Diskuse | NUTREND.cz - Oficiální e-shop

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu

Nutrend klub

Nutrend klub

Nutrend klub

S členskou kartou můžete sbírat body za každý nákup, uplatnit slevu 10% na všechno zboží a zúčastnit se cvičebních plánů a se splněním všech Vašich sportovních cílů. Více....

Doprava ZDARMA

Doprava zdarma Doprava ZDARMA
nad 600 Kč

Doprava ZDARMA

Při ceně objednávky od 600 Kč poštovné ZDARMA. Platí jen pro koncové zákazníky.
Muj profil

COMPRESS B.I.G.

COMPRESS B.I.G.

COMPRESS B.I.G. je prémiový a velmi dobře vyvážený gainer s vysokým obsahem proteinu. Zcela unikátní složení zajistí vhodný poměr živin pro svalový růst, ale současně představuje ideální produkt pro účinnou regeneraci. COMPRESS B.I.G. je díky skvělé stravitelnosti možné konzumovat bezprostředně po tréninku, nebo v krátkém čase před fyzickou aktivitou.

Datum: 13.12.2013 10:56 Odpovědi: 115

Začátečník

Autor:Pavel T. Datum:23.9.2019 06:23

Dobrý den,
před měsícem jsem začal s posilovaním a potřeboval bych poradit, jaký produkt si koupit abych začal nabírat svalovou hmotu. Chodím cvičit 2-3x týdně, posiluji celé tělo 2h. Stravu se mi zatím moc nedaří dodržovat, alespoň po cvičení jím ale rýži, vejce nebo maso. Zvažoval jsem COMPRESS B.I.G. nebo 100% WHEY PROTEIN. Připadně doporučujete něco jiného? Chtěl bych něco co mohu užívat i ve dny kdy necvičím. Je mi 37 let, vážím 75kg a měřím 172cm. Děkuji za odpověď.

Re: Začátečník

Autor:Michal Tuček Datum:23.9.2019 11:18

Dobrý den
Za tímto účelem je třeba dobře zvolená sportovní aktivita převážně silového charakteru (doporučím konzultaci s renomovaným trenérem) a samozřejmě i dostatečný příjem všech živin. Zejména pak by ve stravě neměly chybět sacharidy, tuky a bílkoviny, ale také vitamíny a minerály podílející se na syntéze bílkoviny tělu vlastní.
Přestože neznám váš stravovací režim a obsah živin ve stravě, dovolím si obecně doporučit AFTER TRAINING PROTEIN, jako doplněk stravy po sportovní aktivitě. V případě nedostatečného příjmu bílkoviny v běžné stravě, navrhuji produkt HYDRO WHEY pro doplnění deficitu rychle stravitelné bílkoviny v průběhu dne. Celkový denní příjem bílkoviny ze všech zdrojů by však neměl dlouhodobě významně přesáhnout 2 gramy na kilogram tělesné hmotnosti.
Přestože je bílkovina hlavním "stavebním kamenem" pro stavbu svalové hmoty, je třeba dbát na příjem ostatních živin a v některých případech dokonce ve vyšším množství, než platí pro bílkovinu. Bez sacharidů je pro tělo například komplikovanější přijímanou bílkovinu zpracovat a zabudovat do svalové tkáně. Jejich množství by se mohlo u aktivního sportovce pohybovat okolo 5 gramů na kilogram tělesné hmotnosti.
Příjem vhodně složených tuků zase ovlivňuje tvorbu hormonů a také představuje další zdroj energie pro aktivní tělo sportovce. Jejich příjem by mohl dosahovat až 1gramu na kilogram tělesné hmotnosti.
Z hlediska doplnění některých forem tuků mohou být velmi užitečné OMEGA 3 PLUS SOFTGEL CAPS.
Za účelem doplnění sacharidů však doporučím spíš využít komplexních škrobů, pocházejících z rýže, těstovin, cereálií, nebo třeba z brambor.
Dostatečné množství vitamínů a minerálů ve stravě podmíněno přítomností čerstvé zeleniny a ovoce. Chybí-li ve stravě, bude vhodné do stravy zeleninu a ovoce zařadit v dostatečné pestré paletě. Jako doplněk stravy mohu v tomto směru doporučit MULTIVITAMIN COMPRESSED CAPS, nebo MULTIMINERAL COMPRESSED CAPS.
Svou odpověď uzavřu jednoduchou rovnicí. Pokud chcete zvýšit hmotnost vašeho těla, musíte mít vyšší příjem energie (složené z vhodného poměru živin popsaného výše), než je energetický výdej.
M. Tůček

