SNPRO EXPO MOSKVA & NUTREND

Když jsem se dozvěděla, že jsme byli pozváni s NUTRENDEM do Ruska na veletrh, byla jsem nadšená! Doslova jsem balila kufry několik týdnů dopředu! Celý výlet ale začal 3 hodinovým letem do Moskvy a ubytováním v hotelu Borodino s posilovnou a wellness, což pro nás bylo skvělé! Byla jsem v Moskvě poprvé a hned po příletu se mi povedlo se nachladit. Mohlo to být změnou času, anebo taky TÍM ŠÍLENÝM MRAZEM! :D Každopádně jsem byla nadšená, že se tam mohu podívat, a samozřejmě natěšená na celý ten třídenní program, který nás čekal!

DEN 1.

V 9:00 jsme šli na první snídani v hotelu. Nevím, jestli to tak mám jen já, každopádně pokaždé, když návštívím podobný hotel, nejraději bych tam celý den projedla. A nepřestala. Tolik různých kombinací jídel na výběr a všechny výborné!

V 9:45 nás vyzvedla průvodkyně a ukázala nám ty nejzajímavější místa ve městě. Například Stalinovy mrakodrapy, Leninovo mauzoleum, Chrám Vasila Blaženého, Národní historické muzeum, Katedrálu Krista Spasitele a další (pod článkem najdete i několik fotek).

Po obědě nás čekalo už samotné expo SNPRO. Stánek NUTREND byl krásný a na skvělém místě. Bylo tam i malé podium, kde jsme se fotili s fanoušky. První den byl takzvaný »business day«, nepřišlo příliš lidí, ale každý mohl vyzkoušet naše proteinové tyčinky a nápoje. Luka jako vždy vše dokumentoval. Fotky a videa můžete najít na Instagramu Nutrend Bodybuilding a v uloženém příběhu z Moskvy.

Po skončení veletrhu jsme šli na společnou večeři do restaurace v tradičním ruském stylu poblíž hotelu. Číšník byl velmi přátelský a jídlo výborné, a i když místní obyvatelé nemluví moc dobře anglicky, nakonec jsme našli společnou řeč velmi rychle. Střídali jsme slovinštinu, češtinu, ruštinu a angličtinu a nakonec jsme se dorozuměli výborně! :)

DEN 2.

... den, kdy byl ten největší nával. Na expu jsme byli od 10:00 a už v tu dobu proudily davy lidí na veletrh vyzkoušet nové produkty, vyfotit se se svými oblíbenými sportovci a popřípadě něco vyhrát v soutěžích, které jsme pro ně průběžně pořádali. Vymýšleli jsme aktivity jako výdrž v dřepu, výdrž v planku a jiné... nebylo potřeba lidi příliš hledat, aby si přišli zasoutěžit. Někdy je to totiž docela těžké, v některých zemích jako by se "báli" vstoupit na stage. Ale tady rozhodně ne! Maximálně jsem si, i přes své nachlazení, užila každý moment.

Je úžasné, jak vás lidé poznávají i tak daleko od domova. Někteří mi dokonce sami od sebe donesli dárky! Rusové jsou opravdu velmi milí! Celkově to ale byl náročný den a Luka pobíhal kolem jako zběsilý! Kolikrát jsem ho nemohla ani najít, když bylo potřeba – opět se totiž snažil zachytit každý moment na fotku nebo na video. Někdy si říkám, že by mohl dělat reklamu na baterky od Duracellu. Nebo to možná jen přehnal s předtréninkovkou. :D

Po veletrhu byl opět čas na večeři. Protože jsme byli velmi unavení, první myšlenka byla samozřejmě na jídlo. Vzali jsme to večerní procházkou centrem města, které za tmy vypadalo snad ještě kouzelněji. Tedy pokud to jde. Něco jsme nafotili a pak už jen běželi do restaurace, protože venku mrzlo a my už hlady zakopávali. Každopádně tam, kam nás partneři z NUTREND Russia vzali, bylo jídlo neuvěřitelné. Tak dobré, že jsme do hodiny měli snědeno! Dokonalé zakončení celého dne!

DEN 3.

Většinou jsou na veletrzích neděle celkem klidné, ale tady v Rusku bylo pořád plno lidí. Opět jsme uspořádali soutěže o ceny a vyfotili asi milion fotek s fanoušky.

Pak už následovalo loučení. Jsme velmi vděční za možnost se do Moskvy podívat. Děkujeme NUTRENDU a NUTRENDU Russia za to, jakou péči nám věnovali se vším, co jsme si mohli jen přát! SPASIBA!

Doufám, že se se všemi opět brzy uvidíme! Teď už jsem ale doma se svým nachlazením, popíjím melounový Glutamine, dopuji se Vitamínem C a čekám, že mě "teplejší" počasí tady na Slovinsku opět postaví na nohy, abych mohla zase vyrazit na trénink!

Tak u dalšího vyprávění,
Vaše Valči

1.1.2013

Dárek k nákupu nad 2 000 Kč

Získejte proteinové palačinky ZDARMA

Pečujte o svou imunitu

Zjistit více

Funkční nápoj,

který se postará o vaši hydrataci.

Zahnat žízeň

Objevte novou produktovou řadu

Objevit

Odebírejte náš newsletter

a získejte přehled o aktuálních akcích a novinkách.

Doprava ZDARMA při nákupu nad

Vyberte si dárek ke každému nákupu

Speciální akce každý měsíc

Používáme kvalitní a značkové suroviny