Diskuse | NUTREND.cz - Oficiální e-shop

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu

NUTREND Klub

Nutrend klub

NUTREND Klub

S členskou kartou můžete sbírat body za každý nákup, uplatnit slevu 10 % na všechno zboží a zúčastnit se cvičebních plánů a se splněním všech Vašich sportovních cílů. Více....

Doprava ZDARMA

Doprava zdarma Doprava ZDARMA
nad 600 Kč

Doprava ZDARMA

Při ceně objednávky od 600 Kč poštovné ZDARMA. Platí jen pro koncové zákazníky.
Muj profil

BCAA MEGA STRONG POWDER

BCAA MEGA STRONG POWDER

Tento prvotřídní produkt obsahuje mimořádnou kombinaci účinných látek v instantní podobě. Základem produktu jsou esenciální větvené aminokyseliny L-leucin, L-isoleucin a L-valin. Vzájemný poměr těchto větvených aminokyselin je 4:1:1 pro L-leucin.

Datum: 13.12.2013 10:56 Odpovědi: 89

Tetanie

Autor:Petr Sch Datum:5.6.2020 14:37

Dobry den.
Zena po detech opet hodne sportuje. Po tehotenstvi ji byla zjiatena tetanie. Pri hodinovem cviceni na alpiningu je nadmerne unavena se silnym nastupem bolesti hlavy coz je projev u tetanie. Chci se zeptat, zda by uzivani BCAA tento projev odbouralo, pripadne co by bylo z vasi strany doporuceno. Obecne denne uziva 2x magnesium. Dekuji Petr

Re: Tetanie

Autor:Michal Tuček Datum:8.6.2020 13:25

Dobrý den

V souvislosti s tetanií by měl mít hlavní slovo lékař, u kterého se vaše žena léčí. Zejména když jsou užívána léčiva je třeba použití doplňků stravy konzultovat s lékařem.

M. Tůček

Bcaa+l-karnitin

Autor:Jaroslav Šrůt Datum:21.2.2020 12:53

Dobrý den, ráno na lacno l-karnitin před a po tréninku bcaa. Není s touhle kombinací problém díky.

Re: Bcaa+l-karnitin

Autor:Michal Tuček Datum:21.2.2020 14:08

Dobrý den

Nevidím při této kombinaci zásadní problém. Přítomnost karnitinu v rámci zvýšeného energetického výdeje při dodržení vhodné tepové frekvenci je podmínkou pro čerpání energie z ostatních zdrojů mimo svalový glykogen. 

Použití a doporučení BCAA však závisí spíš od celkového složení stravy, než od sportovní aktivity. V případě, že jsou esenciální aminokyseliny s rozvětveným řetězcem ve vaší stravě deficitní, bude jejich příjem nejen po sportovní aktivitě užitečný.

M. Tůček

Kofein

Autor:Jozef Datum:7.2.2020 23:06

Potrebuji produkty bez kofeinu - rust svalu a regenerace. Dekuji

Re: Kofein

Autor:Michal Tuček Datum:10.2.2020 09:00

Dobrý den
Svalový růst je dlouhý proces. Zdravý jedinec s dobrou tělesnou dispozicí získá přibližně okolo 4 kilogramů čisté svalové hmoty za rok. Rychlejší hmotnostní přírůstky směřují k zisku tukové tkáně, nebo k zadržování vody v těle. Podmínkou svalového růstu je vhodná fyzická aktivita, která je prováděna ve správném časovém rozsahu a se správnou četností. Další podmínkou pro svalový růst je pestrá strava, která obsahuje dostatečné množství všech živin (nikoliv pouze bílkoviny)!
Denní příjem bílkoviny pro podporu svalového růstu by se mohl pohybovat okolo 2 gramů na kilogram tělesné hmotnosti, a to ze všech zdrojů! (rostlinných i živočišných)
Bílkovinu lze získat například z masa (průměrně 20 gramů bílkoviny na 100 gramů potraviny), z vajec (průměrně 7 gramů bílkoviny na jedno vejce), z tvrdých sýrů (průměrně 20 gramů bílkoviny na 100 gramů potraviny), nebo třeba z ořechů a luštěnin (přibližně 20 gramů bílkoviny na 100 gramů potraviny). Pokud není ve stravě dostatečné množství kvalitní bílkoviny, doporučím v tomto ohledu doplněk stravy typu DELUXE 100% WHEY, dotazovaný 100% WHEY PROTEIN nebo HYDRO WHEY.
Sacharidy se na rozdíl od jiných živin nejvíce podílejí na regeneraci. Sacharidové zdroje lze nalézt v cereáliích (cca 70% sacharidů), rýži (cca 75% sacharidů), těstovinách (cca 70% sacharidů), nebo například v bramborách (cca 20% sacharidů). Pro případ stavů ukazujících na zhoršenou regeneraci doporučím ihned po tréninku proteinový produkt s rozumným obsahem sacharidů, jako například AFTER TRAINING PROTEIN. Denní příjem sacharidů současně svalového růstu by se měl při provozování sportovní aktivity vyšplhat nad 5 gramů na kilogram tělesné hmotnosti ze všech zdrojů. Je velmi důležité sacharidy správně v průběhu dne rozmístit! To je nejčastější chybou sportovců, díky které se sacharidům mylně začali vyhýbat! Jednoduché cukry by se měly ve stravě objevit výhradně v bezprostřední blízkosti sportovní aktivity ale vždy v umírněném množství. V ostatních částech dne by se mělo jednat o převážně komplexní sacharidy, které tělu dodávají glukózu postupně.
Také tuky jsou podmínkou k příjmu a jejich zdroje by též měly být pestré. Příjem tuků by měl být při stanoveném cíli přibližně 1 gram na kilogram tělesné hmotnosti. Důležité však je, aby mezi tuky bylo dost polynenasycených mastných kyselin a z toho ještě dostatek takzvaných omega 3 mastných kyselin.
Vhodným doplňkem běžné stravy a kompenzací běžně dostupných tuků ve stravě je například produkt OMEGA 3 PLUS.
M. Tůček