Redukce tuku a nabirani svalové hmoty

Autor:Jiří Navrátil Datum:28.8.2019 11:27

Dobrý den,
Mám na vás dotaz. Jaký produkt by jste mi doporučili na zredukovani posledních zbytku podkožního tuku a zároveň nárůst svalové hmoty? Do posilovny chodím 4-5x týdne plus 2 týdne běhat, bohužel tuk nemizi. Je mi 29let, 170cm, 71kg. Děkuji za odpoved

Re: Redukce tuku a nabirani svalové hmoty

Autor:Janka Pálešová Datum:28.8.2019 14:42

Dobrý den, toto je nejčastěji vyslovené přání všech, co začínají cvičit. Není to však úplně tak jednoduché, protože chtít zaráz spalovaní tuků a na nabrání svalové hmoty je tak trochu jako „sedět naráz na dvou židlích“! I když pro začátečníky je možno do určité míry tyto cíle zkombinovat, protože tělo bude reagovat na nové zatížení svalů a vzhledem k tomuto vyššímu výdeji energie tréninkem lze očekávat i snížení podkožního tuku a zviditelnění svalové hmoty těla. Je proto nutno se především zamyslet nad celkovou změnou stravování: správně kaloricky nastavit a pak především zvýšit příjem kvalitních bílkovin, omezit příjem především saturovaných tuků a jednoduchých cukrů. Základní doplňky, co lze doporučit: AFTER TRAINING PROTEIN (dávka po tréninku), OMEGA 3 PLUS Mastné kyseliny, případně HMB.
Po několika měsících poctivého tréniku a jídelníčku vyhodnoťte výsledky a rozhodněte se co upřednostnit: zda nabírání svalové hmoty a navýšení příjmu živin i zařazení posilovacího tréninku nebo se budete spíše snažit o udržování, zkvalitňování nebo snižování vrstvy podkožního tuku. S pozdravem Mgr. Janka Pálešová

Help!)

Autor:Lilian Datum:4.6.2019 10:59

Zdraví Mám takovou otázku:je mi 21, výška 1.73, Váha 59.
Chci přidat hmoty, ale ne přijímat, jsem fitness 3 krát týdně, používám gainer a kreatin, ale bez skvělé efekty, co můžete doporučit v tomto případě? Díky!
Nevšímejte si pravopisných chyb, protože nevím dobře česky!))

Re: Help!)

Autor:Michal Tuček Datum:4.6.2019 14:11

Dobrý den
Pro podporu svalového růstu je třeba zvolit vhodný typ sportovní aktivity. Dále je třeba zvolit vhodnou skladbu jídelníčku s dostatečným množstvím všech živin. Energetický příjem by měl pokrýt energetický výdej, včetně bazálního metabolismu.
Produkt COMPRESS B.I.G. může být pomocníkem, pokud v běžné stravě nepřijímáte dostatečné množství živin a pokud během dne nepřijímáte příliš mnoho bílkoviny, mohu dále doporučit produkt MICELLAR CASEN, jako poslední denní stravu před spaním.
M. Tůček 

Může syn protein

Autor:Iva Kaulerová Datum:3.5.2019 20:41

Dobrý den, synovi je 14 let a začal posilovat. Četla jsem na internetu že klasický protein je pro děti špatně stravitelný a může poškozovat játra a ledviny.
Syn měl loni problémy se srdcem ( arytmie ). Operativně je problém vyřešen ale chtěla bych se vás zeptat jestli má protein vliv na srdce.
Děkuji za odpověď Iva Kaulerová

Re: Může syn protein

Autor:Michal Tuček Datum:6.5.2019 09:26

Dobrý den
Pokud se jedná o čistou bílkovinu (protein), tak tu Váš syn určitě může. Bílkovina patří mezi základní živiny, které přijímáme od narození z běžné stravy. Bílkovinu živočišného původu najdete v mase, vejcích, rybách, nebo třeba mléčných produktech. Rostlinnou bílkovinu nabízí luštěniny, ořechy, nebo třeba semínka, či přílohy jako těstoviny nebo rýže.
Většina proteinových produktů, které se na trhu nabízejí, je mléčného původu. Konkrétně jsou to koncentráty syrovátkové bílkoviny, případně kasein. Běžně tuto bílkovinu nabízí sýry, tvaroh, nebo v menší míře třeba jogurty. Nejsou to tedy látky, které by byly tělu cizí a dokonce tyto koncentrované produkty mohou nabídnout vyšší biologickou hodnotu, než běžné potraviny.
 
