Diskuse | NUTREND.cz - Oficiální e-shop

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu

Nutrend klub

Nutrend klub

Nutrend klub

S členskou kartou můžete sbírat body za každý nákup, uplatnit slevu 10% na všechno zboží a zúčastnit se cvičebních plánů a se splněním všech Vašich sportovních cílů. Více....

Doprava ZDARMA

Doprava zdarma Doprava ZDARMA
nad 600 Kč

Doprava ZDARMA

Při ceně objednávky od 600 Kč poštovné ZDARMA. Platí jen pro koncové zákazníky.
Muj profil

MASS GAIN

MASS GAIN

Sacharido-proteinový koncentrát se skvělým obsahem bílkovin přesahujícím 20 % z energetického obsahu pro nastartování regenerace a současně pro podporu růstu svalové hmoty.

Datum: 9.7.2014 11:00 Odpovědi: 101

Gainer

Autor:Tibor Datum:18.9.2019 13:40

Zdravím,
Posiluji 3-4x týdně, podle toho jak mi to časově vyjde. 30 min. Před tréninkem beru N1 ( v sypké formě), 15 min. Před BCAA MEGA STRONG POWDER. Během dne průběžně piju protein. Rád bych se zeptal, zda je tento gainer dobrá kombinace (případně doporučit něco jiného) po tréninku. Děkuji za odpověď

Re: Gainer

Autor:Michal Tuček Datum:19.9.2019 14:36

Dobrý den
Vzhledem k tomu, že z vašeho dotazu není patrný cíl, kterého chcete cvičením a suplementací dosáhnout, tak předpokládám, že díky volbě produktu potřebujete zlepšit regeneraci po dlouhém a náročném tréninku.
Za předpokladu, že je můj odhad správný a váš cíl je zaměřen tímto směrem, tak v tom případě mohu produkt MASS GAIN doporučit.
M. Tůček

Lze mychat?

Autor:Vít Datum:29.8.2019 10:02

Dobrý den,
mám dotaz ohledně tohoto výrobku jestly je možné jej mýchat i z mlékem krom vody. Do ted jsem používal ruzne jiné a ty šly ,u tohodle je napsáno z vodou tak jestly je to mozné i z mlékem.
Děkuji

Re: Lze mychat?

Autor:Janka Pálešová Datum:29.8.2019 10:09

Dobrý den, primárně se nedoporučuje míchání proteinových či sacharidových produktů s mlékem, protože změníte charakter - nutriční hodnoty výrobku. Zaměříme-li se na bílkovinu, tak mícháním do mléka přidáte do syrovátkové bílkoviny i kasein, který je v mléčné bílkovině zastoupen z 80%, a tím prodloužíte trávení výrobku. Dále mléko v sobě nese vyšší množství sacharidů, a většinu sacharidů představuje laktóza. Pokud ale mléko běžně konzumujte (nejste citlivý nebo alergický na tuto složku) a zmíněné změny charakteru produktu nevadí, lze použít i takto. S pozdravem Mgr. Janka Pálešová

Re: Lze mychat?

Autor:Michal Tuček Datum:29.8.2019 11:37

Dobrý den
Ano, produkt je možné rozmíchat i v mléce.
M. Tůček 

Doplňky

Autor:Václav Datum:18.7.2019 09:43

Dobrý den , je mi 17 let mám 184 cm vážím 70 kilo ... Už nějaký rok cvičím , ale výsledky nikde , jsem vyrysovany a chtěl bych trochu nabrat objem , abych nevypadal jak kdybych nic nedělal .. co by jste mi doporučil brát všechno za doplňky ? Protein ,gainer, creatine , BCAA nebo co všechno ? Díky
P.S. Klidně napište konkrétní výrobky

Re: Doplňky

Autor:Janka Pálešová Datum:18.7.2019 11:05

Dobrý den, doporučuji především upravit celkový jídelníček, kaloricky správně nastavit a sestavit z kvalitních živin rovnoměrně rozložených v průběhu dne, můžete se inspirovat jídelníčkem na www.mujdietniplan.cz
Z doplňků pro nabírání hmoty prioritně vhodné zařadit MASS GAIN nebo komplexnější Gainer COMPRESS B.I.G. nebo AFTER TRAINING PROTEIN (dávkujte především po tréninku), protože po tréninku je důležitý i příjem vhodných forem sacharidů a tyto výrobky obsahují vyvážený poměr jak sacharidů i proteinů.
Vysoko-proteinové přípravky 100% WHEY PROTEIN či 100% DELUXE představují dobře vstřebatelný zdroj bílkovin ale s minimem sacharidů, což je vhodné jak pro aktivní sportovce, tak i pro uživatele, kteří potřebují obohatit svůj jídelníček a zvýšit příjem kvalitních bílkovin (celkový dop. denní příjem u sportujících cca 2g bílkovin na kg tělesné hmotnosti na den). U Vás tedy postačí 1 maximálně 2 dávky denně například na svačinu případně jako druhou večeři. Na svačinu před tréninkem vhdonější GAINER. Po tréninku vždy preferujte GAINER případně AFTER.
Růst svalové hmoty je pomalý proces! Zisku svalové hmoty můžete pomoc příjmem vhodných živin a správně zvolenou fyzickou aktivitou, ale rychlé nabírání není reálné. Optimální svalový růst je kolem 4 kilogramů za rok. Rychleji může vaše tělo reagovat pouze ve věku adolescence anebo v případě, že s tréninkem začínáte. Pravidelně trénující dospělý jedinec rychlejšího přírůstku nedosahuje. Pokud ano, nejedná se pouze o svalový růst!
S pozdravem
Mgr. Janka Pálešová

Jaky suplement po treninku?

