Diskuse | NUTREND.cz - Oficiální e-shop

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu
Unisport ZDARMA

NUTREND Klub

Klub Nutrend

NUTREND Klub

Věrnostní systém, který pouze pro registrované členy Klubu nabízí celou řadu výhod, akcí a benefitů. Nakupujte za výhodnější ceny na e-shopu NUTREND.cz a ve značkových prodejnách NUTREND stores! Více....

Doprava ZDARMA

Doprava zdarma Doprava ZDARMA
nad 900 Kč

Doprava ZDARMA

Při ceně objednávky od 900 Kč poštovné ZDARMA. Platí jen pro koncové zákazníky.
Muj profil

BCAA MEGA STRONG POWDER

BCAA MEGA STRONG POWDER

Prvotřídní produkt obsahuje esenciální větvené aminokyseliny v poměru 4:1:1, doplněné o L-glutamin. Oblíbená kombinace účinných látek vyhledávaná pro podporu výkonu intenzivně trénujících sportovců.
Vhodnou náhradou za tento produkt je: BCAA 4:1:1 POWDER

Datum: 13.12.2013 10:56 Odpovědi: 99

Balení 20 x 10 g

Autor:Michal Nejedlý Datum:30.1.2022 14:47

Dobrý den, uvádíte, že jste ukončili výrobu 300g, ale nevidím ani 20 x 10 g. Bude k dostání? Děkuji za odpověď, Michal

Re: Balení 20 x 10 g

Autor:Michal Tuček Datum:31.1.2022 08:49

Dobrý den

Budu vás směřovat k produktu BCAA 4:1:1 DRINK, protože pod tímto názvem je nyní možné původní BCAA MEGA STRONG POWDER najít. Bohužel ani název BCAA 4:1:1 DRINK není konečný a do budoucna dojde ještě k jednomu přejmenování na BCAA 4:1:1 POWDER. Doplňuji, že se jedná o identický produkt se stejným složením. Omlouváme se tímto za komplikace.

M. Tůček

Proteiny + BCAA

Autor:Miroslav Večerník Datum:20.10.2021 17:21

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda má cenu před tréninkem užívat BCAA? Cvičím 4x týdně. Před cvičením 2km běhu, pak cvičení s vlastní váhou/s čínkami. Po cvičení si dávám After protein a na noc Long protein. Během cvičení doplňuji tekutiny Uni sportem. Doba tréninku je cca 90 - 120 minut.
Děkuji za odpověď.

Re: Proteiny + BCAA

Autor:Michal Tuček Datum:21.10.2021 10:28

Dobrý den

Za předpokladu, že i s použitím zmíněných doplňků stravy s koncentrovaným obsahem mléčné bílkoviny je vaše strava chudá na některou z esenciálních aminokyselin s rozvětveným řetězcem (BCAA), by mohlo mít význam další doplněk stravy s obsahem BCAA do stravy přidat.

M. Tůček

Poměr aminokyselin

Autor:Lukáš Datum:15.9.2021 23:50

Dobrý den, chci se zeptat jaký poměr aminokyselin je lepší 2:1:1 nebo 4:1:1? Dělám profesionálně alpské lyžování s tím že lyžařský trénink trvá okolo 4 hodin denně a kondiční trénink něco okolo 1,5 hodiny 2x denně. Můj druhý dotaz potom je, jestli je možné kombinovat EAA před tréninkem a BCAA po tréninku? Děkuji za odpověď. Lukáš

Re: Poměr aminokyselin

Autor:Michal Tuček Datum:16.9.2021 09:56

Dobrý den

Tuto otázku řeší poměrně dost zákazníků a mezi zákazníky také existuje více úvah o tom, který poměr aminokyselin s rozvětvených řetězcem (BCAA) je "lepší".