Problém ale je v celkovém množství přijímané bílkoviny během dne. Právě proto, že koncentrované proteinové přípravky nabízí převážně bílkovinu bez účasti dalších živin, může tak snadno dojít k překročení rozumného příjmu bílkoviny ve vztahu k celkové denní dávce. Dlouhodobý nadměrný příjem bílkoviny pak může zatěžovat játra a ledviny, jak ve svém dotazu popisujete.
Ve věku 14 let bych nedoporučil dlouhodobě přijímat více než 1,8 gramů bílkoviny na kilogram tělesné hmotnosti. Pokud by měl Váš syn hmotnost 55 kilogramů, tak by neměl dlouhodobě přijímat více než 100 gramů bílkoviny za den.
Bezpečně lze čistý protein doporučit v případě, že se Váš syn ve stravě vyhýbá zdrojům bílkoviny. V takových situacích by mohla být konzumace takového produktu dokonce prospěšná. V opačném případě bude vhodné získat přehled o celkovém příjmu bílkoviny Vašeho syna a podle toho se rozhodnout. 
S pozdravem
M. Tůček 

Gainer či Protein?

Autor:Kevin M. Datum:3.5.2019 12:12

Dobrý den,
mohl bych se zeptat?
Mám typický problém s nabíráním svalové hmoty ( 27 let, 79 kg, 184 cm).
Před pár měsíci jsem začal s tréninky ve fitku...vizuelně už nějaké výsledky pozoruji, ale váha mi pořád stagnuje.
Doposud jsem používal proteinové supplementy. Nebylo by v tomto případě lepší používat Gainery nebo dokonce kombinovat
Gainer a Protein?
Vím že Proteinové přípravky mají širší spektrum aminkoyselin a je v nich méně sacharidů, kdežto gainery obsahují kombinaci sacharidů a především BCAA aminokyselin. Nevím tedy, co zvolit, abych se nijak "neochudil" :) .

Předem děkuji za Vaše rady a hezký den!

Re: Gainer či Protein?

Autor:Michal Tuček Datum:3.5.2019 16:45

Dobrý den
Musím vás trochu poopravit. Gainer, který obsahuje 20 gramů syrovátkové bílkoviny v porci, bude mít stejně široké spektrum aminokyselin a stejné hodnoty jednotlivých aminokyselin, jako syrovátkový protein s 20 gramy bílkoviny v dávce.
Jedná se totiž o identickou bílkovinu, ale obohacenou o sacharidy. Pokud se vám nedaří nabírat, neznamená to, že musíte mít nedostatek bílkoviny ve stravě. Bílkovina poskytuje komplexní proteogenní spektrum aminokyselin, které jsou základem pro stavbu bílkoviny tělu vlastní. Nicméně dům také nepostavíte pouze z cihel, takže syntéze tělu vlastní bílkoviny potřebujete i energii a další esenciální látky. Mezi esenciálními látkami lze citovat například vitamíny, minerály, ale i tuk, kvůli produkci určitých hormonů se syntézou bílkoviny souvisejících!
Ve vašem případe bych nejspíš doporučil komplexnější produkt, a to COMPRESS B.I.G., nebo zmiňovaný protein míchal do nějakého zdroje sacharidů, například ovesných vloček (pochopitelně toto doporučení neplatí před sportovním výkonem)
M. Tůček 

Dobrý den

Autor:Michal Bosák Datum:31.1.2019 18:13

Cvičím 3až4x týdně. Mým cílem je vyrýsováni postavy spálení tuků v oblasti břicha. Váhu mám 89 kilo. Beru pouze B.I.G. gainer hned po tréningu. Snažím si upravit jídelníček,ale jelikož jsem řidič z povolání a je mi 39let tak to jde hůře. Chtěl bych poradit jakym doplňkem dosáhnout lepších výsledků ohledně odstranění tuků a únavy. Děkuji.

Re: Dobrý den

Autor:Michal Tuček Datum:1.2.2019 14:04

Dobrý den
V první řadě musím doporučit úpravu jídelníčku. Měl byste se snažit o zvýšený příjem zeleniny, minimalizovat alkohol a omezit potraviny s nevhodnou tepelnou úpravou. Zvýšená únava může být zapříčiněna například nedostatkem železa, ale samozřejmě zde mohou hrát svou roli i jiné vlivy. Pokud se zelenina stave pravidelnou součástí stravy, máte napůl vyhráno.
 
Co se týká sportovní aktivity, tak volte zejména takovou, abyste nedosahoval příliš vysokých, nebo naopak příliš nízkých tepových frekvecí. Délka aktivity a její četnost by měla odpovídat požadovanému cíli. Zvolená četnost by se dala považovat za dostačující (lépe 4x týdně), nicméně délku aktivity nezmiňujete, takže si dovolím doporučit cca 90 minut.
 
Jako pomocníka pro zlepšený metabolismus tuků mohu doporučit například FAT DIRECT SHOT, který doporučuji použít vždy před sportovní aktivitou. Z hlediska doplnění energie po tréninku bych v dietním režimu viděl jako vhodnější produkt AFTER TRAINING PROTEIN (místo COMPRESS B.I.G.)
M. Tůček