Diskuse | NUTREND.cz - Oficiální e-shop

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu

NUTREND Klub

Nutrend klub

NUTREND Klub

S členskou kartou můžete sbírat body za každý nákup, uplatnit slevu 10 % na všechno zboží a zúčastnit se cvičebních plánů a se splněním všech Vašich sportovních cílů. Více....

Doprava ZDARMA

Doprava zdarma Doprava ZDARMA
nad 600 Kč

Doprava ZDARMA

Při ceně objednávky od 600 Kč poštovné ZDARMA. Platí jen pro koncové zákazníky.
Muj profil

100% WHEY ISOLATE

100% WHEY ISOLATE

Syrovátkový proteinový izolát (WPI) v sobě ukrývá nejčistší formu syrovátkové bílkoviny. Výroba prémiového WPI je velmi nákladná, ale jedná se o nejlepší formu proteinu, který za své peníze můžete získat. 100% WHEY ISOLATE obsahuje výhradně bílkovinu vyrobenou metodou CFM (Cross-Flow Microfiltration).

Datum: 25.7.2016 09:00 Odpovědi: 52

Nabírání svalové hmoty

Autor:Tomáš Datum:4.4.2020 23:26

Dobrý večer, chtěl bych se Vás zeptat jaké z Vašich produktů jsou vhodné a nejvíce ideální na nabírání svalové hmoty, po nebo před posilovnou, hraju hokej, tréninky máme 5-6 týdně+ posilovna a zápasy.
Děkuji za odpověď

Re: Nabírání svalové hmoty

Autor:Michal Tuček Datum:6.4.2020 09:00

Dobrý den
Počítejte s tím, že svalový růst je dlouhý proces. Zdravý jedinec s dobrou tělesnou dispozicí získá přibližně okolo 4 kilogramů čisté svalové hmoty za rok. Rychlejší hmotnostní přírůstky směřují k zisku tukové tkáně, nebo k zadržování vody v těle. Podmínkou svalového růstu je vhodná fyzická aktivita, která je prováděna ve správném časovém rozsahu a se správnou četností. Další podmínkou pro svalový růst je pestrá strava, která obsahuje dostatečné množství všech živin (nikoliv pouze bílkoviny)!

Denní příjem bílkoviny pro podporu svalového růstu by se mohl pohybovat okolo 2 gramů na kilogram tělesné hmotnosti, a to ze všech zdrojů! (rostlinných i živočišných)
Bílkovinu lze získat například z masa (průměrně 20 gramů bílkoviny na 100 gramů potraviny), z vajec (průměrně 7 gramů bílkoviny na jedno vejce), z tvrdých sýrů (průměrně 20 gramů bílkoviny na 100 gramů potraviny), nebo třeba z ořechů a luštěnin (přibližně 20 gramů bílkoviny na 100 gramů potraviny). Pokud není ve stravě dostatečné množství kvalitní bílkoviny, doporučím v tomto ohledu doplněk stravy typu DELUXE 100% WHEY, dotazovaný 100% WHEY ISOLATEISO WHEY PROZERO nebo HYDRO WHEY.

Sacharidové zdroje lze nalézt v cereáliích (cca 70% sacharidů), rýži (cca 75% sacharidů), těstovinách (cca 70% sacharidů), nebo například v bramborách (cca 20% sacharidů). Pro případ stavů ukazujících na zhoršenou regeneraci doporučím ihned po tréninku proteinový produkt s rozumným obsahem sacharidů, jako například AFTER TRAINING PROTEIN. Denní příjem sacharidů současně svalového růstu by se měl při provozování sportovní aktivity vyšplhat nad 5 gramů na kilogram tělesné hmotnosti ze všech zdrojů. Pokud hrajete hokej a máte intenzivní aktivitu dvakrát denně, bude vhodné příjem sacharidů ještě navýšit. Je velmi důležité sacharidy správně v průběhu dne rozmístit! To je nejčastější chybou sportovců, díky které se sacharidům mylně začali vyhýbat! Jednoduché cukry by se měly ve stravě objevit výhradně v bezprostřední blízkosti sportovní aktivity ale vždy v umírněném množství. V ostatních částech dne by se mělo jednat o převážně komplexní sacharidy, které tělu dodávají glukózu postupně.

Také tuky jsou podmínkou k příjmu a jejich zdroje by též měly být pestré. Příjem tuků by měl být při stanoveném cíli přibližně 1 gram na kilogram tělesné hmotnosti. Důležité však je, aby mezi tuky bylo dost polynenasycených mastných kyselin a z toho ještě dostatek takzvaných omega 3 mastných kyselin.
Vhodným doplňkem běžné stravy a kompenzací běžně dostupných tuků ve stravě je například produkt OMEGA 3 PLUS.
M. Tůček

Kombinace sportovní výživy

Autor:Veronika Pastorová Datum:31.1.2020 10:54

Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem ke kombinování sportovní výživy a doplňků. Sportu se věnuji neprofesionálně od dětství. Primárně se věnuji běhu - ve 30 letech běhám maraton kolem 4 hodin, Cooperův test 2 750 m, doplňkově plavu a momentálně jsem začala cvičit s vahou vlastního tělo, základy funkčního tréninku. V následujícím roce se chci věnovat tvarování postavy, protože svých cílů v oblasti výkonu jsem už víceméně dosáhla, nicméně například uvedené výsledky chci udržet, zejména Cooperův test. Dosud z výrobků Nutrend používám pouze Uni, jako zajištění pitného režimu při výkonu. Uvažuji o zařazení proteinů, případně některých aminokyselin. Můžete mi, prosím, doporučit vhodnou kombinaci přípravků? Děkuji.

