Diskuse | NUTREND.cz - Oficiální e-shop

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu

Nutrend klub

Nutrend klub

Nutrend klub

S členskou kartou můžete sbírat body za každý nákup, uplatnit slevu 10% na všechno zboží a zúčastnit se cvičebních plánů a se splněním všech Vašich sportovních cílů. Více....

Doprava ZDARMA

Doprava zdarma Doprava ZDARMA
nad 600 Kč

Doprava ZDARMA

Při ceně objednávky od 600 Kč poštovné ZDARMA. Platí jen pro koncové zákazníky.
Muj profil

HYDRO WHEY

HYDRO WHEY

Izolát nativní syrovátkové bílkoviny je považován za jeden z nejvýhodnějších zdrojů bílkoviny z hlediska vstřebatelnosti, ale také využitelnosti.

Datum: 2.10.2017 10:01 Odpovědi: 56

Výběr proteinů

Autor:Martina Folková Datum:10.2.2020 20:49

Dobrý den,prosím o radu ohledně proteinů.
Chodím do fitka 4x týdně, fit-box,
t-bow,občas tabata. Tréninky jsou většinou večer,tak po nich si dávám AFTER TRAINING PROTEIN a pak už nejím. Ráda bych zahrnula nějaký protein i během dne, protože můj jídelníček z časových důvodů není plnohodnotný. Nevím ale jaký si mám vybrat. Nechci hubnout,spíše se udržují v dobré kondici a trochu svalové hmoty by mi prospělo. Děkuji moc Martina

Re: Výběr proteinů

Autor:Michal Tuček Datum:11.2.2020 11:57

Dobrý den
Píšete, že z časových důvodů nemáte plnohodnotný jídelníček. Protože ale neuvádíte, v jakém směru a dotaz směřujete k proteinům, budu předpokládat, že vám ve stravě chybí bílkovina.
Jednoznačně v tomto směru doporučím produkt HYDRO WHEY, jako rychle stravitelnou bílkovinu. Také můžete volit novinku mezi proteiny ISO WHEY PROZERO.
Mějte ale na paměti, že celkový denní příjem bílkoviny ze všech zdrojů by neměl dlouhodobě překračovat 2 gramy na kilogram tělesné hmotnosti.
M. Tůček 

Výběr proteinů při hubnutí

Autor:Miroslava Honsarkova Datum:1.2.2020 18:34

Nevím jaký zvolit protein, mým cílem je redukce váhy. Cvičím dvakrát týdně při domácích videí. Děkuji za radu.

Re: Výběr proteinů při hubnutí

Autor:Michal Tuček Datum:3.2.2020 13:01

Dobrý den
V rámci redukce tělesné hmotnosti jednoznačně doporučím produkt DIET PROTEIN, který byl za tímto účelem vytvořen. Nabízíme jej ve třech chuťových variantách.
Ideální použití tohoto produktu je dvakrát denně, přesněji v dopoledních hodinách jako svačina a večer jako poslední jídlo.
Také lze za tímto účelem využít proteinovou tyčinku BE SLIM, kterou také nabízíme ve třech chuťových variantách.
M. Tůček

Proteiny

Autor:Honza Datum:27.1.2020 16:52

Dobrý den,
je mi 27, chodím 2-3x týdně cvičit ( hlavně s vlastní váhou) + párkrát do měsíce cardio. Co byste mi doporučili pokud chci nabrat a svalovou hmotu si udržet? Díky

Re: Proteiny

Autor:Michal Tuček Datum:28.1.2020 12:39

Dobrý den
Počítejte s tím, že svalový růst je dlouhý proces. Zdravý jedinec s dobrou tělesnou dispozicí získá přibližně okolo 4 kilogramů čisté svalové hmoty za rok. Rychlejší hmotnostní přírůstky směřují k zisku tukové tkáně, nebo k zadržování vody v těle. Podmínkou svalového růstu je vhodná fyzická aktivita, která je prováděna ve správném časovém rozsahu a se správnou četností. Další podmínkou pro svalový růst je pestrá strava, která obsahuje dostatečné množství všech živin (nikoliv pouze bílkoviny)!
Denní příjem bílkoviny pro podporu svalového růstu by se mohl pohybovat okolo 2 gramů na kilogram tělesné hmotnosti, a to ze všech zdrojů! (rostlinných i živočišných)
Bílkovinu lze získat například z masa (průměrně 20 gramů bílkoviny na 100 gramů potraviny), z vajec (průměrně 7 gramů bílkoviny na jedno vejce), z tvrdých sýrů (průměrně 20 gramů bílkoviny na 100 gramů potraviny), nebo třeba z ořechů a luštěnin (přibližně 20 gramů bílkoviny na 100 gramů potraviny). Pokud není ve stravě dostatečné množství kvalitní bílkoviny, doporučím v tomto ohledu doplněk stravy typu DELUXE 100% WHEY, dotazovaný 100% WHEY PROTEIN nebo HYDRO WHEY.
Sacharidové zdroje lze nalézt v cereáliích (cca 70% sacharidů), rýži (cca 75% sacharidů), těstovinách (cca 70% sacharidů), nebo například v bramborách (cca 20% sacharidů). Pro případ stavů ukazujících na zhoršenou regeneraci doporučím ihned po tréninku proteinový produkt s rozumným obsahem sacharidů, jako například AFTER TRAINING PROTEIN. Denní příjem sacharidů současně svalového růstu by se měl při provozování sportovní aktivity vyšplhat nad 5 gramů na kilogram tělesné hmotnosti ze všech zdrojů. Je velmi důležité sacharidy správně v průběhu dne rozmístit! To je nejčastější chybou sportovců, díky které se sacharidům mylně začali vyhýbat! Jednoduché cukry by se měly ve stravě objevit výhradně v bezprostřední blízkosti sportovní aktivity ale vždy v umírněném množství. V ostatních částech dne by se mělo jednat o převážně komplexní sacharidy, které tělu dodávají glukózu postupně.
Také tuky jsou podmínkou k příjmu a jejich zdroje by též měly být pestré. Příjem tuků by měl být při stanoveném cíli přibližně 1 gram na kilogram tělesné hmotnosti. Důležité však je, aby mezi tuky bylo dost polynenasycených mastných kyselin a z toho ještě dostatek takzvaných omega 3 mastných kyselin.
Vhodným doplňkem běžné stravy a kompenzací běžně dostupných tuků ve stravě je například produkt OMEGA 3 PLUS.
M. Tůček

