Poradna - ENDURANCE SPORTS | NUTREND.cz - Oficiální e-shop

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu

Nutrend klub

Nutrend klub

Nutrend klub

S členskou kartou můžete sbírat body za každý nákup, uplatnit slevu 10% na všechno zboží a zúčastnit se cvičebních plánů a se splněním všech Vašich sportovních cílů. Více....

Doprava ZDARMA

Doprava zdarma Doprava ZDARMA
nad 600 Kč

Doprava ZDARMA

Při ceně objednávky od 600 Kč poštovné ZDARMA. Platí jen pro koncové zákazníky.

Poradna - ENDURANCE SPORTS

OBRATNOST - aneb Mrštný cyklista nemusí být jen mladý cyklista!

OBRATNOST - aneb Mrštný cyklista nemusí být jen mladý cyklista!

Poslední základní složkou sportovního výkonu je obratnost. Ta je ovlivněna zejména koordinací a pohyblivostí. Na první pohled by se mohlo zdát, že obratnost je nepodstatnou složkou cyklistického výkonu, ale opak je pravdou.
Manažerem svého zdraví a své kondice. Příjem a výdej energie

Manažerem svého zdraví a své kondice. Příjem a výdej energie

Zapamatujte si, že žádná potravina ani potravní doplněk nejsou kouzelné či mystické. Žádná jednotlivá potravina nedokáže dodat vašemu tělu všechny potřebné živiny. Proto je dobré také vědět, že výživa v kombinaci s tréninkem pomáhá zlepšovat výkonnost a navíc je legální a bezpečná.
Spánek, spankový deficit

Spánek, spankový deficit

Spánek, jeho vliv na výkonnost běžce, spánkový deficit, vliv nedostatečného spánku na možnost zranění
Manažerem svého zdraví a své kondice. Pitný režim

Manažerem svého zdraví a své kondice. Pitný režim

Už vás někdy napadlo, jak velký vliv má pitný režim na vaše zdraví a kondici? Věřím, že ano, ale kolik z vás si opravdu uvědomuje, že pokles hladiny vody v těle může být zdrojem toho, že ho bolí hlava, cítí se unavený, vyšťavený – bez vody?
RYCHLOST - Proč je dobré zařadit trénink rychlosti?

RYCHLOST - Proč je dobré zařadit trénink rychlosti?

Pilířem dlouhodobého výkonu je vytrvalost. Hnacím motorem při závodě je síla a s ní rozvinutá silová vytrvalost. Trenér Vojtěch Beran nyní rozebere třetí důležitý prvek výkonu a to je rychlost.
Křeče - Správně trénovaný sportovec na křeče netrpí

Křeče - Správně trénovaný sportovec na křeče netrpí

Není snad cyklisty či vytrvalostního sportovce, který by neznal náznak či problém staženého svalu zapříčiněný nástupem křečí. Co vlastně křeč je, jak vzniká, jak jí předejít a navždy se jí úspěšně zbavit?
Manažerem svého zdraví a své kondice. Tréninkové prostředky

Manažerem svého zdraví a své kondice. Tréninkové prostředky

Někdo má rád holky, jiný zase vdolky. I když, co si budeme povídat, pobíhat chodí mnoho lidí právě pro ty vdolky, tedy, aby si mohli naložit co nejvíce na talíř a nemuseli se bát, že budou jako ten vdolek kynout a kynout. Což ovšem nebude ono kynutí z okna davům příznivců, kteří se pod ním srotili, aby ocenili jejich dobře vypadající postavu.
Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje

Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje

Už jste někdy přemýšleli o tom, co jste zač, jak vaše rozhodnutí a chování ovlivňují rozhodování vašich blízkých, dětí, ale i vaši podstatu? Jakou příčinnou souvislost může mít vaše chování a rozhodnutí na váš zdravotní stav a obráceně, jak může váš zdravotní stav ovlivňovat vaše rozhodnutí?
SÍLA – Motor vašeho výkonu

SÍLA – Motor vašeho výkonu

Síla je jedna z hlavních hnacích složek vašeho výkonu. Spolu s vytrvalostní složkou tvoří základ cyklistického výkonu. Jak ji tedy cíleně zlepšit a zvýšit tak cíleně i vaši fyzickou připravenost do dalších sezón? Trenér Vojtěch Beran z tréninkového serveru Alltraining.cz vám poradí, jak na systematický rozvoj vašeho motoru pro jízdu na kole
 Jak se začít zdravě hýbat

Jak se začít zdravě hýbat

Deset týdnů, které vás dostanou do kondice a zlepší zdraví tak, že se začnete ze života těšit