BCAA LIQUID | NUTREND.cz - Oficiální e-shop

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu

Nutrend klub

Nutrend klub

Nutrend klub

S členskou kartou můžete sbírat body za každý nákup, uplatnit slevu 10% na všechno zboží a zúčastnit se cvičebních plánů a se splněním všech Vašich sportovních cílů. Více....

Doprava ZDARMA

Doprava zdarma Doprava ZDARMA
nad 600 Kč

Doprava ZDARMA

Při ceně objednávky od 600 Kč poštovné ZDARMA. Platí jen pro koncové zákazníky.

Naše prodejny

Všechny prodejny

BCAA LIQUID

BCAA LIQUID

Esenciální větvené aminokyseliny L-leucin, L-isoleucin a L-valin (BCAA) v tekuté podobě. Tekutina představuje nejrychlejší možnost dodání aminokyselin a jedno litrové balení v sobě nese 80 000 mg BCAA.
Základní cena od 275
Klubová cena od 248

BCAA LIQUID 1000 ml

pomeranč Skladem
495
446

BCAA LIQUID 500 ml

pomeranč Skladem
275
248
  • Popis
  • Složení
  • Nutriční hodnoty
  • Balení
  • Alternativy
  • Parametry
  • Dotazy
Při náročné fyzické aktivitě dochází k úbytku jednotlivých aminokyselin, spolu s dalšími důležitými látkami. Aminokyseliny představují stavební kameny každé bílkoviny. Dostatečný příjem kvalitní bílkoviny s optimálním aminokyselinovým spektrem přispívá k svalovému růstu. Větvené aminokyseliny patří mezi esenciální, které musí tělo přijímat stravou, protože v těle neprobíhá jejich syntéza z jiných zdrojů.
  • volná krystalická forma
  • vysoký obsah aminokyselin BCAA (80000 mg/l)
  • rychle vstřebatelná tekutá forma
  • vitamin B6 - přispívá ke snížení míry únavy a vyčerpání
BCAA LIQUID je určen: 
  • pro použití krátce před výkonem, přímo při výkonu, nebo těsně po výkonu 
  • pro intenzivně trénující sportovce
 
 
 
Doporučené dávkování produktu BCAA LIQUID: vypijte cca 30 - 60 minut před výkonem 40 ml a ihned po výkonu 40 ml. Maximální denní dávka je 80 ml. Nepřekračujte doporučené dávkování.

Použití produktu BCAA LIQUID: před použitím mírně protřepejte. Podávejte zředěním obsahu odměrky do vody nebo sportovního nápoje. Po otevření důkladně uzavírejte, skladujte při teplotě do 25 °C a spotřebujte do dvou měsíců. 

Upozornění: Doplněk stravy, se sladidly. Vhodný zejména pro sportovce.
Nenahrazuje pestrou stravu. Není určeno pro děti, těhotné a kojící ženy. Ukládejte mimo dosah dětí! Skladujte v suchu při teplotě do 25 °C mimo dosah přímého slunečního záření. Chraňte před mrazem. Výrobce neručí za případné škody vzniklé nevhodným použitím nebo skladováním.

BCAA LIQUID - složení: voda, L-valin, regulátor kyselosti kyselina citronová, L-isoleucin, L-leucin, emulze pomeranč (aroma, barviva E 104, E 110 - mohou nepříznivě ovlivňovat činnost a pozornost dětí), konzervanty kyselina sorbová a benzoan sodný, sladidla neohesperidin DC, cyklamát sodný, acesulfam K a sukralóza, vitamin B6 (pyridoxin hydrochlorid).
BCAA LIQUID nutriční hodnoty:
 
  100 ml Dávka – 40 ml
Energetická hodnota 130 kJ/30 kcal 52 kJ/12 kcal
Tuky 0 g 0 g
   z toho nasycené mastné kyseliny 0 g 0 g
Sacharidy 0 g 0 g
   z toho cukry 0 g 0 g
Vláknina 0 g 0 g
Bílkoviny 5,7 g 2,3 g
Sůl 0,04 g 0,02 g
L-Valin 4600 mg 1840 mg
L-Isoleucin 2000 mg 800 mg
L-Leucin 1400 mg 560 mg
Vitamin B6 3,25 mg = 232 % * 1,3 mg = 93 % *
*....referenční hodnota příjmu
Sůl je v potravině obsažena výlučně v důsledku přirozeně se vyskytujícího sodíku
Balení BCAA LIQUID:
  • 500 ml
  • 1000 ml

Počet balení v kartonu:
  • 10x 500 ml
  • 6x 1000 ml

Z vašich dotazů

Nabírání

Michal 11.7.2019 16:02

Dobrý den, cvičím asi 2 měsíce a snažím se co nejrychleji nabírat. V doplňcích piji 1nebo 2 krát denně whey protein, a asi 5 dnů beru kreatin v kapslích, chtěl bych se zeptat jestli by pro mě bylo vhodné pít k těmto dvěma i bcaa liquid třeba před tréninkem bcaa s kreatinem a po tréninku bcaa s proteinem? Popř. co by jste mi doporučili dokoupit k nabírání hmoty? Samozřejmě nejvíce bílkovin sacharidů atd příjímám v normální stravě, jím hodně a tréninky mám intenzivní, 45-60 min. Předem Vám děkuji za odpověd', přeji hezký den.