Protein

Autor:Petr Datum:25.1.2020 15:59

Dobrý den je mi 38 let chodím do fitka 4x týdně cvicim hodne intenzivne okolo 1 hodiny hned po tréninku beru BCAA mega strong power a asi po 20.min ještě protein Hydro Whey můžu to takhle míchat a používat díky za odpověď.

Re: Protein

Autor:Michal Tuček Datum:27.1.2020 09:49

Dobrý den
Produkt HYDRO WHEY obsahuje v jedné doporučované dávce 7 gramů esenciálních aminokyselin s rozvětveným řetězcem (BCAA). Pokud v běžné stravě přijímáte bílkovinné zdroje s nedostatkem BCAA a produkt HYDRO WHEY deficit nepokryje, lze přijímat tyto aminokyseliny z dalšího doplňku stravy. Popisovaná kombinace je za těchto podmínek možná, a dokonce vhodná. Za předpokladu příjmu pestré stravy a vhodné sportovní aktivity silového charakteru lze díky optimálnímu příjmu živin dosáhnout zvýšení syntézy tělu vlastní bílkoviny.
M. Tůček 

Vhodnost proteinu

Autor:Patrik Datum:16.1.2020 10:57

Dobrý den, je tento protein vhodný používat i v netréninkové dny např. ke snídani či kdykoliv během dne jako svačinu?
Děkuji

Re: Vhodnost proteinu

Autor:Michal Tuček Datum:16.1.2020 13:24

Dobrý den
Přes jisté mýty, které jsou k dohledání na internetu musím upozornit, že proteinové koncentráty, případně proteinové izoláty jsou doplňky stravy, a nikoliv doplňky tréninku. Jejich použití je tedy vhodné a žádoucí v případech, kdy sportovec nedosahuje dostatečného příjmu bílkoviny z běžné stravy pro svůj vytyčený cíl.
Nejvyšší příjem bílkoviny je požadován mezi silovými sportovci a kulturisty, kterým jde primárně o svalový růst. Vytrvalostní sportovci zpravidla poptávají menší množství bílkoviny než zmíněná skupina, ale stále je zde potřeba bílkoviny významně vyšší než u nesportovců. Pro nesportovce je doporučován příjem alespoň 0,7 gramů bílkoviny na kilogram tělesné hmotnost ze všech zdrojů v průběhu celého dne.
Protože jste neuvedl, jaký máte vytyčený cíl, mohu doporučení uzavřít tím, že pokud nemáte ve stravě dostatečné množství bílkoviny, lze tento produkt používat každý den, a dokonce i několikrát denně.
M. Tůček 

Ovoce

Autor:Milan Datum:10.1.2020 13:49

Dobrý den, je hydro whey ideální na míchání s ovocem? Popřípadě který? Díky

Re: Ovoce

Autor:Michal Tuček Datum:10.1.2020 16:34

Dobrý den
Má-li být upřímný, tak míchání proteinových produktů s čerstvým ovocem nepovažuji za zcela ideální. Čerstvé ovoce totiž dodává odlišné živiny dle druhu a dle stavu zralosti. Těžko se potom odhaduje, zda jste spolu s proteinem přijali výhradně jednoduché cukry, nebo se jedná převážně o vlákninu, nebo dokonce rezistentní škrob.
Sušené ovoce má na rozdíl od toho čerstvého na svém obale uvedené energetické hodnoty a také stav sacharidů, případně vlákniny. Z tohoto důvodu lze poukázat na sušené ovoce jako na vhodnější pro případnou směs s proteinovými produkty.
M. Tůček