Fitness rok s Kubou | NUTREND.cz - Oficiální e-shop
Menu
Váš košík: 0,00 0

Fitness rok s Kubou

Fitness rok s Kubou

Datum: 23.6.2017

NUTREND představuje zbrusu nový projekt Fitness rok s Kubou. Člen našeho NUTREND Teamu Jakub Kraus každý měsíc vezme na trénink jednoho z Vás.

Cvičení bude pokaždé zaměřeno na konkrétní svalovou partii. Která partie to bude a jaký typ tréninku si na Vás Kuba připraví, to vše se dozvíte vždy v nejnovějším videu společně se soutěžní otázkou. Celé cvičení pro Vás zdokumentujeme a Kuba dopodrobna vysvětlí techniku jednotlivých cviků, aby byla perfektní a efektivní.

Soutěže se můžete zúčastnit na naší facebookové stránce NUTREND ACTIVE LIFESTYLE.

Tak neváhejte a již teď nám pište své odpovědi, ať se příště na trénink můžete vypravit zrovna Vy!

 
 
LEDEN - Aneta
Fitness rok s Kubou – Lednový kruháč aneb jak se za pár desítek minut pěkně zapotit.
Určitě jste už viděli náš lednový díl. Ráda bych Vám jej ale přiblížila ze svého subjektivního pohledu účastníka tréninku s Kubou. Na první pohled se cviky nemusí zdát tak náročné. Pár sklapovaček sem, výpady tam. Navíc vše vždy s vlastní vahou. Zkuste si ale mezi jednotlivé cviky přidat sprinty na místě, či mountain climbers a jiné srandy v co největší intenzitě a celý trénink dostává úplně jiný rozměr. 5 krát.
Dáváme si Carnitine 3000 shot abychom podpořili pálení kalorií, ale zároveň abychom se díky obsahu kofeinu a zeleného čaje na odpolední trénink pořádně probrali. No a jde se na to. Procvičení celého těla v pár krocích – výpady vzad skvělé na tvarování zadních partií. Zkracovačky pro pořádný sixpack, tricepsové dipy s vlastní vahou vytvarují ruce. U cviků na zadní ramena si dokonce poležíte, ale rozhodně o pořádné pálení ve svalech a orosené čelo nepřijdete. Už po prvním kole funím, ale přece nemůže být tak náročné. Nicméně Kuba Vám jako trenér rozhodně nic nedaruje, a tak poslušně absolvuji toto kolečko i popáté. To už melu během intenzivních půlminutových intervalů z posledního a připadají mi nekonečné. Je ale po svátcích a takový trénink, kdy Vám zkušený trenér jednotlivé cviky dopodrobna vysvětlí a navíc namotivuje k tomu, abyste to další kolo dojeli až do konce co nejlépe je k nezaplacení. Navíc ho zvládnete opravdu kdykoliv a navíc nezabere tolik času. Tak konec výmluvám, nahoďte legíny a zkuste tento kruháč i Vy!

ÚNOR - Soňa
Protože často běhám a také pravidelně cvičím jógu, myslela jsem si, že jsem celkem ve formě. Ovšem sympaťák Kuba mě vyvedl z omylu - nemám vůbec žádnou sílu! Ukázal mi, jak na to - bylo to moc fajn a srozumitelné. Každopádně bych osobně začala nejprve bez zátěže a pak bych postupně přidávala. Na konci jsem byla totálně hotová! Teď mám skvělou motivaci a vím, jak se ještě v běhání zlepšovat. A všem doporučuji se tohoto projektu zúčastnit, Kuba je fakt velký sympaťák a profík.
 
 
 
BŘEZEN - Pavlína
V březnovém díle si ukážeme správnou techniku při cvičení břišních svalů. Nepotřebujete nic než podložku, dostatečný prostor kolem sebe a půl hodinku času. Kuba Vám ve videu ukáže nejčastější chyby, kterým se máte vyvarovat a správnou techniku, díky které dosáhnete správných výsledků. A ještě v pohodlí domova. Tak co, zkusíte to s námi?

DUBEN - Hanka
Ve fitku jsem už nějaký ten pátek jako doma a tak jsem se na společný trénink s opravdovým profíkem ve svém oboru moc těšila. Volba padla na trénink zad, protože dost lidí má problém tyto svalové partie technicky správně procvičit a procítit. Pokud si nejste jisti, jak na to, koukněte na video a nechte se inspirovat. Určitě záda ze svého tréninku nevynechávejte. Silné zádové svaly nám pomůžou se správným držením těla a opticky zúží pas. A to přece chceme, že dámy? Moc oceňuji několik variant "lehčích" shybů, které mi Kuba ukázal, protože se shyby pořád bojuji, a tak všechny varianty do svého tréninku určitě zařadím. Po tréninku jsem pak křídla cítila několik dní, takže za mě obrovská spokojenost!
 