Autor:Jiří Novotný Datum:16.7.2019 18:04

Dobry den.
Jsme par a cvicime kvuli hubnuti(Vyzva 21 dni,ny pro pokrocile). Je to asi 5x30min treninku v tydnu,pri kterych se stridaji zhusteny,dynamicky,laktatovy,silovy a kondicni trenink.
Ja bych potreboval poradit co doplnit po treninku,abych spaloval tuky a nenabiral sval. hmotu. Merim 192cm a vazim 101kg,v pase 97, hrudnik 114, tuk cca. 24%.
Partner by prave naopak potreboval sval. hmotu nabrat. I kdyz si myslim,ze to pri tomhle druhu treninku nebude jednoduchy.
Dekujem za odpoved.

Re: Jaky suplement po treninku?

Autor:Michal Tuček Datum:18.7.2019 10:56

Dobrý den
Lepším prostředkem pro redukci hmotnosti bude vytrvalostní aktivita o střední intenzitě než krátkodobá aktivita o vysoké tepové frekvenci.
U aktivit s vysokou tepovou frekvencí využívá tělo do celkové energetické směsi převážně glykogen, případně glukózu přijímanou prostřednictvím doplňku stravy v průběhu aktivity a není schopno za těchto podmínek příliš pracovat s ostatními zdroji energie. Obzvláště pokud se jedná o aktivitu krátkodobou (popisujete 30minutovou aktivitu 5x v týdnu), nelze předpokládat významnou redukci tuku vlivem sportu.
Vhodným doplňkem stravy by před vhodnou sportovní aktivitou pro vás mohl být FAT DIRECT SHOT a po sportovní aktivitě (s dostatečným energetickým výdejem) AFTER TRAINING PROTEIN. 
Pro vašeho partnera lze doporučit opačný přístup. Zejména vhodná sportovní aktivita silového charakteru a dostatečný příjem všech živin ve stravě pomůže svalovému růstu. Jako vhodný doplněk ihned po sportovní aktivitě bych pro něj viděl COMPRESS B.I.G., který díky sacharidům napomůže regeneraci, zkrátí její průběh a současně díky obsažené bílkovině pomůže svalovému růstu.
M. Tůček 
 

Jak často a co

Autor:Marek Hrdý Datum:11.5.2019 22:19

Dobrý den
(Moje proporce 14 let, 175 Cm, 63 kilo)Chtěl bych se zeptat,od začátku školního roku chodím na veslování 5x týdně dvoufázový trénink celkem tak na 3,5 hodiny. Jaký doplňek (mass gainer, protein) bych měl používat jestli do toho chci dávat opravdu všechno a nechci za doplňky utratit majlant? Díky za odpověď!

Re: Jak často a co

Autor:Michal Tuček Datum:13.5.2019 08:28

Ahoj Marku
Za normálních okolností bych ti řekl, že ve 14 letech uvažuješ zbytečně brzy o doplňcích stravy. Protože se ale věnuješ aktivitě která je intenzivní a patří mezi dlouhé aktivity, je předpoklad, že u tebe dochází k vysokému energetickému výdeji, který se běžnou stravou obtížně doplňuje.
Pokud tedy i přes konzumaci pestré stravy pociťuješ zvýšenou únavu, můžu doporučit v rámci doplňků stravy produkty se zvýšeným obsahem sacharidů, ale i s dostatečným podílem kvalitní bílkoviny.
Jako vhodná alternativa bude RECOVERY PROTEIN SHAKE, nebo COMPRESS B.I.G. 
Produkt, který se z těchto dvou vybereš, užívej jen jednou denně a to pouze po sportovní aktivitě. V ostatních případech se spolehni na pestrou stravu s obsahem všech živin. 
M. Tůček 

Užívání a kombinace MASS GAIN

Autor:Tomáš Datum:8.5.2019 19:18

Dobrý den,
je mi 16 let, měřím 180 cm, vážím 66 kg, 5x týdně cca 1,5-2 hodiny mám trénink basketbalu a jednou týdně posilovnu. Rád bych se zeptal zda je dostačující užívání MASS GAIN pouze po posilovně nebo zda jej mohu užívat vícekrát, popř. zda mi doporučíte vhodné užívání. Mohu kombinovat s jinými výživovými doplňky? Děkuji, Tomáš.

Re: Užívání a kombinace MASS GAIN

Autor:Michal Tuček Datum:11.5.2019 15:36

Dobrý den
Vzhledem k složení sacharidových koncentrátů je nejvhodnější tyto výrobky používat před sportovní aktivitou pro zásobení těla rychlou energii, kterou tělo použije při následné sportovní aktivitě, nebo naopak je vhodné použít po sportu jako zdroj energie pro doplnění ztracených energetických zásob a podporu regenerace.
Mimo sportovní aktivitu doporučuji stravu s obsahem komplexních sacharidů, také s obsahem kvalitní bílkoviny a s vyváženou skladbou tuku.
Mezi kvalitní zdroje bílkoviny lze považovat například DELUXE 100% WHEY, nebo HYDRO WHEY. Tyto produkty lze používat s dostatečným odstupem od sportovní aktivity a také s dostatečným odstupem od dalších významnějších zdrojů bílkoviny obsažených v běžné stravě.
M. Tůček