Diskuse | NUTREND.cz - Oficiální e-shop
Menu
  • NARTES
  • Váš košík: 0,00 0
     
    PROTEINY
     
    Proteiny (bílkoviny) zastávající v organismu nejrůznější funkce. Jsou strukturními složkami všech buněk, mají katalytické účinky (většina enzymů je proteinového původu), jako protilátky jsou součástí imunitního systému a mají mimo jiné i regulační schopnost v organismu v podobě hormonu. Díky uvedenému jsou základní složkou potravy. Při pravidelném a dostatečném příjmu kvalitní bílkoviny potravou dochází k obnově svalové hmoty, ale také k tvorbě nové svaloviny.

    Nutrend klub

    Nutrend klub S členskou kartou můžete sbírat body za každý nákup, uplatnit slevu 10% na všechno zboží a zúčastnit se cvičebních plánů a se splněním všech Vašich sportovních cílů. více....
     
     
     
     
    Muj profil

    AFTER TRAINING PROTEIN

    AFTER TRAINING PROTEIN

    Mimořádné složení tohoto proteinu nabízí všem sportovcům ideální proteinovou směs, určenou pro konzumaci ihned po ukončení náročného tréninku. Základ tohoto proteinu tvoří mimořádně kvalitní proteinová směs, která vyniká lehkou a rychlou vstřebatelností a využitelností.

    Datum: 28.4.2017 11:00 Odpovědi: 107

    protein pro ďeti

    Autor:Jan Novotný Datum:19.5.2019 19:45

    Dobrý den, je mi 14 let a asi před 1 mesícem jsem začal chodit do posilovny a běhat.
    A rád bych začal brát proteiny abych měl lepší a viditelnější výsledky.
    Chtel bych se zeptat jestli je vhodné ve čtrnácti letech brát proteiny.
    Děkuji Jan Novotný

    Re: protein pro ďeti

    Autor:Michal Tuček Datum:20.5.2019 11:26

    Ahoj Honzo
    Nemůžu přímo napsat, že konzumovat proteiny ve tvém věku není vhodné. Uvědom si ale důležité souvislosti!
    Bílkovina je pro svalový růst velmi důležitou živinou. Nadměrný příjem bílkoviny však zatěžuje játra a ledviny. Sportovci, kteří se dopouští dietních chyb, se díky nadměrnému příjmu bílkoviny cítí unavení, a to i přesto, že jejich tréninky nejsou nějak zvlášť náročné. Mechanismus tohoto efektu je však složitější a není prostor jej zde vysvětlovat.
    Denní příjem bílkoviny ve tvém věku by měl představovat přibližně 1,1 gramů na kilogram tělesné hmotnosti ze všech zdrojů. Pokud tedy jedinec tvého věku váží průměrných 50 kg, tak by se jeho denní příjem měl pohybovat okolo 55 gramů bílkoviny.
    Sportující adolescent by mohl přijmout až 1,6 g bílkoviny na kilogram hmotnosti, což by v uvedeném příkladu bylo 80 g bílkoviny za den ze všech zdrojů! 
    Otázka tedy je, zda této hodnoty nedosahuješ již ze stravy? Pokud ano, potom produkty s koncentrovanou bílkovinou pro tebe není vhodnými doplňky stravy.
    Přestože svůj dotaz směřuješ k produktu AFTER TRAINING PROTEIN, kde významnou část složení představují sacharidy, tak bys měl stále brát z zřetel mé doporučení.
    M. Tůček 
     

    Primární zdroj bílkovin po aktivitě

    Autor:Jarda Datum:16.5.2019 07:25

    Dobrý den,
    lze tento protein využít jako primární zdroj bílkovin? Abyste mě lépe pochopil, napíšu svůj modelový příklad - brzy ráno ihned po probuzení a nalačno dávám kolo (asi 50min) a následně ještě běh do schodů (cca 30min). Obě aktivity jedu ve vysokých tepových frekvencích, schody i na 190 tepů, kolo někde kolem 150 tepů. Hledám proto lehce stravitelný a plnohodnotný protein po tréninku - především např. smícháním s ovesnými vločkami a jinými snídaňovými směsi. Obě aktivity začínám nalačno a během aktivit taky nepozřu nic. Je vhodné přimíchat ke stravě tento protein a mít ho jako plnohodnotný potréninkový? Doteď jsem k vločkám dával bílkoviny především z vajec a sýru Ricotta a z ořechů, ale rád bych vyzkoušel nějaké rychle vstřebatelné bílkoviny. Ve stravě jinak mívám dostatek bílkovin, váha je 73kg a výška 178cm ...