Michal Tuček 15.7.2019 09:06

Dobrý den
V prvé řadě doporučím trpělivost, protože růst svalové hmoty je pomalý proces! Zisku svalové hmoty můžete pomoc příjmem vhodných živin a správně zvolenou fyzickou aktivitou, ale rychlé nabírání není reálné.
Optimální svalový růst je kolem 4 kilogramů za rok. Rychleji může vaše tělo reagovat pouze ve věku adolescence anebo v případě, že s tréninkem začínáte. Pravidelně trénující dospělý jedinec rychlejšího přírůstku nedosahuje. Pokud ano, nejedná se pouze o svalový růst!
BCAA budou užitečným doplňkem stravy v případě, že máte ve stravě esenciálních větvených aminokyselin nedostatek. Pokud ale konzumujete 2x za den WHEY PROTEIN, tak tuto situaci nepředpokládám. Správně jste zvolil kreatinový doplněk, který pomůže zlepšit fyzický výkon. Dostatečně intenzivní cvičení v kombinaci s následným doplněním vhodných živin, podpoří anabolické procesy v těle.
Vzhledem k tomu, že neznám složení vaší stravy, mohu pouze orientačně doporučit přijímat dostatečné množství hořčíku a zinku. U obou minerálů byl prokázán vliv na syntézu bílkoviny, zinek navíc podporuje imunitu a ovlivňuje správnou produkci testosteronu. Oba zmíněné minerály najdete v produktu ZMA
Dalším vhodným produktem v souvislosti se svalovým růstem může být HMB. U obou produktů doporučuji dodržovat dávkování uvedené na obale výrobku.
M. Tůček
 
 
BCCA

Lucie Novotná 24.5.2019 10:31

Dobrý den , chtěla jsem se zeptat, jestli BCCA užívat jen při fyzické námaze, takže v den sportování nebo i v den, kdy nemám trénink ? Chodím cvičit 4x týdně-fitness. ráno na lačno před trénikkem si dám karnitin, po tréninku BCCA a protein ... ted rýsuji a shazuji tuk ...
děkuji za radu
LN

Michal Tuček 27.5.2019 08:38

Dobrý den
Protože nové studie neprokazují významnější ztrátu esenciálních aminokyselin s rozvětveným řetězcem (BCAA) při sportovní aktivitě ve srovnání s ostatními aminokyselinami, lze tedy předpokládat, že orálně přijímané BCAA mohou mít pozitivní vliv a význam při takovém typu stravování, kdy přijímaná bílkovina má nižší obsah BCAA.
Pokud po tréninku přijímáte kvalitní protein, tak takový produkt již obsahuje dostatečné množství BCAA (v jedné dávce až 7 gramů). Vnímáte i deficit těchto aminokyselin ve stravě z ostatních zdrojů, potom lze doporučit jejich použití před sportovním výkonem, například současně s přijímaným karnitinem.
Z uvedeného plyne že BCAA lze v případě deficitu ve stravě přijímat i v dnech, kdy sportovní aktivitu nemáte.
M. Tůček 
 
BCAA a protein

Jonáš 13.4.2019 16:41

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je dobrá kombinace BCAA Luquid a 100% whey protein tak, že bych si 45 min před tréninkem dal BCAA Liquid po tréninku také a 1h po tréninku 100% whey protein. Nemůže to mít špatný vliv na trávení? Je tato kombinace vhodná když je mi 15 let? Předem děkuji za odpověď.

Michal Tuček 15.4.2019 08:29

Ahoj Jonáši
Pokud nemáš dostatečné množství bílkovin ve stravě (tvůj denní příjem bílkoviny nedosahuje 1,5 gramů bílkoviny na kilogram tělesné hmotnosti), lze navýšení obsahu bílkoviny řešit za pomoci vhodného doplňku stravy. 
V případě, že uvažuješ o doplnění živin (včetně bílkoviny) po tréninku ve fitcentru, bude pro tebe nejvhodnějším produktem AFTER TRAINING PROTEIN. Mimo sportovní aktivitu lze uvažovat nad produkty s vyšší koncentrací bílkoviny, jako jsou HYDRO WHEY, nebo DELUXE 100% WHEY.
Syrovátková bílkovina má velmi bohaté aminokyselinové spektrum se skvělým poměrem aminokyselin. Pokud je tento typ bílkoviny přijímán, zpravidla již není třeba doplňovat jídelníček jednotlivými aminokyselinami. Vše však záleží na celkové denní skladbě stravy.
M. Tůček 
BCAA+Mass Gain+After training protein

