počítejte s tím, že pravidelný pohyb jde ruku v ruce s dodržováním základních pravidel ve stravování. Já sama jím nejméně 5x denně, vybírám si a připravuji jídelníček na nadcházející den. Často jsem velmi zaneprázdněná a nechci nechávat jídelníček náhodě. Ve všech taškách i v autě mám vždy připravené např. různé tyčinky. Jsou velmi dobře stravitelné, nezatíží mě a dodají energii. Hodně jsem si oblíbila WELLNESS OATS CAKE, PROFIGUR tyčinky a nebo T-MEAL BAR, když mám hlad a vím, že na normální jídlo se dostanu až později. Stejně funguje koktejl T-MEAL FRUITY, který popíjím pravidelně třeba po dopoledním cvičení. Jste-li aktivní, žijete náležitě „rychle“ a chcete být v dobré kondici, opravdu nepodceňujte výběr a pravidelnost stravy.
 
ODPOČINEK
V současné rychlé době je navíc často opomíjený odpočinek. Zapomínáme, že zdroje naší energie nejsou nevyčerpatelné. Naše tělo i duše potřebují relaxaci, aby mohly plnit naše každodenní potřeby, sny a přání. Je tolik možností odreagování, jen je využít a nebát se tedy myslet na sebe. Já pravidelně cvičím až 5x týdně a vedle toho pracuji v televizi, organizuji akce ať již v našich fi tness cen- trech, nebo mimo. Bez odpočinku či relaxace bych to nezvládla. A vím, o čem hovořím, před léty jsem si myslela, že to jde. Myslete na sebe a na každý týden si naplánujte několik relaxačních bodů. Ať už to bude aktivní, nebo klidová záležitost. Je třeba se odreagovat od stereotypu všedních dnů. Připravte pro sebe chvíle, na které se budete určitě těšit!
 
DENNÍ REŽIM
Všechny výše uvedené atributy spojuje dobře sestavený denní režim. Abychom mohli každý den prožít tak, jak je třeba, je důležité přemýšlet v současné uspěchané době nad správným programem každého dne. Podíl práce, spánku, aktivního i pasivního odpočinku, chvíle s přáteli... Čas je často naším nepřítelem, a pokud si nerozplánujeme pracovní den, pohltí nás a my usínáme pozdě večer s pocitem, že jsme nic nezvládli. Mně osobně poslední léta pomohla četba knížek s podobným tématem time managementu. Naučila jsem se načasovat práci, odpočinek, aktivity a samozřejmě čas na jídlo. Rodina, a zejména děti, jsou samozřejmostí. Pokud máte pocit, že vám dochází síly a nemáte už z ničeho radost, zamyslete se nad tím, co vše pro sebe děláte a co vám přináší radost. Stále si připomínám větu Everything is up to you.
 
PSYCHICKÁ POHODA
A pátým krokem je psychická pohoda nebo také péče o naši duši, dobrou náladu, vyrovnanost, zdravé sebevědomí, nepodceňování se. Nezapomínejme pracovat na naší duševní stránce ať již radostmi, uvolněním, láskou, přátelstvím, nebo sebevzděláním a třeba četbou. Nezapomínejme si dělat v životě radost a těšit se i z maličkostí!

Seznam produktů

Diskuse

NUTREND D. S., a.s. www.nutrend.cz, Chválkovice 604, 779 00 Olomouc, Pro navigaci GPS použít adresu: Železniční 604, Olomouc, GPS Loc:49°36'29.3"N 17°17'46.99"E, tel: +420 583 842 591, fax: +420 583 842 590, email: nutrend@nutrend.cz

NUTREND D. S. je výrobce doplňků stravy a potravinových doplňků pro zvláštní výživu.

Copyright © 2006-2013 NUTREND D. S., a.s. All Rights Reserved. www.nutrend.cz