Diskuse | NUTREND.cz - Oficiální e-shop

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu

Nutrend klub

Nutrend klub

Nutrend klub

S členskou kartou můžete sbírat body za každý nákup, uplatnit slevu 10% na všechno zboží a zúčastnit se cvičebních plánů a se splněním všech Vašich sportovních cílů. Více....

Doprava ZDARMA

Doprava zdarma Doprava ZDARMA
nad 600 Kč

Doprava ZDARMA

Při ceně objednávky od 600 Kč poštovné ZDARMA. Platí jen pro koncové zákazníky.
Muj profil

MICELLAR CASEIN

MICELLAR CASEIN

MICELLAR CASEIN představuje skvělou formu bílkoviny pro situace, kdy klademe důraz na delší trávení. Tyto situace nastávají v běžné výživě zejména ve večerních hodinách, nebo v období dietního režimu kdykoliv během dne.

Datum: 20.5.2016 17:00 Odpovědi: 29

Otázka

Autor:Jakub Datum:17.7.2019 22:46

Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat. Je mi 22 let, měřím asi 187cm. Vážím 115kg.
Snažím se zhubnout. Chtěl bych vědět jestli mi nějak pomůže produkt micellar casein.
Chodím průměrně 4x týdne do posilovny.
Používám after training protein a spalovace synephrine.
Chtěl bych i něco na večer. Začal jsem používat spalovače FAT Direct. Chtěl bych vědět jestli tohle nějak hodně ovlivní dietu a pomůže mi zhubnout se spalovačem.
Mužů tedy bez problému používat všechny tyhle věci v jeden den?.

Re: Otázka

Autor:Janka Pálešová Datum:18.7.2019 11:28

Dobrý den, kombinace spalovačů SYNEPHRINE a nočního FAT DIRECT je vhodná. Po náročném tréninku je použití AFTER TRAINING PROTEINU pro doplnění živin pro regeneraci v pořádku. Pokud byste ještě přidal dávku MICELLAR CASEIN jako druhou večeři musíte do svého denního kalorického příjmu započítat kalorickou hodnotu 669 kJ/158 kcal a také dávku bílkovin 35g, protože ani v dietním režimu by neměl celkový příjem bílkovin za den přesáhovat 2 g bílkovin na kg tělesné hmotnosti. S pozdravem Mgr. Janka Pálešová

Fat direct a micellar

Autor:Zdeněk Hrubeš Datum:23.1.2019 12:06

Dobrý den, lze použít Micellarní casein na noc a k tomu i Fat direct? Děkuji za odpověď.

Re: Fat direct a micellar

Autor:Michal Tuček Datum:25.1.2019 14:06

Dobrý den
Ano, tato kombinace je použitelná.
M. Tůček 

Rada - doporučení suplementů pro Běhání a Posilování

Autor:Radek Dvořák Datum:12.11.2018 20:05

Dobrý den,
je mi 44 let / 182 cm / 82 kg, nemám žádné omezení, neberu žádné léky. Pravidelně od mládí 2-3x týdně běhám cca 45 až 60 minut a každý pracovní den 30-45 min provádím kardio a strečinkové protahovací cvičení (většinou ráno).
Rád bych kombinoval běh+kardio cvičení na zpevňování/pružnost/rýsování svalů a také bych rád nabral více svalové hmoty, což jde zřejmě proti sobě?

Rád bych poprosil o doporučení vhodných suplementů z vašich produktů:

1) před, v průběhu a po běhání (zřejmě Isodrinx před a v průběhu + nějaký protein po běhání - bez nebo se sacharidy ?)

2) před, v průběhu a po posilování - rád bych přibral svalovou hmotu (běháním spíše rýsuji a zpevňuji, ale někdy i zhazuji/hubnu)
Vybral jsem zřejmě vhodný protein na noc Micellar casein, případně po cvičení nějaký z Gainerů - nevím jestli je vhodnější Compress BIG či After training protein?! Brát pouze po výkonu/aktivitě nebo některé každý den i bez cvičení?

Vůbec se neorientuji v potřebě carnitinu, CLA, BCAA ...
Dále bych chtěl objasnit používání sacharidů v kombinaci s proteiny před a po cvičení, četl jsem spoustu protichůdných názorů o užívání/neužívání sacharidů (především) po posilovacím cvičení?! Je rozdíl v používání druhů proteinů nebo jen užité množství v závislosti na délce posilování (1 či 1,5 nebo 2 hodiny?)