  • Jedna skupina zákazníků se z určitých zdrojů dozvěděla, že aminokyselina L-leucin (tuto aminokyselinu první číslo před dvojtečkou) má pro tělo člověka za určitých podmínek anabolizující efekt a proto předpokládají, že vyšší zastoupení této aminokyseliny ve směsi BCAA je "lepší". Tento předpoklad potvrzují některé vědecké práce a za určitých podmínek by se dalo s takovou myšlenkou souhlasit.
  • Druhá skupina zákazníků využívá informací, které zřejmě vychází z výživových doporučení WHO. Tato doporučení mimo jiné zahrnují potřeby příjmu bílkoviny a všech esenciálních aminokyselin (nikoliv pouze BCAA) pro lidské tělo, aby byly zachovány všechny doposud známé procesy, které v lidském těle probíhají. Při dostatečném příjmu všech esenciálních aminokyselin je tedy předpoklad, že tělo bude mít dostatek "stavebního materiálu" také pro obnovu a budování svalové hmoty. Pokud bychom z tohoto doporučení vyjmuli pouze aminokyseliny BCAA, jejich vzájemný poměr by byl přibližně 2:1:1.

Přestože se mezi zákazníky vyskytuje i informace, že při sportu dochází k ztrátám BCAA (v neurčitém poměru), tak tato informace je poněkud nepřesná. Tělo při sportu významněji ztrácí většinu aminokyselin potem a také zapojením do procesu glukoneogeneze, kdy ztrácí všechny glukogenní aminokyseliny v rozsahu dle délky a intenzity aktivity. 

Protože aminokyseliny člověk přijímá prostřednictvím všech zdrojů bílkovin ve stravě (bílkovina je v trávicím traktu rozložena na aminokyseliny včetně BCAA), jen těžko se odhaduje kolik které aminokyseliny za den bylo tělu dodáno. Můžete ale zkusit třeba pocitově, který poměr BCAA vám sedí víc, nebo se držet některé z výše uvedených tezí, kterých se drží ostatní sportovci.

M. Tůček

Vhodné pro vegany?

Autor:Ondřej Jaroš Datum:24.8.2021 11:15

Dobrý den,

tento produk je v záložce "BodyBuilding/Použití/Vegan", avšak už se ve složení nepíše zdroj, je tam pouze výčet aminokyselin a ostatního. Není nikde uvedeno, že je vhodný pro lidi s veganskou dietou a ještě je uvedeno, že může obsahovat stopy mléčné bílkoviny, tak jsem z toho trochu zmatený. Jsem vegan a hledám hodnou suplementaci pro silový trénink a dobrou regeneraci (cvičení 4x týdně). Zdroj je proto pro mě velmi důležitý.

Mimochodem příchuť veganského proteinu Pistácie+Marcipán je TOP! Na druhou stranu je velmi škoda, že kreatin nemáte syntetický, ale z masa.

Předem děkuji za odpověď.

Ondra

Re: Vhodné pro vegany?

Autor:Michal Tuček Datum:24.8.2021 12:40

Dobrý den

Podle způsobu položeného dotazu zřejmě netušíte, že aminokyseliny které se běžně vyskytují v doplňcích stravy jsou převážně syntetického původu. Občas se může vyskytnout výrobek s obsahem aminokyselin získaným pomocí fermentace (kvašení) z rostlinného odpadu, ale takových výrobků je na trhu zatím méně. Využití obou zdrojů v lidském těle je identické, takže výběr zdroje aminokyselin může ovlivnit pouze marketingová komunikace.

Kreatin se na trhu vyskytuje výhradně syntetického původu a proto mě překvapuje, že ve svém dotazu uvádíte za zdroj maso. Pokud nedošlo k pochybení některého z našich marketérů, neměla by se tato informace nikde na našich stránkách vyskytovat.

Informace ohledně stop mléčné bílkoviny je pouze legislativní, protože jsme závod pracující s touto surovinou. Pracovní postupy jsou ale nastaveny tak, že by nemělo docházet ke křížové kontaminaci a dotazované výrobky tedy může volit i člověk s veganským smýšlením.

M. Tůček

Proteiny nebo BCAA?