 
 
KVĚTEN - Eva
Ukázali jsme si HIIT, neboli vysoce intenzivní intervalový trénink. Jde o to střídat pomalejší silové cviky s aerobní zátěží v určitých intervalech. My jsme zvolili 30 sekund, ale je to individuální. Na rozdíl od klasického aerobního nebo silového cvičení, zabere HIIT méně času, většinou trénink stihnete do 20 - 30 minut. A tuto trochu času si přece udělá během dne každý. Například i při náročné práci a vytížení, jako když vlastníte kavárnu! :)

ČERVEN - Janka
V tomto díle jsme v posilovně silově procvičili prsní svaly a triceps v supersériích. Je pravda, že tréninky prsních svalů jsou u žen dost podceňovány, a proto jsme se na takový trénink v tomto díle zaměřili. Pokud jedete dva cviky hned za sebou, trénink se zintenzivní, rychleji se zapotíte a zabere vám zároveň i méně času. Hlavně se nebojte přidat i trochu těžší váhy, ale správná technika je vždy na prvním místě.
 
 
 
ČERVENEC - Marcelka
Marcelka je cvičitelka jógy a power jógy, a tak pro ni bylo cvičení na TRX novinkou. Závěsný systém slouží k procvičení celého těla, kdy pracujete pouze s vlastní vahou. Někdy to ale není taková brnkačka, jak se zdá. Proto je důležité dobře zvládnout techniku, kterou Kuba dokonale vysvětlí. Velká výhoda je to, že jej můžete umístit kamkoliv v bytě, ale i venku, k čemuž nynější letní počasí přímo vybízí. Tak zkoukněte techniku, vezměte Carnitine drink do ruky a můžete jít na to!

SRPEN - Hanka
Hanička je atletka zvyklá na náročné závody jako je triatlon nebo Spartan race, a tak Kuba sestavil dynamický silový trénink na procvičení celého těla.Tentokrát vás čekají náročnější cviky zaměřené na výbušnost a dynamiku. Neminou vás hluboké dřepy nebo třeba angličáky se zátěží. Posílíte i břicho a záda. Nemusí se to zpočátku zdát tak náročné, ale slibujeme, že při čtvrtém nebo pátém kole to pěkně ucítíte. Abyste podpořili výkon a spalování tuků, doporučujeme před zátěží CARNIFORM Shot a v průběhu nezapomínejte na doplňování dostatečného množství vody.
 
 
 
Září – Kristýna
V zářijovém dílu jsme se zaměřili na silový trénink ramen. I pro krásně a ladně vytvarované deltové svaly se rozhodně nemusíte bát činek, ba naopak. Nicméně o to důležitější je technika správného provedení. Trénink jsme začali zadními deltovými svaly, je to ideální, protože máte vždy na začátku nejvíce síly. Následovaly těžší cviky. Rozpažování, předpažování či přítahy. Zvolili jsme klasické cviky, ale tak, abychom zacílili všechny části – zadní, střední a přední ramena. Pokud začínáte, volte lehčí váhy a určitě se více soustřeďte na techniku.

Říjen - Péťa
Vyzkoušejte naše tipy na trénink hýždí. Stačí přidat odporovou gumu a trénink tak dostává úplně jiný rozměr. Perfektní pro tvarování hýždí a nohou, které díky tomu dostávají zabrat ze všech stran. Zábava u provádění cviku na hyperextenzní lavici je už jen taková třešnička na dortu. Doporučujeme vysoký počet opakování, abyste co nejvíce svaly vypálili a vytvarovali. Nezapomínejte však na správnou techniku, která je vždy ze všeho nejdůležitější.

Diskuse

NUTREND D. S., a.s. www.nutrend.cz, Chválkovice 604, 779 00 Olomouc, Pro navigaci GPS použít adresu: Železniční 604, Olomouc, GPS Loc:49°36'29.3"N 17°17'46.99"E,
tel: +420 583 842 510, Zákaznická linka: +420 800 750 750, email: nutrend@nutrend.cz

NUTREND D. S. je výrobce doplňků stravy a potravinových doplňků pro zvláštní výživu.

Copyright © 2006-2017 NUTREND D. S., a.s. All Rights Reserved. www.nutrend.cztoplist