Diskuse | NUTREND.cz - Oficiální e-shop

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu
balení ZDARMA k nákupu nad  1 500 Kč

NUTREND Klub

Nutrend klub

NUTREND Klub

S členskou kartou můžete sbírat body za každý nákup, uplatnit slevu 10 % na všechno zboží a zúčastnit se cvičebních plánů a se splněním všech Vašich sportovních cílů. Více....

Doprava ZDARMA

Doprava zdarma Doprava ZDARMA
nad 600 Kč

Doprava ZDARMA

Při ceně objednávky od 600 Kč poštovné ZDARMA. Platí jen pro koncové zákazníky.
Muj profil

100% WHEY PROTEIN

100% WHEY PROTEIN

Přichází zcela nová generace prémiového proteinu s vylepšenou recepturou. Z těch nejkvalitnějších surovin jsme pro vás namíchali koktejl 16 jedinečných příchutí, které vás svou opravdovostí nepřestanou šokovat.

Speciální akce! Ke každému balení 2 250 g získáte ŠEJKR z limitované edice + 3 VZORKY (30 g) ZDARMA.



Poznejte nový whey protein: tasteofgreatness.eu


Datum: 31.3.2016 14:01 Odpovědi: 338

(100%) Whey protein a after training protein

Autor:Susan Datum:29.3.2021 12:58

Dobrý den,
pravidelně běhám 5-10km 5x týdně (postupně chci ale vzdálenost zvětšovat). Potřebovala bych doplnit do svého jídelníčku něco, co mi pomůže s regenerací a nabíráním svalů. Většinou se mi nedaří do svého jídelníčku zařadit dostatečnou část bílkovin Je mi 19 let, výška 160cm, váha 55kg. Zajímalo by mě, který z produktů je pro mě nejvhodnější a také bych ráda věděla jaký je mezi nimi rozdíl.
Děkuji Vám

Re: (100%) Whey protein a after training protein

Autor:Michal Tuček Datum:29.3.2021 14:51

Dobrý den

Konzumace bílkoviny v dostatečném množství je jedním z předpokladů pro svalový růst. Kromě bílkoviny je však nutné přijímat dostatečné množství ostatních živin (sacharidy a tuky) a ve stravě nesmí chybět dostatečné množství vitamínů a minerálů, které do syntézy tělu vlastní bílkoviny (svalové hmoty) zapojují.

Regenerace je převážně závislá na příjmu sacharidů ve stravě. Jejich příjem by měl být řízen podle délky, intenzity a četnosti tréninkových jednotek. Případný nedostatečný příjem sacharidů nelze při zvýšené četnosti tréninků, vysoké intenzitě a významnější délce zátěže nahradit jinou živinou. Zvýšený příjem bílkoviny by v podobných situacích dokonce mohl regeneraci zhoršit!

Při vaší hmotnosti a sportovním zaměření považuji za dostatečné přijímat okolo 80 až 90 g bílkoviny za den, a to ze všech zdrojů. Produkt AFTER TRAINING PROTEIN dodá vašemu tělu necelých 19 g bílkoviny v jedné doporučované dávce. Z běžné stravy tedy zbývá přijmout okolo 70 g bílkoviny a to není nic nemožného. Bílkovinu nepřijímáte pouze z masa, ale významné množství najdete také v tvrdých sýrech, rybách, vejcích, nebo v luštěninách. Za zdroje bílkoviny ale také musíte počítat i běžné přílohy jako těstoviny, cereálie, rýže a další.

V případě sacharidových zdrojů mimo sportovní aktivitu vybírejte převážně takové, ze kterých se glukózy uvolňuje pomaleji (nízký glykemický index). V bezprostřední blízkosti sportovní aktivity si můžete dopřát pravý opak, a to například sportovní nápoje typu ISODRINX a podobně.

M. Tůček

Běh

Autor:Eva Datum:21.3.2021 05:49

Dobrý den,
je mi 44 let, váha 58 kg, výška 158 cm. Snažím se jíst pestře, zdravě, pravidelně. Za poslední 3 měsíce jsem zvýšila zátěž a běhám 6x týdně (cca 80 km/týden) + strečink, jóga. Prosím, mohl byste mi poradit doplňky, které by byly vhodné před během a po běhu pro regeneraci a výživu svalů? Potřebovala bych ještě k tomu zhubnout 2-4 kg, abych tolik nezatěžovala klouby. Při mé výšce je 58 kg hodně a u dlouhých běhů je znát každý kilogram navíc :) Předem děkuji za radu.

