Diskuse | NUTREND.cz - Oficiální e-shop

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu

NUTREND Klub

Nutrend klub

NUTREND Klub

S členskou kartou můžete sbírat body za každý nákup, uplatnit slevu 10 % na všechno zboží a zúčastnit se cvičebních plánů a se splněním všech Vašich sportovních cílů. Více....

Doprava ZDARMA

Doprava zdarma Doprava ZDARMA
nad 600 Kč

Doprava ZDARMA

Při ceně objednávky od 600 Kč poštovné ZDARMA. Platí jen pro koncové zákazníky.
Muj profil

EXCELENT PROTEIN BAR

EXCELENT PROTEIN BAR

Inovovaná receptura, mimořádná chuť a 25% bílkovin právem řadí EXCELENT PROTEIN BAR mezi TOP produkty na trhu.

Datum: 13.12.2013 10:56 Odpovědi: 21

Množství

Autor:Ivan John Matrix Datum:6.1.2020 16:34

Dobrý den. Prosím Vás, kolik tyčinek denně můžu zkonzumovat při váze 100kg?

Děkuji.

Re: Množství

Autor:Michal Tuček Datum:7.1.2020 09:15

Dobrý den
Základem vašeho jídelníčku by měla být pestrá strava a pochutiny do kterých tyčinky (jakéhokoliv druhu) patří by měly být pouze případným doplněním pestré škály potravin.
Protože je dotaz položený u tyčinky EXCELENT PROTEIN BAR, tak doporučení směřuji k této tyčince. 
Složení tyčinky EXECELENT PROTEIN BAR nabízí zákazníkovi snadno dostupné živiny. V případě, že nemáte energetický výdej, představuje tyčinka nárazový příjem energie a bez ohledu vaši hmotnost by neměla být konzumována více než jedna tyčinka o hmotnosti 85 g za den.
Pokud u vás dochází k zvýšenému energetickému výdeji a současně dochází k časové tísni v rámci příjmu běžné stravy lze konzumovat až dvě tyčinky o hmotnosti 85 g v průběhu dne.
Toto doporučení platí bez ohledu na vaší tělesnou hmotnost. 
M. Tůček 

Dotaz

Autor:Eva Zárubová Datum:23.10.2019 13:30

Dobrý den, našla bych někde přesné složení tyčinek?
Děkuji
Zárubová

Re: Dotaz

Autor:Michal Tuček Datum:24.10.2019 08:45

Dobrý den
Ano, složení je k dispozici na našich webových stránkách. Najdete je hned pod výběrem příchutí a gramáž.
Stačí jen kliknout na ikonu "Složení" 
M. Tůček 

Těhotné

Autor:Katka Datum:5.7.2019 21:00

Dobrý den není uvedeno zda mohou těhotné ženy?

Re: Těhotné

Autor:Michal Tuček Datum:8.7.2019 12:54

Dobrý den
Vzhledem k obsahu účinných látek nelze konzumaci této tyčinky těhotným, nebo kojícím ženám přímo vytknout. Výjimku bych udělal u kofeinové varianty, kterou bych díky obsahu 70 mg kofeinu těhotným nedoporučoval.
Je však nutné si také uvědomit, že proteinová tyčinka EXCELENT je primárně určena pro sporující veřejnost, a to zejména pro konzumaci po sportovní aktivitě, u které se předpokládá zvýšený energetický výdej. Po absolvované aktivitě je tyčinka EXCELENT ideální pro doplnění ztracených energetických zdrojů (glykogenu) a pro doplnění bílkovin.
V dnech mimo sportovní aktivitu a v pokročilém stádiu těhotenství, kdy již sportovní aktivita není možná vás budu směřovat k vyvážené a pestré stravě, s dostatečným obsahem všech základních živin ve vhodném poměru, dále pak vitamínů, minerálů a vlákniny.
M. Tůček 

Excelent

Autor:Lumír Datum:16.4.2019 00:37

Je tam moc cukru. Tyčínka mi chutná, ale ohledně cukru ji nekupuji.

