Hypo a iso nápoje - kdy který nápoj zvolit?

Hypo a iso nápoje - kdy který nápoj zvolit?

Dobrý den, jezdím 3x týdně tak hodinu na kole a nevím, jestli pít hypotonické nebo isotonické nápoje. Občas si také zajdu zahrát fotbal na hoďku a nebo taky např. na spinning. Můžete mi, prosím, vysvětlit rozdíl a poradit, kdy jaký nápoj použít?

Dobrý den, zásadní rozdíl mezi těmito nápoji je v množství minerálů a energie.

Isotonické nápoje mívají vyšší obsah minerálů a střední obsah energie, zatímco hypotonické nápoje mají obsah minerálů a energie podstatně nižší.

Funkční rozdíl je v tom, že hypotonický nápoj se podstatně rychleji vstřebává a nezatěžuje tolik trávící trakt. Naše doporučení je konzumace hypotonických nápojů - např. UNISPORT nebo hypotonicky naředěný ISODRINX při dlouhodobějších a méně náročných aktivitách.

Isotonické nápoje radíme používat při intenzivnějších typech sportů, jako např. při fotbalu či hokeji nebo při spinningu, a to např. isotonicky ředěný ISODRINX.

Shrnutí:

  • Isotonické nápoje jsou vhodné pro aktivity s vysokou intenzitou trvající do 60 minut.
  • Hypotonické nápoje jsou nápoje vhodné pro aktivity se střední intenzitou trvající více než 60 minut.

1.1.2013

Dárek k nákupu nad 2 500 Kč

Vyberte si protein ZDARMA

Dárek k nákupu nad 2 500 Kč

Objevte novou produktovou řadu

Objevit
Objevte novou produktovou řadu

Tak trochu jiná bonboinéra

To chci
Tak trochu jiná bonboinéra

Odebírejte náš newsletter

a získejte přehled o aktuálních akcích a novinkách.

Doprava ZDARMA při nákupu nad

Vyberte si dárek ke každému nákupu

Speciální akce každý měsíc

Používáme kvalitní a značkové suroviny

Rychlá expedice vaší objednávky

Nutriční poradenství pro vás

Copyright © 2024 NUTREND D. S., a.s. Všechna práva vyhrazena