    Re: Primární zdroj bílkovin po aktivitě

    Autor:Michal Tuček Datum:17.5.2019 16:34

    Dobrý den
    Pokud si mícháte protein do ovesných vloček, tak vytváříte stravu s vysokou biologickou hodnotou ve smyslu limitní aminokyseliny. To je skvělé, nicméně touto kombinací dochází k zpomalení vstřebávání živin a není to zcela ideální hned pro sportovní aktivitě. Naopak s odstupem od sportovní aktivity je tato kombinace výtečná! Vzhledem k skladbě aminokyselin z bílkoviny v ovesných vločkách doporučuji do kombinace například DELUXE 100% WHEY, nebo HYDRO WHEY.
    Přímo po sportovní aktivitě uvažujete správně o produktu AFTER TRAINING PROTEIN, který byl právě za tímto účelem vytvořen. Popisovaná aktivita však na mě působí jako poměrně náročná na ztrátu glykogenu, a to zejména díky popisované tepové frekvenci. Pokud v průběhu aktivity nepřijímáte aspoň iontový nápoj s dostatečným obsahem snadno dostupné energie, možná bych ve Vašem případě namísto A.T.P. volil RECOVERY PROTEIN SHAKE, ale rozhodnutí je na Vás.
    S pozdravem
    M. Tůček 

    AFTER TRAINING PROTEIN

    Autor:Stránský Milan Datum:9.5.2019 15:17

    Mohu pravidelně denně kombinovat AFTER TRAINING PROTEIN a UNISPORT ZERO, běh a cyklistiky?

    Re: AFTER TRAINING PROTEIN

    Autor:Michal Tuček Datum:11.5.2019 15:46

    Dobrý den
    Nejsem si jist, zda dobře rozumím dotazu, ale předpokládám, že vám jde o kombinaci k běhu a cyklistice.
    Vždy záleží na délce sportovní aktivity a energetickému výdeji. Pokud je sportovní aktivita intenzivní a trvá alespoň 60 minut, bude vhodnější použít iontový nápoj se zdroje energie. UNISPORT ZERO v těchto případech vhodný příliš není a místo něj bude pro vás funkčnější produkt UNISPORT nebo ISODRINX TABS.
    Pokud intenzivní sportovní aktivita trvá 90 minut a déle, bude určitě vhodné použít nápoj s vyšším obsahem energetických zdrojů, jako je například ISODRINX.
    Produkt AFTER TRAINING PROTEIN bude po sportovní aktivitě vhodný za předpokladu, že aktivita nebyla příliš dlouhá a došlo při ní k doplňování energetických zdrojů, například za pomoci některého z výše uvedených produktů. 
    M. Tůček 
     

    Protein

    Autor:Radek Datum:27.4.2019 21:34

    Dobrý den,
    posiluji doma, ale převážně s vlastní váhou. Hrazda, kliky, sklapovačky, sedy-lehy, nějaká činka a aktivně MTB. Přičemž minimálně 3-4x v týdnu vyjíždím na více jak dvě hodiny +-60km. Je tento protein vhodný pro mě nebo raději zvolit jiný?
    Pri vyjížděce používám UNISPORT a dle potřeby gely carbosnack. Děkuji za váš čas a odpověď.

    Re: Protein

    Autor:Michal Tuček Datum:29.4.2019 16:35

    Dobrý den
    Ano, tento produkt je vhodný k popisovaným aktivitám.
    S pozdravem
    M. Tůček 

    Porovnání After Training Protein a Compress B.I.G.

    Autor:Martin Datum:24.4.2019 11:01

    Dobrý den, můžete mně prosím nějak porovnat nebo poradit, kdy používat ATP a kdy Compress B.I.G.? Také by mne zajímalo, co z těchto produktů byste doporučili pro judo a box. Předem velmi děkuji za odpověď.

    Re: Porovnání After Training Protein a Compress B.I.G.

    Autor:Michal Tuček Datum:24.4.2019 15:12

    Dobrý den
    V dotaze není zmíněn cíl, který chcete dosáhnout. Vzhledem k dotazovaným produktům předpokládám, že by se mělo jednat o zlepšení regenerace.
    Výběr produktu záleží na délce sportovní aktivity a také se musí zohlednit případný příjem energie v průběhu aktivity.
    Jedná-li se o náročnější sportovní aktivitu v délce cca do 60 minut a bez průběžného příjmu energetických zdrojů (například z iontového nápoje), doporučím jako vhodný doplněk stravy AFTER TRAINING PROTEIN
    Stejný produkt bych vám doporučil i v případě, že by aktivita dosahovala 90 minut a v průběhu aktivity bylo přijato cca 30 gramů sacharidů ve formě iontového nápoje. Pokud náročnější devadesátiminutový trénink absolvujete bez energetických zdrojů, bude pro případ regenerace vhodnější použít produkt COMPRESS B.I.G.
    M. Tůček

    NUTREND D. S., a.s. www.nutrend.cz, Chválkovice 604, 779 00 Olomouc, Pro navigaci GPS použít adresu: Železniční 604, Olomouc, GPS Loc:49°36'29.3"N 17°17'46.99"E,
    tel: +420 583 842 510, Zákaznická linka: +420 800 750 750, email: nutrend@nutrend.cz

    NUTREND D. S. je výrobce doplňků stravy a potravinových doplňků pro zvláštní výživu.

    Copyright © 2006-2018 NUTREND D. S., a.s. All Rights Reserved. www.nutrend.cztoplist