Petr Šupa 22.3.2018 11:07

Dobrý den, chtěl bych se optat na postup dávkování. Chodím do posilovny 3-4x týdně na TRX a činky. Můžu si dávkovat hodinu před tréninkem sacharidy Mass Gain, 40 minut před tréninkem BCAA liquid 40000mg, během tréninku popíjet nápoj uni sport a po tréninku After training protein? Nebo si mám dát po tréninku i BCAA a After training protein? Doporučte mi prosím vhodný postup na nárust svalové hmoty. Děkuji

Janka Pálešová 22.3.2018 13:50

Dobrý den, výběr produktů i dávkování je zvoleno správně, po tréninku již není nutná další dávka BCAA (je obsažena v AFTER TRAINING PROTEINu). Pokud máte další den volno od tréninku lze BCAA dávkovat ráno na lačno, případně kdykoliv jako svačinu použít Gainer či After. Pro optimální účinek doplňků předpokládám, že jste upravil i celkový jídelníček, kaloricky správně nastavil a sestavil z kvalitních živin rovnoměrně rozložených v průběhu dne. Nezapomínejte také na regeneraci a dostatek spánku. Vytrvejte v režimu a výsledky se dostaví. S pozdravem Mgr. Janka Pálešová
BCAA + gainer

Radek 11.2.2017 18:18

Dobrý den, zajímalo by mě, jestli je vhodné suplementovat po silovém tréninku ihned BCAA, poté gainer+kreatin a zhruba po 45min. protein. A jesltli jsem správně pochopil, tak před aerobním tréninkem (např. běžecký závod na 60 - 90min.) je vhodné vzít BCAA před výkonem, popřípadě je na škodu když užiji menší dávku. Děkuji za odpověď

Michal Tuček 14.2.2017 11:17

Dobrý den
Suplementaci větvenými aminokyselinami (BCAA) doporučuji v případě, že provádíte náročnější fyzickou aktivitu, která časově přesahuje cca 45 minut. V těchto případech je suplementace vhodná vždy před tréninkem.
Pokud po tréninku používáte gainer s kreatinem, tak suplementace větvenými aminokyselinami nutná není, ale pokud je použijete (například pro svůj lepší pocit), tak dietní chybu neuděláte.
Odstup 45 minut pro následnou konzumaci proteinového nápoje je dostačující.
S pozdravem
Michal Tůček 
Nárust svalů

Monika Stiebalova 27.5.2016 14:20

Dobrý den, v popisku píšete "Podpora nárůstu svalové hmoty". Jak velký tento nárůst je? Je vhodné kombinovat s Carnitinem? S Carnitinem mám skvělou zkušenost. Jde spíše o regeneraci svalů nebo nárůst?
Děkuji
Monika

Michal Tuček 30.5.2016 10:48

Dobrý den
Svalový růst je poměrně dlouhodobá záležitost. U jedinců s genetickými předpoklady je za optimálních podmínek nárůst čistého svalstva cca pouhé 4 kilogramy za rok. Záměrně uvádím optimální podmínky, protože pokud by dotyčný jedinec vhodně nestravoval a nevykonával by vhodnou fyzickou aktivitu, k žádnému růstu svalstva by nedocházelo, nebo by byl svalový růst minimální.
Vlivem fyzické aktivity, kdy tělo prochází katabolickou reakcí, dochází k úbytku (nejen) větvených aminokyselin ze svalstva. Fyzickou aktivitu však k růstu svalstva člověk potřebuje a tak zmíněnou katabolickou reakcí musí pravidelně procházet.
Aby nedošlo k situaci, že by tělo sportovce nemělo při a po fyzické aktivitě dostatek živin, přijímají se dotazované větvené aminokyseliny (BCAA), jako ochrana svalstva před katabolickou reakcí, dále jako prostředek k udržení pozitivní dusíkové bilance a tím i podpoře ideálního svalového růstu a zlepšení regenerace.
Kombinace s karnitinem je se možná a v období redukce tukové tkáně vhodná.
S pozdravem
Michal Tůček 
Tablety a Tekuté BCAA

Pavel Poduška 3.5.2016 16:59

Dobrý den, chtěl bych se zeptat v čem je takový rozdíl v těchto BCAA, když tablety vycházejí cenově více přijatelnější.

Michal Tuček 4.5.2016 09:16

Dobrý den
Tekuté aminokyseliny jsou rychleji vstřebatelné a využitelné organismem. Někdo tuto vlastnost upřednostňuje před cenově dostupnější, ale pomaleji využitelnou variantou z tablet.
S pozdravem
Michal Tůček 

Související produkty

Geolokace

Zavřít

Geolokace je služba, která umožňuje zjistit zeměpisné souřadnice místa, kde se uživatel aktuálně nachází.