Tři věci, které na svých chytrých hodinkách nesledujete, ale měli byste | NUTREND.cz - Oficiální e-s

800 750 750(8-16 hod.)

Váš košík: 0 0
Menu

Tři věci, které na svých chytrých hodinkách nesledujete, ale měli byste

Tři věci, které na svých chytrých hodinkách nesledujete, ale měli byste

Datum: 4.5.2021

Chytré hodinky jsou dnes už naší běžnou součástí, skoro jako mobilní telefon. A kdo nesleduje aktivitu na svých hodinkách, má alespoň aplikaci v telefonu. Hlídáme si svých 10 tisíc kroků denně, spálené kalorie během tréninku i během celého dne, délku a kvalitu spánku i to, abychom neproseděli celý den u počítače a občas se protáhli.

Jaké další údaje z chytrých hodinek se vyplatí sledovat a proč?

 

1. Týdenní přehled a průměrné aktivní kalorie za týden

Možná se vám nepodaří splnit každý den nastavené kalorie, ale jiné dny je zase výrazně překročíte. A to je naprosto v pořádku, protože stejně tak, jako je důležitá aktivita, je důležitá i regenerace. Jak si tedy pohlídat, že jste dostatečně aktivní, i když nemáte kroužky splněné každý den? 

 

Sledujte týdenní přehledy a průměrné denní kalorie za týden. Pokud je váš týdenní průměr vyšší než váš denní cíl, tak víte, že makáte dostatečně. Pokud je průměr nižší než váš nastavený cíl, je to znamení, že máte přidat. 

 

2. Měsíční aktivita a tréninky

Dalším skvělým ukazatelem toho, jestli jste do tréninku opravdu dali všechno, je měsíční aktivita. Místo počtu tréninků a spálených kalorií za jeden trénink se podívejte na celkové kalorie za měsíc a porovnejte je s předchozím měsícem. 

 

3. Neprosezené minuty za hodinu

Většina chytrých hodinek vám sice ukáže, kolik hodin jste během dne stáli, pravda ale je, že se stačí postavit na jednu až dvě minuty nebo se projít na záchod a hodinky vám to započítají jako neprosezenou hodinu. 

 

Zajímavějším ukazatelem jsou proto neprozřené minuty za hodinu. To znamená, kolik minut z každé hodiny během dne skutečně strávíte na nohou. 

 

Nezapomeňte, že každý z nás je jiný, má jiný životní styl, a především množství spálených kalorií ovlivňuje mnoho faktorů. Proto se neporovnávejte s ostatními, ale snažte se být každý den/týden/měsíc lepší než ten předchozí. 


Popisky k fotkám:

 

1. I když tři dny v týdnu nesplníte denní cíl, neznamená to, že nejste aktivní. Týdenním průměrem dokonce můžete denní cíl překonat (denní cíl nastaven na 650 kcal)

2. Měsíční aktivita - porovnejte si, jak jste aktivní v průběhu měsíců

3. Neprosezené minuty za hodinu je důležitější ukazatel než stání


Fotogalerie