Autor:Martin Pokorný Datum:16.2.2021 10:47

Dobrý den,
rozhodl jsem se ke snížení mé hmotnosti a vytvarování postavy. Ob den běhám a ob den doma posiluji s činkami a se svou vahou. 1 den v týdnu úplné volno. Nijak to nepřeháním. Nechci být kulturista, jen chci mít vytvarovanou postavu. Před během beru L-carnitin a synefrin. Po doběhu piju syrovátku (obyč z obchodu). Občas ale bývám unavený, přetažený. Zredukoval jsem samozřejmě i jídlo a když už jím, snažím se, aby strava byla pestrá, zdravá a dietní. Mohli byste mi prosím doporučit nějaký doplněk stravy, aby mi váha šla dolů a já se necítil unavený? Zvažoval jsem BCAA nebo proteiny? Prosím doporučte. Děkuji

Re: Proteiny nebo BCAA?

Autor:Michal Tuček Datum:16.2.2021 14:22

Dobrý den

Za únavu může více faktorů. Zařadit mezi ně můžeme délku, intenzitu a také četnost tréninkové jednotky. Z vašeho dotazu je patrná pouze četnost a pokud by se jednalo například o hodinové aktivity, měl byste být již trénovaný jedinec bez potřeby vytvarovat postavu. 

Dalším faktorem může být nevhodně rozvržená strava, která se zakládá na dostatečném příjmu všech živin. Energetický příjem musí odpovídat celkovému energetickému výdeji a pokud tomu tak není, dostaví se únava. Stejně tak se na únavě může podílet nevhodný poměr živin, a to i přestože celkový energetický příjem bude v rozumných mezích. Dnešní moderní vzorce stravování, které jsou běžně dostupné na internetu směřují k sportovcům bez významnějšího energetického výdeje, nebo lidem navštěvující fitness centra a věnujícím se intervalovým tréninkům.

Při průměrném hodinovém běhu v mírném terénu a při ukázkové hmotnosti 90 kg může vaše tělo spotřebovat okolo 4000 kJ energie! Pokud tělu není tato energie opět dodána, je únava přirozeným jevem. Ztracenou energii je nevhodnější dodat bezprostředně po sportovní aktivitě, a to prostřednictvím snadno dostupného zdroje glukózy. s odstupem od sportovní aktivity jsou naopak vhodné komplexní sacharidové zdroje, ze kterých se glukózy uvolňuje pomaleji. Doplnění významnějšího množství ztracené energie prostřednictvím bílkoviny je nereálné, protože při zpracování bílkoviny v našem těle dochází k další energetické ztrátě.  

Jako regenerační doplněk stravy po pravidelné vytrvalostní sportovní aktivitě bez průběžného použití iontového nápoje v délce 60 minut doporučím produkt RECOVERY PROTEIN SHAKE.

Regenerační doplněk stravy po pravidelném intervalovém tréninku bez průběžného použití iontového nápoje v délce 60 minut doporučím produkt AFTER TRAINING PROTEIN.

Pokud jsou aktivity delší, než uvádí tento model, je třeba pracovat odlišně s příjmem energie a navýšit množství sacharidů v celkové energetické směsi.

M. Tůček

Tetanie

Autor:Petr Sch Datum:5.6.2020 14:37

Dobry den.
Zena po detech opet hodne sportuje. Po tehotenstvi ji byla zjiatena tetanie. Pri hodinovem cviceni na alpiningu je nadmerne unavena se silnym nastupem bolesti hlavy coz je projev u tetanie. Chci se zeptat, zda by uzivani BCAA tento projev odbouralo, pripadne co by bylo z vasi strany doporuceno. Obecne denne uziva 2x magnesium. Dekuji Petr

Re: Tetanie

Autor:Michal Tuček Datum:8.6.2020 13:25

Dobrý den

V souvislosti s tetanií by měl mít hlavní slovo lékař, u kterého se vaše žena léčí. Zejména když jsou užívána léčiva je třeba použití doplňků stravy konzultovat s lékařem.

M. Tůček