Diskuse | NUTREND.cz - Oficiální e-shop

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu
Unisport ZDARMA

NUTREND Klub

Klub Nutrend

NUTREND Klub

Věrnostní systém, který pouze pro registrované členy Klubu nabízí celou řadu výhod, akcí a benefitů. Nakupujte za výhodnější ceny na e-shopu NUTREND.cz a ve značkových prodejnách NUTREND stores! Více....

Doprava ZDARMA

Doprava zdarma Doprava ZDARMA
nad 1 400 Kč

Doprava ZDARMA

Při ceně objednávky od 1 400 Kč poštovné ZDARMA. Platí jen pro koncové zákazníky.
Muj profil

AFTER TRAINING PROTEIN

AFTER TRAINING PROTEIN

Mimořádná směs prémiových proteinů a kvalitních sacharidů vyvinutá speciálně pro podporu svalového růstu a regeneraci po náročném tréninku, vyniká rychlou vstřebatelností a vysokou využitelností.

Datum: 28.4.2017 11:00 Odpovědi: 217

Výběr proteinu

Autor:Ivana Studničková Datum:7.9.2022 17:44

Dobrý den,potřebovala bych poradit.Jaký protein je vhodný pro patnáctiletého syna na podporu svalové hmoty a zvýšení váhy.Hraje hokej,tréninky 5 krát denně,víkend zápas.Děkuji

Re: Výběr proteinu

Autor:Mgr. Janka Jančíková (Pálešová) Datum:8.9.2022 12:43

Dobrý den, primárně je nutné si uvědomit, zda má mladý sportovec ve svém jídelníčku dostatečné množství bílkoviny. Měl konzumovat okolo 1 gramu bílkovin na kilogram vlastní tělesné hmotnosti denně. Pokud tuto hodnotu dosáhne sportovec konzumací běžné stravy, není třeba předávkovávat v doplňcích výživy s vysokým obsahem bílkoviny. Zmíněná hodnota konzumované bílkoviny se nemění ani při náročnějším tréninkovém období, kdy je třeba dbát spíše na zvýšený příjem vhodných forem sacharidů, případně vhodných forem tuků. Takže zaměřit se na správné, vyvážené a pravidelné stravování v průběhu dne a také na dostatečný spánek. Teprve pokud z nějakých důvodů nepřijímá běžnou bílkovinu ve stravě, nebo jí nepřijímá v dostatečném množství, lze doporučit proteinový doplněk stravy. Mnohem vhodnější je tedy použít sacharidově-proteinový tzv. GAINER s dávkováním hlavně po tréninku pro podporu regenerace a doplnění všech základních živin pro tvorbu svalové hmoty. Případně ještě i OMEGA 3 PLUS s dávkováním s jídlem v průběhu dne. Při aktivitě doporučuji doplnění živin, energie a především hydrataci díky ISODRINX.  Pro sportovně aktivního kluka lze z naších produktů jako svačinu i cca hodinku před výkonem zařadit energetickou tyčinku, můžete vybrat z následujících: tyčinka ENERGY BAR nebo VOLTAGE. S proteinových tyčinek zle občas zařadit např PROTEIN BAR. S pozdravem Mgr. Janka Jančíková



prosba o radu

Autor:Ivoš Hasal Datum:10.8.2022 10:15

Dobrý den. Mám 13 letého syna, který dělá závodně silniční a dráhovou cyklistiku. Měří 176 cm a váží 57 kg. Trénuje 5x týdně 1 - 4 hodiny. Může po náročném tréninku používat After training Protein? Děkuji za odpověď. Hasal

Re: prosba o radu

Autor:Mgr. Janka Jančíková (Pálešová) Datum:10.8.2022 10:50

Dobrý den, určitě podávejte zdroj energie v pitném režimu již v průběhu tréninku formou ISODRINX, po výkonu vhodnější MASS GAIN s vyšším obsahem sacharidů k regeneraci, případně COOL PROTEIN SHAKE. Na svačinu vhodné tyčinky jako např. ENERGY BAR. S pozdravem Mgr. Janka Jančíková

AFTER TRAINING PROTEIN

Autor:Kateřina Bílková Datum:12.7.2022 20:43

Dobrý den. Jsem žena, věk 35,váha 55kg. Potřebuju vypracovat břicho a celkově zpevnit celé tělo. 2x týdně cvičím na eliptickém trenažéru 60minut, pak ještě cviky na břicho 15minut. 2x týdně chodím plavat 60minut, uplavu cca 2km, bez přestávek. Před tréninkem na eliptickém trenažéru piju carnitine activity drink a po plavání zmíněný AFTER TRAINING PROTEIN. Léčím se ale s vysokým tlakem. Zvolila jsem správné doplňky nebo doporučil byste mi něco přidat či změnit?

