Diskuse | NUTREND.cz - Oficiální e-shop

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu

Nutrend klub

Nutrend klub

Nutrend klub

S členskou kartou můžete sbírat body za každý nákup, uplatnit slevu 10% na všechno zboží a zúčastnit se cvičebních plánů a se splněním všech Vašich sportovních cílů. Více....

Doprava ZDARMA

Doprava zdarma Doprava ZDARMA
nad 600 Kč

Doprava ZDARMA

Při ceně objednávky od 600 Kč poštovné ZDARMA. Platí jen pro koncové zákazníky.
Muj profil

AFTER TRAINING PROTEIN

AFTER TRAINING PROTEIN

Mimořádné složení tohoto proteinu nabízí všem sportovcům ideální proteinovou směs, určenou pro konzumaci ihned po ukončení náročného tréninku. Základ tohoto proteinu tvoří mimořádně kvalitní proteinová směs, která vyniká lehkou a rychlou vstřebatelností a využitelností.

Datum: 28.4.2017 11:00 Odpovědi: 133

Vhodný protein pro lepší regeneraci

Autor:Martin Datum:16.9.2019 11:47

Dobrý den,
téměř denně mám nějakou fyzickou aktivitu - tabata, HIIT, běh nebo jízda na kole. Snažím se držet se v kondici a snížit váhu. Nejde mi moc o růst svalové hmoty. Jde mi především o regeneraci svalů - občas se mi stane, že si nějaký sval natáhnu. Obecně ve stravě přijímám asi méně bílkovin než bych měl. Mám vyzkoušeno, že pokud používám 100% whey, tak jde váha pomalu dolů. Nicméně teď mi jde o regeneraci. Je lepší After protein, případně long protein než 100% whey, případně nějaká kombinaci Vašich výrobků?

Re: Vhodný protein pro lepší regeneraci

Autor:Janka Pálešová Datum:16.9.2019 16:22

Dobrý den, dovolím si doporučit AFTER TRANINING PROTEIN, jako komplexní doplněk stravy po sportovní aktivitě. V případě nedostatečného příjmu bílkoviny běžnou stravou lze přidat dávku 100% WHEY v průběhu dne, ale celkový denní příjem bílkoviny ze všech zdrojů, by však neměl dlouhodobě přesáhnout 2 gramy na kilogram vaší tělesné hmotnosti. Pro další podporu regenerace lze doporučit také MULTIVITAMIN a MULTIMINERAL. S pozdravem Mgr. Janka Pálešová

Proteiny a Gainery

Autor:Michal Medvecký Datum:9.9.2019 20:22

Dobrý den,
kdyz pouzivam tento after training protein a potrebuji nabrat kila, tak muzu k tomu pouzivat napriklad gainer, nebo nejaky whey protein?

Re: Proteiny a Gainery

Autor:Michal Tuček Datum:11.9.2019 17:03

Dobrý den, za tímto účelem je třeba dobře zvolená sportovní aktivita převážně silového charakteru a samozřejmě i dostatečný příjem všech živin. Zejména pak by ve stravě neměly chybět sacharidy, tuky a bílkoviny, ale také vitamíny a minerály podílející se na syntéze bílkoviny tělu vlastní.
Přestože neznám váš stravovací režim a obsah živin ve stravě, dovolím si obecně doporučit AFTER TRAINING PROTEIN, jako doplněk stravy po sportovní aktivitě a v případu nedostatečného příjmu bílkoviny navrhuji HYDRO WHEY pro její doplnění v průběhu dne. Celkový cenní příjem bílkoviny ze všech zdrojů by však neměl dlouhodobě přesáhnout 2 gramy na kilogram tělesné hmotnosti.
Přestože je bílkovina hlavním "stavebním kamenem" pro stavbu svalové hmoty, je třeba dbát na příjem ostatních živin, a v některých případech dokonce ve vyšším množství, než platí pro bílkovinu. Bez sacharidů je pro tělo například komplikovanější přijímanou bílkovinu zpracovat a zabudovat do svalové tkáně. Jejich množství by se mohlo u aktivního sportovce pohybovat okolo 5 gramů na kilogram tělesné hmotnosti.
Příjem vhodně složených tuků zase ovlivňuje tvorbu hormonů a také představuje další zdroj energie pro aktivní tělo sportovce. Jejich příjem by mohl dosahovat až 1gramu na kilogram tělesné hmotnosti.
Z hlediska doplnění některých forem tuků mohou být velmi užitečné OMEGA 3 PLUS SOFTGEL CAPS.
Za účelem doplnění sacharidů však doporučím spíš využít komplexních škrobů, pocházejících z rýže, těstovin, cereálií, nebo třeba z brambor.
Dostatečné množství vitamínů a minerálů ve stravě podmíněno přítomností čerstvé zeleniny a ovoce. Chybí-li ve stravě, bude vhodné do stravy zeleninu a ovoce zařadit v dostatečné pestré paletě. Jako doplněk stravy mohu v tomto směru doporučit MULTIVITAMIN COMPRESSED CAPS, nebo MULTIMINERAL COMPRESSED CAPS.
M. Tůček

Kombinace After Training Proteinu a WHEY proteinu

Autor:JayJay Datum:6.9.2019 12:05

Dobrý den,

je v pořádku, když budu kombinovat WHEY protein (např. ráno) + ATProtein ihned po nějakém odpoledním výkonu?

