Menu
Váš košík: 0,00 0

Začít s jídelníčkem a pohybem najednou.........

Datum: 28.2.2014

.........dobré je vzájemnou kombinací jít do všeho s rozvahou. Jedno podporuje druhé. Není pohybu bez jídla a jídla bez pohybu. Je nutné takto přemýšlet a proto není nijak těžké začít vědomě dodržovat jídelníček (spíš upravený způsob stravování) a k tomu se začít pohybovat.

To jsou prostě spojené nádoby. Myslím si, že cca 3 měsíce trvá, než se člověk po lehkých krizích ustálí a bude moci cvičit sám. Někdo je individualista a bude se mu cvičit samotnému dobře, někdo potřebuje „kámoše“ na společné cvičení a povídání. Je to individuální.

Pro hubnutí je nutné vybrat vhodný pohyb. Každý pohyb má svá specifika, která se pravidelně opakují. Nezapomínal bych na to, že není cílem se zničit. Už od začátku procesu hubnutí bych začal v kombinaci aerobní a posilovací/protahovací aktivity. 1x týdně jednu aktivitu a k tomu druhou. Před sportovní aktivitou není dobré cca 2-3 hodiny jíst. Po cvičení v procesu hubnutí bych si dal pozor na to, abyste nejedli sacharidy po cvičení, ale zvolili kombinaci zeleniny a bílkoviny. Lehké jídla (především po večerním cvičení). Během cvičení je vhodné doplňovat pitný režim a pokud se člověk hodně potí, přikláním se k iontovému nápoji, který doplní vypocené minerály! Skvělou volbou je ISODRINX od Nutrendu. Každá sportovní aktivita by měla mít úvodní protažení, zahřátí a následně výkon. Po celém cvičení je potřeba se protáhnout. Tím tělo lépe zregeneruje. Nejenom o cvičení je celý proces. Je i o pasivním odpočinku. Zajít si do sauny, na masáž a nechat o sebe pečovat někoho druhého. Jednou za měsíc to je fajn. Není vůbec špatné začít uvolněním lymfy na lymfatické masáži. Pak se daleko lépe hubne a očišťuje tělo.

Pokud používáte rozum, dáte si pozor na „zázračné“ hubnutí za pomocí různých stolů, kde ležíte, jehliček, které do vás píchají ....a při všech těchto procedurách bez práce hubnete. Jen vyhodíte hodně peněž a budete oklamáni. To prostě nefunguje. Kdybyste studovali fungování lidského těla, tuto zásadní chybu byste nikdy neudělali. Ale je to jen na vás. Tělo, které hladoví, nehubne. Naopak začíná více a více hromadit a zablokuje tělo proti hubnutí.

Hrubou chybou při hubnutí je kombinování různých rad a spoléhání se na výpovědi kamarádek....“já jsem zhubnula tak a tak“....každý je individuální a tak není univerzálního návodu. Existují však pravidla hubnutí pro všechny – pohyb a rovnováha ve stravování. Při hubnutí musí být zvýšený výdej energie než příjem, ale pozor na „uskřípnutí“ příjmu biologické hodnoty jídla. To pak vzniká podvýživa.

Toto jsou základní doporučení pro rozumné hubnutí. Je třeba uvědomit si, že hubnutí není proces na 3 měsíce, ale jedná se o celkovou změnu životního stylu. Zkuste nepočítat s tím, že na 3 měsíce se budete kontrolovat a pak už nic a vrátíte se k původnímu způsobu stravy. Nově upravený režim je to, co jste hledali a tak nestavte vzdušné zámky a s rozumem přijměte to, že úprava je na stálo....pokud nechcete po chvíli opět řešit stejné problémy.




Václav Krejčík Václav Krejčík
Nejdříve uspěl Václav Krejčík ve sportovním aerobiku, v posledních letech se věnuje józe a powerjóze. Vedle toho pořádá kurzy a poradenství v oblasti hubnutí a spolupracuje rovněž se společností NUTREND.

Diskuse

NUTREND D. S., a.s. www.nutrend.cz, Chválkovice 604, 779 00 Olomouc, Pro navigaci GPS použít adresu: Železniční 604, Olomouc, GPS Loc:49°36'29.3"N 17°17'46.99"E,
tel: +420 583 842 510, Zákaznická linka: +420 800 750 750, email: nutrend@nutrend.cz

NUTREND D. S. je výrobce doplňků stravy a potravinových doplňků pro zvláštní výživu.

Copyright © 2006-2016 NUTREND D. S., a.s. All Rights Reserved. www.nutrend.cz