Diskuse | NUTREND.cz - Oficiální e-shop

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu

Nutrend klub

Nutrend klub

Nutrend klub

S členskou kartou můžete sbírat body za každý nákup, uplatnit slevu 10% na všechno zboží a zúčastnit se cvičebních plánů a se splněním všech Vašich sportovních cílů. Více....

Doprava ZDARMA

Doprava zdarma Doprava ZDARMA
nad 600 Kč

Doprava ZDARMA

Při ceně objednávky od 600 Kč poštovné ZDARMA. Platí jen pro koncové zákazníky.
Muj profil

100% WHEY PROTEIN

100% WHEY PROTEIN

100% WHEY PROTEIN představuje spojení prvotřídních surovin ve vyvážené kombinaci a nových výrobních technologií.

Datum: 31.3.2016 14:01 Odpovědi: 216

Nárůst hmotnosti

Autor:Jan Oujezdský Datum:18.9.2019 16:48

Dobrý den, který produkt by jste mi doporučil na zvýšení hmotnosti. Od svých 15 let mám váhu 55 kg a teď je mi 40 a teď mám váhu necelých 60 kg při moji výšce 168cm bych potřeboval aspoň na vahu 70 kg. Chtěl bych zase pokračovat i s posilováním, ale jen na nárůst síly nepotřebuji viditelné svaly. Děkuji za info.

Re: Nárůst hmotnosti

Autor:Michal Tuček Datum:19.9.2019 13:58

Dobrý den
Za tímto účelem je třeba dobře zvolená sportovní aktivita převážně silového charakteru a samozřejmě i dostatečný příjem všech živin. Zejména pak by ve stravě neměly chybět sacharidy, tuky a bílkoviny, ale také vitamíny a minerály podílející se na syntéze bílkoviny tělu vlastní.
Přestože neznám váš stravovací režim a obsah živin ve stravě, dovolím si obecně doporučit AFTER TRAINING PROTEIN, jako doplněk stravy po sportovní aktivitě. V případě nedostatečného příjmu bílkoviny v běžné stravě, navrhuji produkt HYDRO WHEY pro doplnění deficitu rychle stravitelné bílkoviny v průběhu dne. Celkový denní příjem bílkoviny ze všech zdrojů by však neměl dlouhodobě přesáhnout 2 gramy na kilogram tělesné hmotnosti.
Přestože je bílkovina hlavním "stavebním kamenem" pro stavbu svalové hmoty, je třeba dbát na příjem ostatních živin a v některých případech dokonce ve vyšším množství, než platí pro bílkovinu. Bez sacharidů je pro tělo například komplikovanější přijímanou bílkovinu zpracovat a zabudovat do svalové tkáně. Jejich množství by se mohlo u aktivního sportovce pohybovat okolo 5 gramů na kilogram tělesné hmotnosti.
Příjem vhodně složených tuků zase ovlivňuje tvorbu hormonů a také představuje další zdroj energie pro aktivní tělo sportovce. Jejich příjem by mohl dosahovat až 1gramu na kilogram tělesné hmotnosti.
Z hlediska doplnění některých forem tuků mohou být velmi užitečné OMEGA 3 PLUS SOFTGEL CAPS.
Za účelem doplnění sacharidů však doporučím spíš využít komplexních škrobů, pocházejících z rýže, těstovin, cereálií, nebo třeba z brambor.
Dostatečné množství vitamínů a minerálů ve stravě podmíněno přítomností čerstvé zeleniny a ovoce. Chybí-li ve stravě, bude vhodné do stravy zeleninu a ovoce zařadit v dostatečné pestré paletě. Jako doplněk stravy mohu v tomto směru doporučit MULTIVITAMIN COMPRESSED CAPS, nebo MULTIMINERAL COMPRESSED CAPS.
Svou odpověď uzavřu jednoduchou rovnicí. Pokud chcete zvýšit hmotnost vašeho těla, musíte mít vyšší příjem energie (složené z vhodného poměru živin popsaného výše), než je energetický výdej. 
M. Tůček

Po otevření

Autor:Josef Hladný Datum:8.9.2019 16:32

Dobrý den, co se stane kdýž otevřu protein a nespotřebuju ho do určité doby, stane se něco?

Re: Po otevření

Autor:Michal Tuček Datum:9.9.2019 10:06

Dobrý den
Pokud použitým termínem "určitá doba" máte na mysli datum minimální trvanlivosti, tak musím odpovědět následující: Vždy záleží na způsobu skladování a také času, o který bylo datum minimální trvanlivost i překročeno. Za nevhodné skladování nebo použití výrobku nenese výrobce jakoukoliv odpovědnost jedná se vždy o případné pochybení zákazníka. Pokud byl produkt skladován dle doporučení, můžete předpokládat, že několik dnů až týdnů po překročení data minimální trvanlivosti je možný produkt konzumovat, nicméně již zde není jakákoliv odpovědnost na straně výrobce.
M. Tůček

Doporučení

Autor:Milan Jankovič Datum:2.9.2019 14:00

Dobry den, chtěl bych se vás zeptat na takovou věc. Chtěl bych začít aktivně cvičit a nevím jaký protein nebo něco takového je pro mě ideální. Chci získat svalovou hmotu. A nevím jestli se u mě vyplatí spíš 100% WHEY Protein nebo COMPRESS B.I.G. nebo MASS Gain nebo něco úplně jiného. Tak nevím, co byste mi poradili?