Děkuji předem za vaši radu a doporučení!
Radek

Re: Rada - doporučení suplementů pro Běhání a Posilování

Autor:Michal Tuček Datum:13.11.2018 10:44

Dobrý den
Pro redukci tuku je nejvhodnější aktivita vytrvalostního charakteru a naopak pro silový růst je vhodný dostatečný silový podnět.
Doporučuji tedy zařadit různorodé aktivity do jedné tréninkové jednotky a tím tako dojde k chtěnému prodloužení sportovní aktivity.
Co se týká příjmu živin, tak v případě svalového růstu je dostatečný přísun všech živin podmínkou. Pro doplnění energie v průběhu fyzické aktivity bude vhodné doplnit rychle stravitelné sacharidy, které částečně pokryjí ztrátu glykogenu. V rámci takového doplnění mohu doporučit produkt ISODRINX pro konzumaci při sportovní aktivitě a produkt AFTER TRAINING PROTEIN pro konzumaci po fyzické aktivitě.
V rámci pomoci s redukcí tuku lze doporučit produkt FAT DIRECT, nebo N1 SHOT.
M. Tůček 

Co mi pomůže

Autor:Jana Sýkorová Datum:18.9.2018 21:25

Dobrý den,
jsem přes rok po porodu. Už nekojím. Mám 175cm a 77kg 🙁. Stravu jsem upravila, snažím se cvičit a chtěla bych tímto produktem nahradit večeři a případně svačiny. Je to vhodné? Doporučíte mi ještě nějaký váš produkt? Děkuji

Re: Co mi pomůže

Autor:Michal Tuček Datum:19.9.2018 08:32

Dobrý den
Pomalu trávené a vstřebatelné potraviny jsou v období redukce hmotnosti vhodným pomocníkem. Pomaleji trávené sacharidy najdete v čerstvé zelenině, nebo potravinách na bázi manioku (tapiok) s vyšším obsahem vlákniny. Další pomaleji trávenou stravou jsou například luštěniny, které obsahují nejen komplexní a pomalu stravitelné škroby, ale i rostlinnou bílkovinu. Jen pozor, na velké porce sacharidů v jednom jídle.
Mezi pomalu trávenou živočišnou bílkovinu se řadí kasein. MICELLAR CASEIN proto může být vhodnou alternativou pro dietní režim. Dalším produktem, který bych doporučil je DIET PROTEIN. Jeho složení je komplexní, včetně obsahu omega 3, také směs 12 vitamínů a dalších důležitých minerálů.
M. Tůček 

Dávkování

Autor:Jan Kazda Datum:6.9.2018 14:17

Dobrý den,
Nejsem nějaký super sportovec, ale snažím se nějak rozumně hýbat (občas zacvičit, zaběhat atd). Rád bych MICELLAR CASEIN použil jako doplněk stravy, možná i kvůli shození nějakého kila.
Jaké byste mi doporučili dávkování? (1xdenně 45g na noc...)
díky Honza, 45let, 180cm, 84kg

Re: Dávkování

Autor:Michal Tuček Datum:6.9.2018 16:35

Dobrý den
Pokud jste uvedl správné údaje výšky a hmotnosti, tak bych neviděl jako zcela potřebné redukovat tělesnou hmotnost, aspoň ne nějak zásadně.
Použití pomalu stravitelné bílkoviny, kterou kasein představuje je v dietním režimu vhodné a lze jej za tímto účelem doporučit. Pomalu stravitelnou bílkovinou se můžete nasytit v pozdějších večerních hodinách a díky tomu se vyhnout konzumaci nevhodných živin. Tuto bílkovinu však můžete přijímat i jako dopolední svačinu.
Za tímto účelem lze doporučit z našeho portfolia MICELLAR CASEIN, nebo například DIET PROTEIN.
V rámci dávkování bych doporučil maximální denní příjem bílkoviny v množství 2 gramy na kilogram tělesné hmotnosti, což ve vašem případě představuje cca 170 gramů bílkoviny ze všech zdrojů, tedy i z běžné stravy.
M. Tůček 

Kombinace

Autor:Daniel Sýkora Datum:16.1.2018 20:36

Dobry den chtel bych se zeptat slysel jsem ,ze DELUXE 100% WHEY + MICELLAR CASEIN je dokonala kombinace na nabirani svalu a pribirani na vaze nebo je lepsi GAINER ? dekuji za odpoved

Re: Kombinace

Autor:Janka Pálešová Datum:17.1.2018 10:34

Dobrý den, vše záleží na individuálních potřebách a jídelníčku. Obecně doporučuji především upravit celkový jídelníček, kaloricky správně nastavit a sestavit z kvalitních živin rovnoměrně rozložených v průběhu dne. Z doplňků pro nabírání hmoty prioritně vhodné zařadit Gainer nebo AFTER TRAINING PROTEIN (ten dávkujte především po tréninku), protože po tréninku je důležitý i příjem vhodných forem sacharidů a tyto výrobky obsahují vyvážený poměr jak sacharidů i proteinů. Vysoko-proteinové přípravky MICELLAR CASEIN či 100% DELUXE představují dobře vstřebatelný zdroj bílkovin ale s minimem sacharidů, což je vhodné jak pro aktivní sportovce, tak i pro uživatele, kteří potřebují obohatit svůj jídelníček a zvýšit příjem kvalitních bílkovin (celkový dop. denní příjem u sportujících cca 2g bílkovin na kg tělesné hmotnosti na den). U Vás tedy postačí 1 maximálně 2 dávky denně například na svačinu případně jako druhou večeři. Po tréninku vždy preferujte GAINER nebo AFTER. S pozdravem Mgr. Janka Pálešová