Dubnová výzva Olgy Šípkové | NUTREND.cz - Oficiální e-shop
Menu
  • NARTES
  • Váš košík: 0,00 0

    Dubnová výzva Olgy Šípkové

    Dubnová výzva Olgy Šípkové

    Datum: 31.3.2016

    Nemáte čas jít vždycky do fitka? Cvičíte rádi doma, ale už je to pořád dokola? Tak pozor. Olga Šípková na vás myslí a připravila proto speciální DUBNOVOU VÝZVU. Nic k tomu nepotřebujete. A cvičení vás bude bavit. Vyhraďte si 10 minut denně pro krásnou postavu a přidejte se k výzvě!


    TÝDEN 4
    Poslední týden! Tak který cvik děláte nejradši a co vám zatím dalo nejvíc zabrat? Olinka všem drží palce, tak to nevzdávejte a užijte si ještě cvičení v dubnové výzvě.

    25. 4. pondělí: podřepy 8x na každou stranu, výpady 5+5 3x, přímé 90 sec (lehčí), rotace 24x lehčí + 16x těžší
    26. 4. úterý: podřepy 5+5 3x, výpady 8x na každou stranu, přímé výdrž těžší varianta, rotace 24x lehčí + 16x těžší
    27. 4. středa: podřepy 5+5 3x, výpady 5+5 3x, přímé výdrž 45 sec+ těžší, rotace 20 lehčí + 16x těžší,
    28. 4. čtvrtek: podřepy 6+6 2x, výpady 6+6 2x, těžší varianta 2x zopakovat, rotace 24x lehčí + 16x těžší
    29. 4. pátek: podřepy 5+5 3x, výpady 5+5 3x, přímé výdrž 60 sec+ těžší, rotace 20x lehčí +16x těžší
    30. 4. sobota: podřepy 5+5 3x, výpady 5+5 3x, přímé výdrž 60 sec+ těžší, rotace 20x lehčí +16x těžší
     
     
    TÝDEN 3
    Tak jak se držíte? Tento týden Olga doporučuje: přidejte si nezlehčenou variantu i u podřepů. Což znamená co? Že už cvičíme všechno, tak jak je. Žádné úlevy. Navíc si přidáte podřepy i výpady ve dvou sériích. Myslete na to, jak krásnou budete mít postavu a hurá na to :)
    18. 4. pondělí: podřepy 8x na každou stranu, výpady 6+6 2x, přímé s výdrží těžší verze, rotace 20x lehčí + 16x těžší
    19. 4. úterý: podřepy 8x na každou stranu, výpady 6+6 2x, přímé výdrž 75 sec, rotace těžší 20x
    20. 4. středa: podřepy 6+6 2x, výpady 6+6 2x, přímé výdrž 60 sec, rotace 24x lehčí + 16x těžší
    21. 4. čtvrtek: podřepy 6+6 2x, přímé výdrž 75 sec (lehčí), rotace těžší 2x 16
    22. 4. pátek: podřepy 6+6 2x, výpady 6+6 2x, přímé výdrž 60 sec, rotace 24x lehčí + 16x těžší
    23. 4. sobota: podřepy 6+6 2x, výpady 6+6 2x, přímé výdrž 60 sec, rotace 24x lehčí + 16x těžší
    24. 4. neděle: relaxace
      
     
     
    TÝDEN 2
     Je tu druhý týden a cviky už znáte nazpaměť. Tak co je trochu vylepšit? Zkuste zařadit už nezlehčené varianty cviků u výpadů a posilování břišních svalů. A dejte vědět, jak vám to jde!

    11. 4. pondělí: podřepy 6+6 2x, výpady 8x na každou stranu, přímé výdrž 60 sec, rotace 20x (lehčí)
    12. 4. úterý: podřepy 8x na každou stranu, výpady 8x na každou stranu, přímé výdrž 60 sec (lehčí), rotace 20x lehčí + 10x těžší
    13. 4. středa: podřepy 6+6 2x, výpady 8x na každou stranu, přímé výdrž 30 sec+těžší, rotace 20x lehčí + 10x těžší
    14. 4. čtvrtek: výpady 6+6 2x, přímé výdrž 60 sec, rotace 20x lehčí + 10x těžší
    15. 4. pátek: podřepy 6+6 2x, výpady 8x na každou stranu, přímé výdrž 30s +těžší, rotace 20x lehčí + 10x těžší
    16. 4. sobota: podřepy 6+6 2x, výpady 8x na každou stranu, přímé výdrž 30s +těžší, rotace 20x lehčí + 10x těžší
    17. 4. neděle: relaxace
      
     
     
    TÝDEN 1
    Na začátek můžete zařadit klidně všechny jednodušší varianty cviků. Nebojte, postupně budeme přidávat! Například u podřepů se celá série zopakuje (6 pravá + 6 levá to celé 2x).
     