Re: Excelent

Autor:Michal Tuček Datum:16.4.2019 08:12

Dobrý den
Tyčinka je primárně určena ke konzumaci po sportovní aktivitě, kdy obsažené sacharidy pokrývají energetickou ztrátu zapříčiněnou energetickým výdejem. Složení tyčinky EXCELENT navíc poskytne tělu dostatečné množství bílkoviny (21 gramů) a vitamíny, které podporují energetický metabolismus. Na rozdíl od tyčinek postavených na bázi polyolů nebo glycerolu je tyčinka EXCELENT po sportovní náročnější aktivitě ideální volbou!
M. Tůček 

Hokejista 10 let

Autor:Milan Ulrich Datum:15.10.2018 21:39

Dobrý den, prosíme o radu při výživě mladého hokejisty. Poměrně intenzivní trénink 6x týdně led a 2x suchá příprava. Na regeneraci připadá jeden den v týdnu. Snažíme se vařit převážně z ryb a masa. Při zápasech a tréninku používáme ISO drink, prosím o radu, jaké je nejlepší ředění pro dítě. Během zápasu nebo mezi dvěma tréninky bychom rádi doplnili energii - prosíme o doporučení nejlépe nějaké tyčinky. Po tréninku nás zaujala tyčinka Protein Bar. Je vhodné doplňovat bílkoviny 100% míchaným proteinem? Případně v jakém dávkování. Děkujeme za radu. Hezký večer

Re: Hokejista 10 let

Autor:Michal Tuček Datum:16.10.2018 10:07

Dobrý den
U vašeho dotazu je patrné, že se snažíte ke stravě přistupovat zodpovědně. Zmiňujete se, že se snažíte vařit z masa a ryb. Toto je chvályhodné, nicméně se jedná pouze o zdroje bílkoviny a ostatní živiny nezmiňujete. Pokusím se rozepsat o něco více než obvykle, protože se jedná o dítě, kde nevhodné stravovací návyky mohou způsobit určité problémy v budoucím životě.
Nejen mladý sportovec potřebuje bílkovinu k syntéze svalstva. Z hlediska svalového růstu a obnovy svalové hmoty v těle je bílkovina velmi důležitá. Pozor ale na vysoké množství bílkoviny ve stravě! V dnešní době se trend poněkud zvrhává směrem, kdy je bílkovina konzumována v nadbytku a to není pro sportovce s vysokou četností fyzické aktivity vůbec žádoucí.
Vysoký příjem bílkoviny v tomto případě zhoršuje regeneraci a nejen mladému sportovci pak hrozí zvýšená únava (časté jsou v této souvislosti syndromy přetrénování) a častější úrazy. Mladý sportovec by měl mít denní příjem bílkoviny v rozsahu mezi 1,2 až 1,8 gramů na kilogram tělesné hmotnosti. (podle konkrétní situace)
Naopak sacharidy se významně podílejí na regeneraci a hokejistům s aktivitou o vysoké četnosti pomohou lépe doplnit ztracenou energii. Stejně jako u všech ostatních živin, tak i u sacharidů je velmi důležité vybírat vhodné zdroje ve vhodných chvílích. Takzvané rychlé cukry jsou vhodné v období okolo fyzické aktivity (můžeme zde uplatnit doplňky ISODRINX při sportu, nebo COMPRESS B.I.G. po aktivitě) a naopak komplexnější zdroje sacharidů (cereálie, rýže, těstoviny, brambory) jsou vhodné mimo sportovní aktivitu. Pro zmiňovaný ISODRINX doporučuji v tomto případě isotonické ředění. Příjem sacharidů u mladého sportovce může v extrémních případech dosahovat až 10 gramů na kilogram tělesné hmotnosti, ale přesné doporučení se odvíjí od energetického výdeje a velmi těžce se touto cestou stanovuje.
Pozor také na nadměrnou konzumaci slazených nápojů mimo sportovní aktivitu a nápojů s vysokým obsahem kofeinu.
U sportovců by se také nemělo zapomínat na dostatečný příjem vhodných tuků. I zde je velmi důležitá pestrost jak zástupců rostlinných, tak živočišných zdrojů. Podíl tuků by měl představovat až 30% z celkového energetické ho příjmu.
M. Tůček 

Snídaně

Autor: Martin Datum:16.5.2017 06:56

Dobrý den, mohu tuto tyčinku (nebo jinou) využít jako snídani v 6h před tréninkem? Ráno nesnídám a první jídlo mám až v práci v 9h. Děkuji

Re: Snídaně

Autor:Janka Pálešová Datum:16.5.2017 09:01

Dobrý den, teoreticky ano, pokud Vaše zažívání toleruje, no vhodnější před tréninkem by bylo použití tyčinky Voltage nebo FlapJack (doporučuji zkusit jen polovinu) nebo Just Fruit SPORT.
S pozdravem
Mgr. Janka Pálešová