Re: Běh

Autor:Michal Tuček Datum:22.3.2021 12:25

Dobrý den

Pokud chápu váš dotaz správně, tak vám jde o redukci tělesné hmotnosti z toho důvodu, abyste mohla pokračovat v pravidelném běhání?

Protože netuším, jakých tepových frekvencí při běhu dosahujete, mohu jen těžko odhadovat, jaké zdroje energie využívá vaše tělo pro svalovou práci. Pokud běháte při vyšší intenzitě a dostáváte se nad 70% vašeho maxima bude hlavním zdrojem energie pro svalovou práci (běh) glukóza. Zdroje sacharidů by bylo za těchto okolností třeba do těla doplnit.

Pokud udržíte tepovou frekvenci v nižších hodnotách, vaše tělo bude pro svalovou práci využívat také glukózu, jako hlavní energetický zdroj, ale tuky se do energetické směsi mohou zapojovat téměř dvojnásobně, než by tomu bylo u vysokých tepových frekvencí. Na tomto principu pracuje tělo bez ohledu na používání jakéhokoliv doplňku stravy.

V rámci doporučení produktu pro podporu metabolismu tuku mohu poukázat na FAT DIRECT SHOT, který je ideální pro použití před sportovní aktivitou. Jako pomocníka pro zlepšení regenerace mohu doporučit produkt AFTER TRAINING PROTEIN.

M. Tůček

spalování tuků

Autor:Petra Datum:20.3.2021 21:30

dobrý den,
s dcerou jsme se začali věnovat jízdě na kole, potřebovala bych shodit hmotnost. Je mi 46 let, 178cm a 83kg. Co by pro mě bylo dobré?

Re: spalování tuků

Autor:Michal Tuček Datum:22.3.2021 16:58

Dobrý den

V prvé řadě si dovolím doporučit úpravu jídelníčku tak, aby energetický příjem odpovídal skutečnému energetickému výdeji. V rámci redukce tělesné hmotnosti je třeba nastavit stravování tak, aby v čase bez sportovní aktivity převažovaly potraviny, které příliš neovlivňují vzestup hladiny glukózy v krvi.

Sportovní aktivita je v tomto směru výjimkou. Přestože se snažíte o redukci tělesného tuku, tak dlouhý energetický výdej o vysoké tepové frekvenci (nad 60 minut) představuje pro tělo významnější energetickou ztrátu. Mezi celkovou ztrátou energetických zdrojů a ztrátou tělesného tuku neexistuje rovnítko! Aby nedošlo k zhoršení regenerace, bude užitečné použít v průběhu sportovní aktivity například iontový nápoj ISODRINX. U kratších aktivit (do 60 minut) doporučím naopak pro podporu pitného režimu v průběhu sportovní aktivity produkt ZERODRINX.

Pro podporu metabolismu tuku si dovolím doporučit produkt FAT DIRECT SHOT, který je vhodný užívat před sportovní aktivitou. Jako alternativu poslední denní stravy (večeře) můžete vyzkoušet produkt DIET PROTEIN.

M. Tůček

Vaření a pečení

Autor:Adéla Datum:20.3.2021 16:53

Dobrý den,
chtěla bych se ujistit, zda se dá WHEY PROTEIN využít nejen jako nápoj (na pečení či do snídaňových kaší).
Děkuji za odpověď.

Re: Vaření a pečení

Autor:Michal Tuček Datum:22.3.2021 09:33

Dobrý den

Syrovátková bílkovina je termolabilní a pro tepelnou úpravu z tohoto hlediska není zcela vhodná. Při tepelné úpravě dohází k denaturaci proteinu (změně struktury) a také k ztrátám sirných aminokyselin v rozsahu dle výše teploty a délky ohřevu. Každopádně pokud řešíte pouze chuťovou stránku stravy, je možné jakýkoliv syrovátkový protein (WHEY) použít i pro kulinářské účely.