Re: Kombinace sportovní výživy

Autor:Janka Pálešová Datum:31.1.2020 13:41

Dobrý den, vřele doporučuji především po tréninku doplnit živiny komplexním produktem AFTER TRAINING PROTEIN (dávka 45g ) s dostatečnou dávkou stavebních živin – proteinů s dávkou potřebné energie z vhodných sacharidů. ATP má také vysoký obsah větvených aminokyselin (BCAA), extrakt z Ginkgo biloby, směs speciálně zvolených vitamínů a minerálů pro snížení únavy a vyčerpání. S pozdravem Mgr. Janka Pálešová

Dieta

Autor:Jan Bystricky Datum:27.12.2019 16:44

Dobrý den zakoupil jsem si tenhle protein do diety merim 178cm a váha je 92kg.Kazdy den běhám a dodrzuji jidelnicek je tenhle protein vhodný do diety??Děkuji za odpověď.

Re: Dieta

Autor:Michal Tuček Datum:3.1.2020 12:32

Dobrý den
Produkt s vysokou koncentrací bílkoviny je vhodný zařadit do jídelníčku (nejen v případě diety) za předpokladu, že vaše běžná strava obsahuje nízké množství bílkoviny. Bílkovina ve stravě by z dlouhodobého hlediska neměla překračovat množství 2 gramy bílkoviny (ze všech zdrojů) na kilogram tělesné hmotnosti.
Bílkovina z dotazovaného produktu patří mezi rychle stravitelnou živinu a podle toho je nutno vhodně plánovat další příjem stravy. Produkt lze při dietním režimu použít například jako formu svačiny a s dostatečným odstupem po konzumaci proteinu (>30 minut) je možné do jídelníčku zařadit například čerstvou zeleninu.
M. Tůček 

Whey isolate

Autor:Zuzana Datum:22.10.2019 07:57

Dobrý den, je mi 36 let, měřím 161 cm, váha 55 kg.
2x týdně mám silové tréninky a 2x týdně kardio trénink. Ráda bych zpevnila postavu, možná něco málo ještě zhubla. Zakoupila jsem si whey isolate jako doplněk po tréninku, chtěla jsem něco a nízkým obsahem sacharidů. Je to v pořádku nebo byste mi doporučili něco jiného? Děkuju, Zuzka

Re: Whey isolate

Autor:Janka Pálešová Datum:23.10.2019 16:24

Dobrý den, ano, pokud držíte nízko sacharidový příjem, tak po tréninku lze použít vysoko proteinový koncentrát. Pokud byste po delším období tohoto LOW CARB příjmu cítila únavu, chutě apod., doporučuji především po intenzivních trénincích AFTER TRAINING PROTEIN. Optimální množství vhodně nakombinovaných sacharidů v dávce jen podpoří regeneraci! S pozdravem Mgr. Janka Pálešová

100% WHEY ISOLATE

Autor:Simona Datum:13.10.2019 10:05

Dobrý den ,můžu začít používat tento doplněk v případě :jsem několik měsíců po porodu a chtěla bych se dostat do formy,rychlá chůze s kočárkem a 1x týdně orbitrek a zda občas můžu užívat doplněk fat direct shot -ten bych chtěla nej občas třeba 1,2x týdně a tento doplněk jestli je vhodný k spalení tuků - abcaa mega strong potřebuji spálit tuky Děkuji

Re: 100% WHEY ISOLATE

Autor:Michal Tuček Datum:14.10.2019 08:52

Dobrý den
Pokud již nekojíte, tak by neměly dotazované produkty představovat riziko a můžete začít užívat dle doporučeného dávkování.
V případě laktace mohu doporučit pouze produkt 100% WHEY ISOLATE, ale pouze za předpokladu, že celkový denní příjem nebude významně vyšší než je v rámci vaši hmotnosti doporučováno. Navýšení bílkoviny by ve vašem případě mělo být přibližně o 15 gramů za den. Vhodnost použití tohoto produktu při kojení však konzultujte s lékařem.
M. Tůček

Protein

Autor:Tereza Datum:15.9.2019 11:45

Dobry den. Je mi 29 let moje vaha je 50kg a vyska 167cm a cvicim 2x az 3x tydne a snazim se nabrat svalovou hmotu nejlepe na hyzdich. Prosim o radu jestli je 100%whey isolate spravnym doplnkem stravy? Jiny mi delaji blbe na zaludek. Dekuji

Re: Protein

Autor:Janka Pálešová Datum:16.9.2019 16:10

Dobrý den, dovolím si doporučit AFTER TRANINING PROTEIN, jako komplexní doplněk stravy po sportovní aktivitě, obsahuje i trávící enzym Tolarase®-L. V případě nedostatečného příjmu bílkoviny běžnou stravou navrhuji produkt HYDRO WHEY v průběhu dne. Celkový denní příjem bílkoviny ze všech zdrojů, by však neměl dlouhodobě přesáhnout 2 gramy na kilogram vaší tělesné hmotnosti. Oba produkty lze zakoupit v jednorázové dávce, tedy tak vyzkoušet individuální toleranci přípravku. S pozdravem Mgr. Janka Pálešová