Rozdíl mezi BCAA MEGA a BCAA ENERGY MEGA

Autor:Luboš P. Datum:5.12.2019 08:24

Dobrý den. Jaký je rozdíl v BCAA MEGA STRONG a BCAA ENERGY MEGA STRONG ?

Re: Rozdíl mezi BCAA MEGA a BCAA ENERGY MEGA

Autor:Michal Tuček Datum:5.12.2019 10:58

Dobrý den
Věřím, že rozdíl je na první pohled patrný. Jedná se zejména o stimulující látky a látky podporující energetický metabolismus, které jsou v produktu BCAA ENERGY MEGA STRONG POWDER významně zastoupeny. Užívání tohoto produktu je směřováno přímo v průběhu sportovní aktivity.
Oproti tomu BCAA MEGA STRONG POWDER nabízí zákazníkům kromě esenciálních aminokyselin s rozvětveným řetězcem (BCAA) i významný zdroj aminokyseliny L-glutamin, a to přibližně 3 gramy na jednu doporučovanou dávku. Užívání tohoto produktu je směřováno před sportovní aktivitou, nebo po její ukončení.
M. Tůček 

BCAA

Autor:karel chlapek Datum:4.12.2019 20:50

Dobrý den, chci se zeptat, jestli je možno při dvoufázovém tréninku dopoledne posilování (vlastní váha + činky a podobně) a odpoledne běh cca 10 km a následně potom znovu posilování následující užívání doplňků. Dopoledne před cvičením N1 shot připadně BCAA mega strong powder před v průběhu a po cvičení After training protein. V průběhu dne pít Carnitin with caffein, před během ISO drinx po běhu Bcaa mega strong a pít v průběhu cvičení a po cvičení After training protein. Běhwm dne jím tyčinky excelent a další od vás. Děkuji

Re: BCAA

Autor:Michal Tuček Datum:5.12.2019 11:43

Dobrý den
Stimulace před sportovní aktivitou (například uvedeným produktem N1 SHOT) je možná. Použití BCAA by se mělo spíš řídit podle jejich obsahu z celkově konzumované bílkoviny v průběhu dne a jejich použití je variabilní. Použití produktu AFTER TRAINING PROTEIN je po podobném typu aktivity ideální a můžete jej využívat i 2x denně.
V případě, že nemáte možnost kvalitního stravování v průběhu dne, lze jako alternativní příjem živin využít tyčinku EXCELENT PROTEIN BAR, nebo EXCELENT PROTEIN BAR DOUBLE.
Také použití produktu CARNITINE ACTIVITY DRINK with caffeineCARNITINE ACTIVITY DRINK, nebo nový CARNITINE MAGNESIUM ACTIVITY DRINK jako částečné pokrytí pitného režimu je možné a v souvislosti s ostatními produkty se nevylučuje.
M. Tůček 

Protein bez mléčného základu

Autor:Pavlina Datum:11.9.2019 10:06

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jaký doplněk stravy pro zvýšení příjmu bílkovin byste mi doporučili pokud nechci nic s mléčným základem. V těch amino- se nevyznám, co ma a nemá smysl.

Jsem žena, 28 let, cvičím denně, nic vrcholového, jen tónování a zpevnění korzetu.

Děkuji!

Re: Protein bez mléčného základu

Autor:Michal Tuček Datum:12.9.2019 11:00

Dobrý den
Muži bych při tomto požadavku doporučil 100% BEEF PROTEIN, ale pro ženu si v tomto případě dovolím doporučit produkt, který obsahuje všechny proteogenní esenciální aminokyseliny s názvem EAA MEGA STRONG POWDER. Ostatní neesenciální proteogenní aminokyseliny tvořící tělesnou bílkovinu si dokáže naše tělo syntetizovat (vyrobit) samo z jiných živin nebo zdrojů a jejich přítomnost ve stravě není za všech okolností podmínkou. Přítomnost esenciálních aminokyselin ve stravě však má význam a díky tomuto doplňku stravy můžete jejich příjem částečně pokrýt.
M. Tůček