Re: AFTER TRAINING PROTEIN

Autor:Mgr. Janka Jančíková (Pálešová) Datum:13.7.2022 13:07

Dobrý den, za předpokladu, že celkový jídelníček a životosprávu máte upravenou a nastavenou dle Vašich kalorických potřeb, tak výběr doplňků pro podporu Vašeho cíle vidím jako vyhovující. S pozdravem Mgr. Janka Jančíková

Produkt After Training

Autor:Jindřich Závodný Datum:26.4.2022 16:50

Balení 2520g kolik to má na výšku? Ptám se jen tak orientačně, abych měl představu.🙂

Re: Produkt After Training

Autor:Mgr. Janka Jančíková (Pálešová) Datum:28.4.2022 07:50

Dobrý den, výška dózy je 31 cm. S pozdravem NUTREND

Regener vs After trainig

Autor:Ondřej Ihn Datum:14.2.2022 18:13

Dobrý den, je mi 22let, vážím okolo 70kg a věnuju se triatlonu. Momentálně řeším problémy s nedostatečnou regenerací a chtěl bych poradit jak správně využívat dané produkty. Plavání trénuji 3x - 4x týdně v časovém rámci 60 - 90 minut a po tomto tréninku již používám after training protein. Ale vůbec nevím jak správně kombinovat produkt Regener a After training protein po tréninku běhu nebo cyklistiky. Například jestli po intenzivním běhu(do 40 min bez nebo s minimálním doplňováním živin) použít After trainig protein a u dlouhých běhů 60min+ s doplňováním živin použít regener. Toto stejné mě trápí i u cyklistika kde ovšem energii doplňuji i při intenzivních a kratších vyjížďkách. Jestli po kratších a intenzivnějších vyjížďkach použit after training protein z důvodu vyšší svalové náročnosti a regener používat po dlouhých vyjížďkách 1,5h+. Děkuji za odpověď Ondřej Ihn

Re: Regener vs After trainig

Autor:Michal Tuček Datum:15.2.2022 09:12

Dobrý den

Na tento dotaz lze odpovědět pouze orientačně, protože je zde příliš neznámých k výpočtu energetické ztráty a prakticky nulové informace o energetickém příjmu ze stravy. Váš bazální metabolismus (BMR) těla by se mohl pohybovat okolo 1750 kcal (vzhledem k absenci informace o vaší tělesné výšce berme jako orientační). 

Pokud budeme brát denní energetický výdej bez sportovní aktivity, tak ten by měl být někde mezi 10<20 % (BMR). Intenzivní sportovní aktivita může v rámci vašeho těla představovat energetikou ztrátu cca 800<900 kcal za hodinu. Při tomto matematickém modelu je třeba v den s aktivitou plavání (60-90 minut) potřeba přijmout orientačně 2900<3400 kcal (dle délky plavání).

Příjem tuků v průběhu dne by se měl pohybovat okolo 1 g / kg tělesné hmotnosti sportovce, pokryl by tedy energetický příjem 630 kcal. Denní příjem bílkovin by se měl u vytrvalostního sportovce pohybovat okolo 1,6 g / kg tělesné hmotnosti a pokryl by tedy cca 450 kcal. I kdyby byla sportovní aktivita pouze hodinová, znamenalo by to nutnost denního příjmu sacharidů okolo 455 gramů (1820 kcal).

Při vysoké četnosti sportovní aktivity je velký předpoklad, že v těle sportovce je deficit sacharidů, ale uvedený matematický model si musíte ověřit na základě skutečného stravování. Osobně odhaduji, že vám vzhledem k zmíněné nedostatečné regeneraci budou chybět zejména sacharidy a za těchto okolností doporučím vždy produkt REGENER.

M. Tůček

AFTER TRAINING PROTEIN v pozdních hodinách

Autor:Tomáš Vodňanský Datum:13.1.2022 14:21

Dobrý den. Měl bych relativně prostý dotaz. Je vhodné užívat AFTER TRAINING PROTEIN po tréninku v posilovně (silový trénink), který končí relativně pozdě? Bavíme se cca o 21:00-21:15. Trénink trvá vždy 60-70min (trénuji obden) a končí právě v tento čas. Do postele se dostávám cca mezi 22h až 22:30 Jde mi o to, zda nikterak nepřetěžuju tělo/žaludek na noc. Zkušenost je taková, že mě to nebudí ale tak třeba to nemusí budit ale není to vhodné/doporučené protože nějaká položka ve výrobku není vhodná na noc. Děkuju, Tom.

Re: AFTER TRAINING PROTEIN v pozdních hodinách

Autor:Michal Tuček Datum:13.1.2022 15:15

Dobrý den

Produkt AFTER TRAINING PROTEIN je možné použít i relativně v krátké době před spaním, takže se nedopouštíte zásadní dietní chyby.

M. Tůček