Valerija Slapnik a Luka Pasič výlet do Číny - Shanghai - FIBO 2018

Ten pocit, když zjistíte, že jste pozváni od společnosti NUTREND na FIBO do Číny. Dnes je to skoro rok, co jsem součástí NUTREND Teamu, Luka necelý půl rok. Za celou tu dobu jsme s nimi mohli cestovat a růst a jsme za to velmi vděční!

Den 1.
Asi 10 hodin letu a 2 hodiny jízdy vlakem trvalo dostat se do města Jinan, kde má NUTREND China své sídlo. Když jsme dorazili, byli jsme převezeni na hotel, který byl celý v tradičním čínském stylu. Potom, co jsme se ubytovali, jdeme navštívili místní posilovnu kvůli večernímu tréninku. Lidé nás se zaujetím pozorují a dokonce nás pár z nich žádá o fotku. Po tréninku je čas na tradiční čínské jídlo. Překvapilo nás, že vše chutná úplně jinak, než v Evropě. Někdy jsme ani nevěděli, co vlastně jíme, ale pokud to obsahovalo protein, bylo to v pohodě. (haha)

Den 2.
Vstáváme brzy a míříme do té samé posilovny jako den před tím. Půl dne fotíme pro NUTREND China v jejich oblečení s NUTREND produkty. Užili jsme si to všichni, i Luka nafotil několik snímků a natočil videa, což ho nesmírně baví. Všechen tento materiál můžete najít na Instagramu @nutrendbodybuilding ve stories nebo postech. Po focení následuje seminář s fanoušky. Jsem pěkně nervózní, je to můj první seminář v angličtině, ale všechno jde nakonec velmi dobře. Představuji se, ukazuji pár cviků zaměřených na ramena a vyprávím o tom, jaké produkty od NUTRENDU pravidelně používám. Nakonec se fotíme s fanoušky. Na to všechno se můžete zpětně podívat na Instagramu Nutrendbodybuilding.

Den 3.
Třetí den se nese v podobném duchu jako ten předchozí, pouze místo se změnilo. Nese název Chivilary-7 gym. Je více moderní a opět se zde koná focení a seminář. Tentokrát se koná i lekce pózování s některými z dívek.

Den 4.
Vstáváme v 5 hodin ráno, protože potřebujeme chytit vlak do Šanghaje. Po 5-6 hodinách přijíždíme a ubytováváme se v hotelu s názvem Mercury NECC hotel. Jsme celkem unavení, ale i tak míříme do fitka v centru města. Je zvláštní, jak jsou lidé fascinovaní naším tréninkem a vším kolem. Zastavují v půlce série jen aby se na vás mohli podívat nebo natočit. Jsem si jistá, že jsou fanoušky sportu, sportovců samotných a také zdravého životního stylu.

Den 5., 6., 7.
Začíná FIBO v Šanghaji! Wau! Prostor pro veletrhy je tu taaaaaak velký! Je dost jednoduché se zde ztratit, a to jen když hledáte samotné FIBO.

Po příjezdu nacházíme NUTREND stánek, který je rozdělený na dvě části. Jedna se suplementy, stagí a obří obrazovkou – tam běží videa se všemi sportovci z NUTREND teamu v průběhu všech tří dnů. V druhé části seženete jejich vlastní značku oblečení. Nemusím zmiňovat, že se mi dost špatně odlétalo s kufrem nacpaným všemi těmi novými kousky.

Luka běhá sem a tam, aby zachytil co nejvíce z veletrhu na fotky a videa. Také tu s námi je Karolína Liberdová (z NUTREND ACTIVE LIFESTYLE), která je instruktorkou Jumpingu. Každý den s ní cvičíme na na trampolínkách. Wau, vždy jsem si myslela, jak je to jednoduché, ale po deseti minutách nemůžu popadnout dech. Všem doporučuji lekci vyzkoušet, především tu s Karolínou, pokud máte možnost a bydlíte někde nedaleko.

Na hotel se vracíme kolem 5 hodin večer. Potom následuje buď trénink v posilovně nebo spánek, jsme unavení a své dělá také časový posun.

Den 8. a 9.
Já a Luka zůstáváme v Šanghaji další dva dny a vydáváme se prozkoumat město. Míříme do 'The Bund', kde se nachází 2. nejvyšší budova na světě – Shanghai tower. Je vysoká kolem 632 metrů a v noci vypadá ještě úžasněji! Chceme se dostat nahoru
a dát si drink. Nevím proč, ale všichni taxikáři, které žádáme o odvoz, tvrdí, že »no, no, no, no drive« a pak ještě cosi dodávají čínsky. Nakonec tedy upouštíme z původního programu a pouze budovu sledujeme z druhého břehu řeky.

Takhle vypadal náš pobyt v Šanghaji. Byli jsme opravdu nadšení z pohostinnosti místních, z toho, jak se k nám chovali a pečovali o nás – nosili nám jídlo každé 3 hodiny – lehké, dietní pokrmy, nebo nás večer vždy dovezli do restaurace, když bylo potřeba. Lidé jsou tam velmi milí a slušní. Okolí je úžasné. Mísí se zde tradiční s moderním. Rozhodně bychom se tam jednou chtěli vrátit.

Děkujeme NUTRENDU za tuto příležitost! 'Krasne to bilo!'

Luka Pašič and Valerija Slapnik

1.1.2013

Dárek k nákupu nad 2 000 Kč

Dodržujte pitný režim ještě snadněji

Nenechte se vyiontovat

Objevit

Objevte novou produktovou řadu

Křupavá a plná proteinu

Qwizz Protein Bar

Odebírejte náš newsletter

a získejte přehled o aktuálních akcích a novinkách.

Doprava ZDARMA při nákupu nad

Vyberte si dárek ke každému nákupu

Speciální akce každý měsíc

Používáme kvalitní a značkové suroviny