Diskuse | NUTREND.cz - Oficiální e-shop
Menu
  • NARTES
  • Váš košík: 0,00 0
     
     
    GAINERY (SACHARIDY)
    Sacharidy jsou pro organismus nejsnazším zdrojem energie. Významně se díky tomu podílejí na výkonu sportovce a také na jeho regeneraci. Produkty, které obsahují jako nejvíce zastoupenou živinu sacharidy, se obecně označují jako gainery či sacharidové koncentráty. Gainery obsahují kombinaci rychle využitelného a pomalu se uvolňujícího zdroje energie, ale i určitý podíl bílkovin, které představují základ pro budování svalové hmoty. Gainery slouží zejména k tomu, aby nedocházelo k odbourávání svalových bílkovin.

    Nezbytnou ochranou proti odbourávání svalových bílkovin je rychlý přísun kvalitních a rychle vstřebatelných sacharidů bezprostředně po ukončení zátěže v tzv. anabolickém okně. Dávku sacharidů v kombinaci s proteiny použijte co nejdříve po ukončení zátěže, protože rychlost vstřebávání a rychlost obnovy energetických rezerv se časem rapidně snižuje.

    Kvalitní regenerace po náročném tréninku přispívá ke zvyšování výkonnosti sportovce.

    Nutrend klub

    Nutrend klub S členskou kartou můžete sbírat body za každý nákup, uplatnit slevu 10% na všechno zboží a zúčastnit se cvičebních plánů a se splněním všech Vašich sportovních cílů. více....
     
     
     
     
    Muj profil

    COMPRESS B.I.G.

    COMPRESS B.I.G.

    COMPRESS B.I.G. je prémiový a velmi dobře vyvážený gainer s vysokým obsahem proteinu. Zcela unikátní složení zajistí vhodný poměr živin pro svalový růst, ale současně představuje ideální produkt pro účinnou regeneraci. COMPRESS B.I.G. je díky skvělé stravitelnosti možné konzumovat bezprostředně po tréninku, nebo v krátkém čase před fyzickou aktivitou.

    Datum: 13.12.2013 10:56 Odpovědi: 111

    Help!)

    Autor:Lilian Datum:4.6.2019 10:59

    Zdraví Mám takovou otázku:je mi 21, výška 1.73, Váha 59.
    Chci přidat hmoty, ale ne přijímat, jsem fitness 3 krát týdně, používám gainer a kreatin, ale bez skvělé efekty, co můžete doporučit v tomto případě? Díky!
    Nevšímejte si pravopisných chyb, protože nevím dobře česky!))

    Re: Help!)

    Autor:Michal Tuček Datum:4.6.2019 14:11

    Dobrý den
    Pro podporu svalového růstu je třeba zvolit vhodný typ sportovní aktivity. Dále je třeba zvolit vhodnou skladbu jídelníčku s dostatečným množstvím všech živin. Energetický příjem by měl pokrýt energetický výdej, včetně bazálního metabolismu.
    Produkt COMPRESS B.I.G. může být pomocníkem, pokud v běžné stravě nepřijímáte dostatečné množství živin a pokud během dne nepřijímáte příliš mnoho bílkoviny, mohu dále doporučit produkt MICELLAR CASEN, jako poslední denní stravu před spaním.
    M. Tůček 

    Může syn protein

    Autor:Iva Kaulerová Datum:3.5.2019 20:41

    Dobrý den, synovi je 14 let a začal posilovat. Četla jsem na internetu že klasický protein je pro děti špatně stravitelný a může poškozovat játra a ledviny.
    Syn měl loni problémy se srdcem ( arytmie ). Operativně je problém vyřešen ale chtěla bych se vás zeptat jestli má protein vliv na srdce.
    Děkuji za odpověď Iva Kaulerová

    Re: Může syn protein

    Autor:Michal Tuček Datum:6.5.2019 09:26

    Dobrý den
    Pokud se jedná o čistou bílkovinu (protein), tak tu Váš syn určitě může. Bílkovina patří mezi základní živiny, které přijímáme od narození z běžné stravy. Bílkovinu živočišného původu najdete v mase, vejcích, rybách, nebo třeba mléčných produktech. Rostlinnou bílkovinu nabízí luštěniny, ořechy, nebo třeba semínka, či přílohy jako těstoviny nebo rýže.
    Většina proteinových produktů, které se na trhu nabízejí, je mléčného původu. Konkrétně jsou to koncentráty syrovátkové bílkoviny, případně kasein. Běžně tuto bílkovinu nabízí sýry, tvaroh, nebo v menší míře třeba jogurty. Nejsou to tedy látky, které by byly tělu cizí a dokonce tyto koncentrované produkty mohou nabídnout vyšší biologickou hodnotu, než běžné potraviny.
     
    Problém ale je v celkovém množství přijímané bílkoviny během dne. Právě proto, že koncentrované proteinové přípravky nabízí převážně bílkovinu bez účasti dalších živin, může tak snadno dojít k překročení rozumného příjmu bílkoviny ve vztahu k celkové denní dávce. Dlouhodobý nadměrný příjem bílkoviny pak může zatěžovat játra a ledviny, jak ve svém dotazu popisujete.
    Ve věku 14 let bych nedoporučil dlouhodobě přijímat více než 1,8 gramů bílkoviny na kilogram tělesné hmotnosti. Pokud by měl Váš syn hmotnost 55 kilogramů, tak by neměl dlouhodobě přijímat více než 100 gramů bílkoviny za den.
    Bezpečně lze čistý protein doporučit v případě, že se Váš syn ve stravě vyhýbá zdrojům bílkoviny. V takových situacích by mohla být konzumace takového produktu dokonce prospěšná. V opačném případě bude vhodné získat přehled o celkovém příjmu bílkoviny Vašeho syna a podle toho se rozhodnout. 
    S pozdravem
    M. Tůček 

    Gainer či Protein?

