Jak běhat v létě | NUTREND.cz - Oficiální e-shop

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu

Jak běhat v létě

Jak běhat v létě

Datum: 10.5.2018

Počasí se přehouplo do léta. Jak si ho teď nejvíce běžecky užít? Text: Soňa a Michal, Running2.cz

Správně se oblékejte
Když teploty stoupají nad dvacítku, nepřehánějte to s oblečením. Ideální je velmi tenké funkční tričko nebo tílko a volnější kraťasy. Pokud vás při běhání v tílku kůže v podpaží dře, namažte si ji vazelínou. Bude hezky klouzat a běhání bude komfortnější. Nešetřete ani kvalitních běžeckých ponožkách – opět by měly dobře větrat a také odvádět vlhkost.

Nezapomínejte na pitný režim
Pijte! Když jsou tropy, vemte si s sebou i lahev s pitím, ale nechejte si ji v autě nebo ji někam ukryjte, ale neběhejte s ní v ruce. Existují i běžecké opasky, kde jsou malé lahvičky. Ideální na letní pití je kromě vody Iso drinx se svěžími ovocnými příchutěmi.
 
Chraňte se před sluníčkem
Víme, že ne každému vyhovuje se něčím mazat, zvlášť v létě, kdy se ještě více potí. Naštěstí kosmetické značky myslí i na to, takže se prodávají neviditelné opalovací spreje, které nemusíte ani roztírat, jen je nastříkat na pokožku. Nemastí, nelepí, jsou neviditelné a chrání. Nabízí je např. značky Nivea nebo la Roche-Posay.
 
Používejte repelent
Letní trénink můžou znepříjemnit i mušky, hmyz a komáři, kteří se rojí zejména, pokud běžíte okolo vody nebo když se stmívá. Doporučujeme se nastříkat repelentem. Nyní už seženete i příjemně, citrusově vonící s přírodním složením. My osobně používáme Puressentiel z lékárny.
 
Nepřehánějte to
Když je horko, tělo je někdy rychleji unavené. Poslouchejte ho a pokud se zrovna necítíte, netrénujte na 100% procent. Raději počkejte a vyběhněte až večer, když není takové horko nebo si prostě jděte zaplavat. Tělo ocení i jiný druh pohybu.

Seznam produktů

ISODRINX

ISODRINX

od 207

180 bez DPH