Diskuse | NUTREND.cz - Oficiální e-shop

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu

Nutrend klub

Nutrend klub

Nutrend klub

S členskou kartou můžete sbírat body za každý nákup, uplatnit slevu 10% na všechno zboží a zúčastnit se cvičebních plánů a se splněním všech Vašich sportovních cílů. Více....

Doprava ZDARMA

Doprava zdarma Doprava ZDARMA
nad 600 Kč

Doprava ZDARMA

Při ceně objednávky od 600 Kč poštovné ZDARMA. Platí jen pro koncové zákazníky.
Muj profil

MICELLAR CASEIN

MICELLAR CASEIN

MICELLAR CASEIN představuje skvělou formu bílkoviny pro situace, kdy klademe důraz na delší trávení. Tyto situace nastávají v běžné výživě zejména ve večerních hodinách, nebo v období dietního režimu kdykoliv během dne.

Datum: 20.5.2016 17:00 Odpovědi: 29

Reakce na příspěvek

Autor: Radek Dvořák Datum: 12.11.2018 20:05

Rada - doporučení suplementů pro Běhání a Posilování

Dobrý den, je mi 44 let / 182 cm / 82 kg, nemám žádné omezení, neberu žádné léky. Pravidelně od mládí 2-3x týdně běhám cca 45 až 60 minut a každý pracovní den 30-45 min provádím kardio a strečinkové protahovací cvičení (většinou ráno). Rád bych kombinoval běh+kardio cvičení na zpevňování/pružnost/rýsování svalů a také bych rád nabral více svalové hmoty, což jde zřejmě proti sobě? Rád bych poprosil o doporučení vhodných suplementů z vašich produktů: 1) před, v průběhu a po běhání (zřejmě Isodrinx před a v průběhu + nějaký protein po běhání - bez nebo se sacharidy ?) 2) před, v průběhu a po posilování - rád bych přibral svalovou hmotu (běháním spíše rýsuji a zpevňuji, ale někdy i zhazuji/hubnu) Vybral jsem zřejmě vhodný protein na noc Micellar casein, případně po cvičení nějaký z Gainerů - nevím jestli je vhodnější Compress BIG či After training protein?! Brát pouze po výkonu/aktivitě nebo některé každý den i bez cvičení? Vůbec se neorientuji v potřebě carnitinu, CLA, BCAA ... Dále bych chtěl objasnit používání sacharidů v kombinaci s proteiny před a po cvičení, četl jsem spoustu protichůdných názorů o užívání/neužívání sacharidů (především) po posilovacím cvičení?! Je rozdíl v používání druhů proteinů nebo jen užité množství v závislosti na délce posilování (1 či 1,5 nebo 2 hodiny?) Děkuji předem za vaši radu a doporučení! Radek

Vaše jméno:*
Váš email:* email není validní
Nadpis dotazu: *
Text dotazu:*
Napište součet čísel 5 a 2 :*