    Autor:Kevin M. Datum:3.5.2019 12:12

    Dobrý den,
    mohl bych se zeptat?
    Mám typický problém s nabíráním svalové hmoty ( 27 let, 79 kg, 184 cm).
    Před pár měsíci jsem začal s tréninky ve fitku...vizuelně už nějaké výsledky pozoruji, ale váha mi pořád stagnuje.
    Doposud jsem používal proteinové supplementy. Nebylo by v tomto případě lepší používat Gainery nebo dokonce kombinovat
    Gainer a Protein?
    Vím že Proteinové přípravky mají širší spektrum aminkoyselin a je v nich méně sacharidů, kdežto gainery obsahují kombinaci sacharidů a především BCAA aminokyselin. Nevím tedy, co zvolit, abych se nijak "neochudil" :) .

    Předem děkuji za Vaše rady a hezký den!

    Re: Gainer či Protein?

    Autor:Michal Tuček Datum:3.5.2019 16:45

    Dobrý den
    Musím vás trochu poopravit. Gainer, který obsahuje 20 gramů syrovátkové bílkoviny v porci, bude mít stejně široké spektrum aminokyselin a stejné hodnoty jednotlivých aminokyselin, jako syrovátkový protein s 20 gramy bílkoviny v dávce.
    Jedná se totiž o identickou bílkovinu, ale obohacenou o sacharidy. Pokud se vám nedaří nabírat, neznamená to, že musíte mít nedostatek bílkoviny ve stravě. Bílkovina poskytuje komplexní proteogenní spektrum aminokyselin, které jsou základem pro stavbu bílkoviny tělu vlastní. Nicméně dům také nepostavíte pouze z cihel, takže syntéze tělu vlastní bílkoviny potřebujete i energii a další esenciální látky. Mezi esenciálními látkami lze citovat například vitamíny, minerály, ale i tuk, kvůli produkci určitých hormonů se syntézou bílkoviny souvisejících!
    Ve vašem případe bych nejspíš doporučil komplexnější produkt, a to COMPRESS B.I.G., nebo zmiňovaný protein míchal do nějakého zdroje sacharidů, například ovesných vloček (pochopitelně toto doporučení neplatí před sportovním výkonem)
    M. Tůček 

    Dobrý den

    Autor:Michal Bosák Datum:31.1.2019 18:13

    Cvičím 3až4x týdně. Mým cílem je vyrýsováni postavy spálení tuků v oblasti břicha. Váhu mám 89 kilo. Beru pouze B.I.G. gainer hned po tréningu. Snažím si upravit jídelníček,ale jelikož jsem řidič z povolání a je mi 39let tak to jde hůře. Chtěl bych poradit jakym doplňkem dosáhnout lepších výsledků ohledně odstranění tuků a únavy. Děkuji.

    Re: Dobrý den

    Autor:Michal Tuček Datum:1.2.2019 14:04

    Dobrý den
    V první řadě musím doporučit úpravu jídelníčku. Měl byste se snažit o zvýšený příjem zeleniny, minimalizovat alkohol a omezit potraviny s nevhodnou tepelnou úpravou. Zvýšená únava může být zapříčiněna například nedostatkem železa, ale samozřejmě zde mohou hrát svou roli i jiné vlivy. Pokud se zelenina stave pravidelnou součástí stravy, máte napůl vyhráno.
     
    Co se týká sportovní aktivity, tak volte zejména takovou, abyste nedosahoval příliš vysokých, nebo naopak příliš nízkých tepových frekvecí. Délka aktivity a její četnost by měla odpovídat požadovanému cíli. Zvolená četnost by se dala považovat za dostačující (lépe 4x týdně), nicméně délku aktivity nezmiňujete, takže si dovolím doporučit cca 90 minut.
     
    Jako pomocníka pro zlepšený metabolismus tuků mohu doporučit například FAT DIRECT SHOT, který doporučuji použít vždy před sportovní aktivitou. Z hlediska doplnění energie po tréninku bych v dietním režimu viděl jako vhodnější produkt AFTER TRAINING PROTEIN (místo COMPRESS B.I.G.)
    M. Tůček 

    COMPRESS B.I.G

    Autor:Tomáš Jindra Datum:4.1.2019 14:22

    Dobrý den. Vážím 62 kg, měřím 182, hraju hokej,
    4x týdně mám trénink a potřebuju nabrat váhu, udělám chybu když si koupím COMPRESS B.I.G nebo mass gain

    Re: COMPRESS B.I.G

    Autor:Michal Tuček Datum:7.1.2019 08:07

    Dobrý den
    Naopak! Při náročných hokejových trénincích a zvýšené aktivitě, která je s hokejem spjatá lze COMPRESS B.I.G. doporučit.
    Doporučuji k použití po náročnější sportovní aktivitě.
    M. Tůček 

    NUTREND D. S., a.s. www.nutrend.cz, Chválkovice 604, 779 00 Olomouc, Pro navigaci GPS použít adresu: Železniční 604, Olomouc, GPS Loc:49°36'29.3"N 17°17'46.99"E,
    tel: +420 583 842 510, Zákaznická linka: +420 800 750 750, email: nutrend@nutrend.cz

    NUTREND D. S. je výrobce doplňků stravy a potravinových doplňků pro zvláštní výživu.

    Copyright © 2006-2019 NUTREND D. S., a.s. All Rights Reserved. www.nutrend.cztoplist