M. Tůček

100%Whey protein

Autor:Jiří Dlask Datum:13.3.2021 22:58

Dobrý den ,překvapila me u 100%whex proteinu velká pěnivost při přípravě v šejkru, u jiných výrobců jsem toto nezaznamenal.Prosím o odpověď. Proč se u tohoto výrobku tak silná pěnivost děje. Děkuji. Dlask

Re: 100%Whey protein

Autor:Michal Tuček Datum:15.3.2021 08:52

Dobrý den

Pěnivá reakce bílkoviny v šejkru je přirozená.
Konkurenční produkty mohou obsahovat vyšší množství tuku, který pěnivost snižuje, nebo mohou používat větší množství takzvaných odpěňovačů. 

M. Tůček

hmotnost

Autor:Lucka Datum:11.3.2021 14:51

Dobrý den,
je mi 17, výška 178 váha 52 a chci nabrat hmotnost. Začala jsem jezdit na kole a potřebovala bych poradit, co bych si teda měla vybrat.
Díky, Lucka

Re: hmotnost

Autor:Michal Tuček Datum:12.3.2021 13:17

Ahoj Lucko

Vzhledem k uvedenému věku si dovolím toto oslovení. Nízká tělesná hmotnost u zdravého jedince plyne z nedostatečného energetického příjmu. U mládeže to bývá poměrně častý jev a pokud se jedná o mladého sportovce, tak můžeme s jistotou uvažovat o nepoměru energetického příjmu a energetického výdeje.

Přestože je protein nejčastěji citován v souvislosti se svalovým růstem, nemusí být jediným deficitním faktorem ve tvém jídelníčku. Pokusím se vytvořit modelový příklad pro nutný energetický příjem, aby tělo mělo dostatečné množství živin pro svalový růst:

Tvůj současný bazální metabolismus (energie potřebná pro zachování existence tvého těla bez jediné nutnosti pohybu) se pohybuje okolo hodnoty 1400 kcal. Dejme tomu, že se rozhodneš získat 5 kg tělesní hmotnosti a proto bude nutné počítat s hodnotu bazálního metabolismu pro požadovanou hmotnost. V tomto modelovém případě to bude hodnota 1450 kcal. Předpokládám, že jsi při svém věku ještě student a proto budu počítat s energetickým výdejem v rámci výuky ve škole obdobně jako u kancelářského úředníka, včetně stresového faktoru. Navýšení nad rámec bazálního metabolismu při hodinové jízdě na kole (modelový příklad) je nutno započítat taky. Celkový energetický příjem pro rozumné navýšení tělesné hmotnosti je při součtu všech faktorů okolo 2460 kcal! Počítej s tím, že hodinová cyklistika z představuje z této hodnoty přibližně 400 kcal a energetický příjem je tedy nutné upravit podle toho kolik dnů v týdnu máš sportovní aktivitu.

Protože při podobných sportech jako je cyklistika, dochází k akutnímu energetickému výdeji, který bude vhodné pokrýt pohotovou dávkou energie. Doporučení tedy budu směřovat k produktu, který při použití bezprostředně po sportovní aktivitě poskytne průměrných 148 kcal (dle příchutě). Jedná se o produkt AFTER TRAINING PROTEIN, který má převahu bílkovin, ale částečně poskytne i důležité sacharidy. Další produkt, který by se mohl podílet na pokrytí ztracené energie při hodinové cyklistice je iontový nápoj ISODRINX. Jeho použití je ideální v průběhu sportovní aktivity. Jedna jeho dávka dodá tvému tělu 130 kcal a to by mohlo v rámci doplňků stravy stačit.

Zbylou energii je třeba získat ze stravy a to pro Tebe znamená zjistit si orientačně energetickou hodnotu potravin a nastavit stravovací vzorec tak, aby tělo začalo reagovat. Také upozorňuji, že jakmile dosáhneš požadované hmotnosti (+ 5 kg k současné tělesné hmotnosti), bude nutné příjem energie opět navýšit, aby mělo tělo opět více živin k dalšímu zisku tělesné hmotnosti.

M. Tůček