Mám velké balení WP a pak jsem zjistil, že po tréninku je vhodnější ATP, tak jsem pořídil i ten a chci to spotřebovávat současně, ať se zbytečně nezkazí.

Děkuji,
Jay

Re: Kombinace After Training Proteinu a WHEY proteinu

Autor:Michal Tuček Datum:9.9.2019 08:21

Dobrý den
Ano, tento způsob použití je možný a vhodný. Doporučuji však, aby celkový příjem bílkoviny dlouhodobě významně nepřekračoval 2 gramy na kilogram tělesné hmotnosti, a to ze všech zdrojů.
M. Tůček 

Kombinace After trainig protein a Micellar casein

Autor:Tomáš Očenášek Datum:4.9.2019 12:32

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli je vhodné kombinovat tyto dva proteiny těsně po sobě cca 2 hodiny?
Cvičím totiž většinou navečer kolem osmé až deváté hodiny. Po cvičení aplikuju ATP a před spaním což se pohybuje zhruba kolem jedenácté hodiny si dávám ještě MC. Takže v rozmezí cca 2 hodin. Jsou 2 hodiny dostatečný odstup?
Děkuji za informaci.

Re: Kombinace After trainig protein a Micellar casein

Autor:Michal Tuček Datum:4.9.2019 13:44

Dobrý den
Popisované použití produktů by neměl být zásadní problém.
M. Tůček 

AFTER TRAINING PROTEIN

Autor:Radek Datum:3.9.2019 21:35

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zda produkt AFTER TRAINING PROTEIN, je vhodný pro následujicí aktivity a docílení požadovaného výsledku? Pondělí, středa, pátek - cca 1:30h - 2:00h ve Fit Centru cvičení převážně horních částí partií. (Paže, předloktí, záda, hrudník, břicho,..) Docílení vyrýsovaných horních partií, a zároveň úbytek jak vnitřního tak podkožního tuku. Nebo jaký protein by byl pro mne nejvhodnější pro výše vypsané aktivity, a kýžený výsledek?

Děkuji za odpověď

Re: AFTER TRAINING PROTEIN

Autor:Michal Tuček Datum:4.9.2019 11:41

Dobrý den
Pro dosažení úbytku podkožního tuku je vhodné zařadit sportovní aktivitu, která zapojí celé tělo, a nikoliv pouze horní partie. Zpravidla aktivace horních partií nepředstavuje dostatečný energetický výdej pro redukci tuku. Můžete díky tomu však dosáhnout lepší kresby svalstva, takže částečně si pomůžete.
Redukce viscerálního tuku souvisí úzce se změnou stravovacího režimu, a nikoliv pouze jednoho doplňku stravy. Do stravy je třeba zařadit čerstvou zeleninu, a to několikrát za den! Zeleniny by v průběhu dne mohlo být klidně i přes 400 gramů. Na úkor zeleniny zase můžete snížit příjem běžných příloh a docílíte toho, že budete mít pocit sytosti, ale nižší energetický příjem.
Jako pomocníka s redukcí dále doporučím produkt DIET PROTEIN, který můžete zařadit 2x denně.
M. Tůček 

Svalová hmota

Autor:Karel Datum:21.8.2019 18:18

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat. Potřeboval jsem dát dolů nějaký tuk, proto cca víc jak měsíc každý den běhám a používám Carnitine 3000 shot + na noc Fat Direct. Nyní už bych chtěl přejít i k nabrání svalové hmoty a především vyrýsování svalů. Doporučili byste mi kombinaci After Training protein + 100% WHEY PROTEIN s tím, že během dne mám poměrně dost fyzické aktivity, k večeru běh a taky posilování doma, činky, cviky s vlastní vahou a podobně. Děkuji

Re: Svalová hmota

Autor:Michal Tuček Datum:22.8.2019 12:51

Dobrý den
Redukce hmotnosti a svalový růst nemusí (vlastně ani nemůže) probíhat odděleně. Vždy když vykonáváte pohyb, jedná se o zvýšený energetický výdej, a tedy první předpoklad k redukci hmotnosti.
Dotazované produkty mohou být uplatněny dle doporučení (AFTER TRAINING PROTEIN po tréninku) a například MICELLAR CASEIN na večer. Toto doporučení ale platí pouze za předpokladu, že máte deficit bílkoviny v běžné stravě. (nedostatek sýrů, vajec, nebo masa) V ostatních případech doporučím zvolit pouze jeden z produktů.
Dále doporučím snížit příjem energie z běžné stravy. Lze to řešit omezením objemu běžných příloh (brambory, těstoviny, rýže, pečivo) na polovinu a nahradit tento objem čerstvou zeleninou. Úplné omezení pak platí pro slazené nápoje a alkohol.
M. Tůček