CAFFEINPYRIN | NUTREND.cz - Oficiální e-shop
Menu
  • NARTES
  • Váš košík: 0,00 0

    CAFFEINPYRIN

    Datum: 4.3.2014

    Přípravků, které obsahují kofein, je celá řada a není se co divit. Kofein totiž patří nejenom k nejstarším, ale také k nejprověřenějším látkám, které mají celou řadu pozitivních efektů, a to zdaleka nejenom pro sportovce.

    Z tohoto důvodu je kofein tou nejrozšířenější „drogou“, kterou většinou ve formě kávy (ale i čaje či koly) konzumuje většina z nás a miliony lidí na celém světě si neodpustí svůj ranní šálek kávy.

    O kofeinu si samozřejmě řekneme více, ale unikátní na produktu CAFFEINPYRIN není samotný kofein, ale právě kombinace s výtažkem vrby bílé (salicin) a s vitaminem C – vzájemně podpůrný efekt násobí účinky kofeinu a tím představuje účinného pomocníka v podpoře sportovního výkonu, zlepšení tvorby svalové hmoty, zvýšení síly v neposlední řadě v odbourávání podkožního tuku.

    Kofein obsažený v kávových (ale i kakaových) bobech je známý už více než tisíc let a v podstatě se stal pro sportovce jednou z prvních legálních dopingových látek k podpoře jejich výkonu (jednu dobu byl dokonce zakázán).

    Jak kofein působí?
    Kofein působí jednak na stimulaci nervových funkcí, především mozku, kdy zvyšuje koncentraci, navozuje dobrou náladu a odstraňuje či oddaluje psychickou únavu, ale sportovce zajímá především dopad na jejich tělesnou schránku, kdy jeho příjem stimuluje tvorbu hormonů „útěku a boje“, tedy adrenalinu a noradrenalinu, projevující se zvýšením tepové a dechové frekvence, krevního tlaku, zúžením cév apod. Dále také slouží k mobilizaci energetických zdrojů tedy glykogenu a podkožního tuku.

    Proč kofein při sportovním výkonu používat?
    Pomocí kofeinu dochází ke zvýšenému uvolňování mastných kyselin z tukových zásob do krevního oběhu a jejich následnému využití jako energetického zdroje – tento jev navíc šetří velmi omezené zásoby glykogenu a tím zvyšuje vytrvalostní výkon.

    Že tento efekt je velmi příznivý pro všechny, kteří se snaží odbourat nadbytečný podkožní tuk, je zcela zřejmé. Ale může být kofein respektive CAFFEINPYRIN prospěšný i pro kulturisty a jiné silové sportovce? Ano, může! Je prokázáno, že příjem kofeinu hodinu před tréninkem jednoznačně zvyšuje nejenom maximální silový výkon, ale i svalovou vytrvalost, tedy počet opakování v sériích.

    Kofein dle nejnovějších výzkumů podporuje regeneraci svalového glykogenu po tréninku, pochopitelně za současného příjmu sacharidů (nutno konzumovat hodně tekutin).

    K čemu jsou v produktu CAFFEINPYRIN ostatní látky?
    Kofein je téma, které je téměř nevyčerpatelné, ale co extrakt z vrbové kůry a vitamin C? I tyto dva komponenty mají své důležité místo v přípravku CAFFEINPYRIN.

    Extrakt z vrbové kůry
    Extrakt z vrbové kůry neboli salicin je látka zcela analogická známému acylpyrinu (či aspirinu), protože se jedná o kyselinu acetylsalicilovou, ovšem bez negativních účinků na žaludeční stěnu. V lidovém léčitelství se používal salicin již odpradávna k snižování horečky, bolesti a v posledních letech se kyselina acetylsalicilová používá i jako prevence proti infarktům, protože snižuje srážlivost krve.

    Nás ovšem především zajímá podpůrný termogenní efekt (tedy zvýšená produkce tepla a tím i vyšší energetický výdej) salicinu, čímž se podobá právě jednomu z účinků kofeinu – tedy typický příklad synergismu těchto dvou látek.

    Vitamin C
    Vyjmenovat všechny aspekty vitamínu C pro naše zdraví by samo o sobě představovalo rozsáhlý samostatný článek právě pro jeho zásadní význam. Spokojme se s tvrzením, že těžiště jeho účinku je v prevenci proti nachlazení a infekčním onemocněním, protože stimuluje tvorbu bílých krvinek. Nezastupitelná je jeho úloha v tvorbě kolagenní bílkoviny a je velmi důležitý antioxidant přispívající k likvidaci volných radikálů poškozujících buňky (a těch vzniká během tréninku opravdu „požehnané“ množství). Vyšší dávky vitamínu C výrazně snižují svalovou bolest (v tomto směru je kombinace se salicinem zvláště užitečná) a podporuje zotavení po tréninku.

    Jaké je nejlepší dávkování produktu CAFFEINPYRIN?
    Dávkování kofeinu, který je v CAFFEINPYRINu bezpochyby určující, není ovšem jednoznačné, ale jedno je jisté – měl by se používat cca 30 – 60 minut před tréninkem a popřípadě i jednu dávku po probuzení. Samozřejmě můžete s dávkováním experimentovat dle cílů, které chcete dosáhnout.

    CAFFEINPYRIN = podpoří výkon a zkvalitní trénink
    Kombinace kofeinu, salicinu a vitamínu C dělá z CAFFEINPYRINu velmi zajímavý přípravek, který se může stát vašim významným pomocníkem při zkvalitnění vašeho tréninku, ať již se jedná o nárůst svalové hmoty a síly či odbourávání podkožního tuku!

    Diskuse

    NUTREND D. S., a.s. www.nutrend.cz, Chválkovice 604, 779 00 Olomouc, Pro navigaci GPS použít adresu: Železniční 604, Olomouc, GPS Loc:49°36'29.3"N 17°17'46.99"E,
    tel: +420 583 842 510, Zákaznická linka: +420 800 750 750, email: nutrend@nutrend.cz

    NUTREND D. S. je výrobce doplňků stravy a potravinových doplňků pro zvláštní výživu.

    Copyright © 2006-2018 NUTREND D. S., a.s. All Rights Reserved. www.nutrend.cztoplist