Překvapení si připravil při úvodním startu Jiří Svoboda. S dvoulitrovým motorem svojí Normy M20F zvládnul konkurovat i silnějším strojům a v celkovém hodnocení závodu se umístil na pátém místě, v rámci své skupiny pro dvoumístné sportovní prototypy pak obsadil třetí pozici za stroji Davida Komárka a Dušana Nevěřila. I Jiří se musel o svoji pozici tvrdě prát, když mu na záda dýchal Petr Vítek, jemuž na člena NUTREND Racing chybělo v součtu 0,44 sekundy!
První pohár s datem 2014 přibyl do sbírky trofejí i třetímu zástupci týmu. Karel Hubáček dokončil první nedělní závod ve skupině E1 (volně upravené cestovní vozy) jako třetí, když ho od vítězství dělily 2 sekundy. Karel se ale v průběhu Brněnského draka zlepšoval jízdu od jízdy a stále posouval své limity v jízdě s BMW M3 GTR. V souboji s dvojicí Mitsubishi Veroniky Ciché a Richarda Meixnera nakonec vybojoval ve druhém závodě stříbro a posunul se tak ještě o příčku výš. „Auto fungovalo bez potíží. Postupně jsem posouval brzdné body a dařilo se posouvat zajeté časy. S výsledky jsem spokojen, protože závody beru hlavně jako relaxaci a zábavu, takže když se k tomu ještě přidá úspěch, není důvod být nespokojený," popsal své pocity při Brněnském draku Karel Hubáček.

Vylepšit pozici ve druhém závodě chtěl podobně jako Karel Hubáček i Václav Janík, ale pokořit Miloše Beneše bylo nad síly nejen jezdce NUTREND Racing, ale celého startovního pole: „Já musím za sebe říct, že jsem předvedl maximum, co šlo předvést. Trať Brněnského draka je poměrně složitá. Každá ztráta rychlosti v zatáčkách se promítne v maximální rychlosti na konci dlouhých rovinek a bez přítlaku kapotovaných prototypů tohoto nelze dosáhnout. Důležité pro mě je, že perfektně fungovala formule a hlavně motor, s nímž jsme se loni hodně trápili. S výsledkem jsem spokojený, dvakrát zisk stříbrného postu musíme v dané konkurenci považovat za dobrý start do sezóny,“ konstatoval spokojeně Václav Janík.
Kladně zhodnotil celý průběh úvodního závodu i Jiří Svoboda, který bohužel ve druhém závodě těsně podlehl Davidu Kostruhovi v souboji o bronz: „Odpolední jízdy už mi nevyšly dle představ. Nenašel jsem oproti ránu dostatečnou oporu ve svých pneumatikách a oproti soupeřům jsem nedokázal zrychlit. I tak musím být spokojený, auto fungovalo a pěkné souboje mezi sportovními prototypy mě určitě bavily. Každopádně Drak byl dost specifická trať, takže už se těším na přírodní kopec.“