Re: Doporučení

Autor:Michal Tuček Datum:3.9.2019 10:28

Dobrý den
Za tímto účelem je třeba dobře zvolená sportovní aktivita převážně silového charakteru a samozřejmě i dostatečný příjem všech živin. Zejména pak by ve stravě neměly chybět sacharidy, tuky a bílkoviny, ale také vitamíny a minerály podílející se na syntéze bílkoviny tělu vlastní.
Velký význam může mít užívání doplňku stravy s vysokým obsahem syrovátkové bílkoviny, která má vyšší biologickou hodnotu než většina bílkoviny konzumované v běžné stravě.
Přestože neznám váš stravovací režim a obsah živin ve stravě, dovolím si obecně doporučit AFTER TRANINING PROTEIN, jako doplněk stravy po sportovní aktivitě. V případě nedostatečného příjmu bílkoviny běžnou stravou navrhuji produkt HYDRO WHEY pro její doplnění 1x až 2x v průběhu dne. Celkový cenní příjem bílkoviny ze všech zdrojů, by však neměl dlouhodobě přesáhnout 2 gramy na kilogram vaší tělesné hmotnosti.
Z hlediska možného doplnění vhodné formy tuků mohou být velmi užitečné OMEGA 3 PLUS SOFTGEL CAPS. Pokud pro sportovní aktivitu nebudete mít dostatečné množství energie, lze tuto situaci řešit doplněním sacharidů před sportovním výkonem lze například použít energetickou tyčinku VOLTAGE ENERGY BAR.
M. Tůček

Balení 30g

Autor:Josef Novotný Datum:31.8.2019 08:40

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda jde objednat 1 kus 30g? Chtěl bych si totiž objednat od každé příchuťe 3 kusy.

Re: Balení 30g

Autor:Michal Tuček Datum:2.9.2019 09:02

Dobrý den
Ano, výběr je možný na našich webových stránkách
M. Tůček 

Voda

Autor:Jakub Novotný Datum:30.8.2019 18:05

Dobrý den, zajímalo by mě zda se protein může smíchat s mlékem nebo vodou?

Re: Voda

Autor:Michal Tuček Datum:2.9.2019 08:56

Dobrý den
Pokud byste chtěl míchat nápoj typu gainer, ve kterém je mléčná bílkovina a majoritní složkou sacharidy, tak je celkem jedno, zda bude míchán do mléka, nebo do vody. Pokud ale konzumujete proteinový syrovátkový koncentrát, nebo dokonce proteinový syrovátkový izolát, u kterých si vlastně platíte za produkt s rychlou vstřebatelností a vysokou využitelností, tak zde dochází k dietní chybě. U proteinových koncentrátů a izolátů syrovátkového typu dochází při výrobě k odstranění hůře stravitelných frakcí (např. laktózy, kaseinu) a smícháním s mlékem tyto frakce opět do výsledného nápoje vrátíte. Dokonce výrazně změníte charakter nápoje a s ohledem na poměr obsažených živin z takového produktu vytvoříte částečně opět gainer, nebo protein s vysokým obsahem cukrů (laktózy).
S pozdravem
Michal Tůček

posilování

Autor:jenda Datum:19.8.2019 15:38

Zdravím,mám dotaz posiluju každý večer 1 hodinu,jeden den ruce a ramena,druhý den břicho,chtěl bych rychlejší růst svalů,je pro mě 100% whey protein ideální,nebo by jste mi doporučil něco jiného?děkuji

Re: posilování

Autor:Janka Pálešová Datum:20.8.2019 15:28

Dobrý den, neznám podrobněji vaši tělesnou stavbu, tak odpovím trochu obecněji: rychle stravitelná bílkovina jako 100% WHEY představuje vhodné doplnění stravy v případech, kdy je kladen důraz na zvýšený příjem živin ve stravě. Nezapomínejte, že i ve stravě sportovce by mělo být maximálně kolem 2g bílkovin na kilo tělesné hmotnosti na den. Vaše tělo potřebuje především správnou energii k tomu, aby zvládlo trénink, ale také k tomu, aby se vaše svaly díky hodnotné výživě včas zotavily! Proto doporučuji zařadit především po tréninku spíše AFTER TRAINING PROTEIN. S popzdravem Mgr. Janka Pálešová