Dějištěm, kam poslední říjnový den zástupci týmu spolu s dvoulitrovým prototypem Norma M20F zavítali, se stal mostecký Automotodrom.
Jako první do kokpitu usedl Václav Janík, který hned v úvodu dne využil téměř prázdné tratě autodromu, což mu dovolilo vůz otestovat na maximum. Nahřáté pneumatiky umožnily Vaškovi jet opravdu ve svižném tempu, čehož jezdec s chutí využil a sesbíral další cenná data a kilometry s tímto vozem. Poté Janík přenechal kokpit závodní Normy dalším jezdcům a přesedlal do civilního BMW M4, kde se po zbytek dne věnoval coachingu.
Druhým jezdcem, který za volat Normy M20 usedl byl Michal Paclík a jízda ve francouzském prototypu pohltila natolik, že z původně plánovaných tří ostrých kol využil celého časového limitu, určeného automobilům. Martin Kalvas, zkušený jezdec našeho týmu, zpravidla usedající do vozu KTM X-BOW R, byl dalším, kdo do monokoku Normy usedl. Pro Martina se rozhodně nejednalo o premiéru v tomto voze, čemuž také nasvědčovaly velmi rychlé časy, které s každým odjetým kolem ještě vylepšoval.