    4. 4. pondělí:  podřepy 8x na každou stranu, zapažení 16x, přímé 30 sec, rotace 16x
    5. 4. úterý: podřepy 10x na každou stranu, přímé výdrž 40 sec, rotace 20x
    6. 4. středa:  podřepy 6+6 2x, zapažení 18x, přímé výdrž 40 sec, rotace 20x
    7. 4. čtvrtek: podřepy 6+6 2x , přímé výdrž 40 sec, rotace 20x
    8. 4. pátek: podřepy 6+6 2x, zapažení 18x ,přímé výdrž 40 sec, rotace 20x
    9. 4. sobota: podřepy 6+6 2x, zapažení 18x, přímé výdrž 40 sec, rotace 20x
    10. 4. neděle: relaxace
     
     
     
    ZAČÍNÁME
    Na začátek můžete zařadit klidně všechny jednodušší varianty cviků. Nebojte, postupně budeme přidávat! A pokud jste v dobré kondici, klidně si přidejte hned od začátku.
     
    1. 4. pátek: podřepy 8x na každou stranu, přímé výdrž 30 sec, rotace 16x
    2. 4. sobota: podřepy 8x na každou stranu, výpady 16x, přímé výdrž 30 sec, rotace 16x
    3. 4. neděle: relaxace
     
     
     
     
    PODŘEPY
    Co posilujete: Dolní končetiny, hýždě
     
    Postavte se rovně a rozkročte v šíři pánve. Výkrokem stranou proveďte podřep. Střídejte nohy.
    Těžší verze: podřep s přednožením.
    Nezapomeňte: váhu máme vždy stejně na obou nohách.
     
      
     
     
     
    ZAPAŽOVÁNÍ, VÝPADY
    Co posilujete: Zadní strana paží, dolní končetiny
     
    Postavte se rovně a rozkročte v šíři pánve. Proveďte opakované zapažení.
    Těžší verze: zapažování s výpadem vzad, nezapomeňte vystřídat nohy.
    TIP: Dobrým pomocníkem vám bude ručník a zapažování vám půjde pěkně od ruky!
    Nezapomeňte: ramena držíme při zapažování dole.
     
      
     
    VÝDRŽ NA PŘEDLOKTÍCH
    Co posilujete: Břišní svaly „přímé“
     
    Opřete se o předloktí, natáhněte nohy, vtáhněte břicho a proveďte výdrž.
    Těžší verze: přitáhněte koleno k bradě a vydržte 5 nádechů. Nohy střídejte.
    TIP: při výdrži zatlačte mírně předloktím do země. Odlehčíte celému tělo a nebudete se prohýbat mezi lopatkami!
    Nezapomeňte: neprohýbáme se v bedrech.
     
      
     
    ROTACE
    Co posilujete: Břišní svaly „šikmé“
     
    Posaďte se, pokrčte nohy a opřete chodidla o zem. Provádějte rotace trupu střídavě vpravo a vlevo.
    Těžší verze: natáhněte nohy a střídavě přitahujte koleno vždy k opačnému loktu.
    Nezapomeňte: chodidla jsou při rotaci stále přitisknuta k podložce.
     
      
     
    RELAXACE
    Neposilujete nic, odpočinek je také důležitý, ale procházce dubnovou přírodou se nebraňte.
     
    Pohodlně si sedněte, třeba do tureckého sedu. Vzpažte a pomalu se uklánějte.
    Vystřídejte obě strany.
     
     


     
     PDF ke stažení.
           
     

    Diskuse

    NUTREND D. S., a.s. www.nutrend.cz, Chválkovice 604, 779 00 Olomouc, Pro navigaci GPS použít adresu: Železniční 604, Olomouc, GPS Loc:49°36'29.3"N 17°17'46.99"E,
    tel: +420 583 842 510, Zákaznická linka: +420 800 750 750, email: nutrend@nutrend.cz

    NUTREND D. S. je výrobce doplňků stravy a potravinových doplňků pro zvláštní výživu.

    Copyright © 2006-2018 NUTREND D. S., a.s. All Rights Reserved. www.nutrend.cztoplist