Bezkofeinové nakopávače

Bezkofeinové nakopávače

Dobrý bezkofeinový stimulant může být tím vůbec nejlepším řešením pro všechny cvičence, kteří chodí trénovat v pozdních odpoledních, či dokonce večerních hodinách a přitom nechtějí přijít o výhody, které předtréninkové doplňky stravy přináší.

Nekvalitní spánek
Taky už jste před večerním cvičením vyzkoušeli předtréninkový stimulant, který vám sice pomohl s kvalitním tréninkem, ale zato jste se pak dvě hodiny převalovali v posteli, než jste zvládli usnout? Nebo jste sice usnuli, ale ráno jste se vzbudili rozlámaní, jako byste půl noci nespali? Mohlo to být tím, že jste měli v krvi stále velké množství kofeinu, který zabraňoval vašemu tělu hluboce usnout a tím citelně zhoršil i vaši regeneraci do dalšího dne.

Existuje však skvělé řešení, jen je třeba umět vybrat ten správný výrobek. Pojďme se tedy podívat na řadu stimulačních látek, které vám mohou pomoci připravit se na kvalitní trénink, avšak v pozdějších hodinách negativně neovlivní váš spánek, jakožto klíčový faktor pro regeneraci vašeho těla.

Jaké látky mohou pomoci k lepšímu výkonu?

Withania somnifera známá jako Ashwagandha je rostlinou z Ayurvédy, která je známá pro své adaptogenní vlastnosti. Běžně je také označována jako "indický ženšen". V ájurvédské medicíně se používá za účelem podpory energie, vitality, fyzické výdrže a duševní pohody.

Bacopa monieri, je drobná plazivá bylinka, která je oblíbená v tradiční indické nebo ájurvédské medicíně. V ájurvédě je běžně označována také pod jménem Brahmi, v překladu kosmické vědění. V lidovém léčitelství je vyhledávána za účelem přispívání duševní pohody, správných kognitivních funkcí a podporu koncentrace.

Beta-alanin je v malém množství získáván z potravy například z kuřecího, vepřového a hovězího masa a ryb. Jeho doplňkovou suplementací je v těle podpořena syntéza karnosinu, který ovlivňuje stabilitu pH ve svalech.

Přirozenou reakcí těla na vyšší dávky beta-alaninu je parestézie neboli mravenčení, což může mít za následek i psychickou vzpruhu ke cvičení.

Cholin v rámci tréninků může být užitečný pro jeho příznivé účinky v podpoře metabolismu tukové tkáně. Méně známý účinek cholinu je, že přispívá k udržení normální funkce jater.

Bioperine je přísada z černého pepře, která se používá ke zlepšení absorpce jiných významných nutričních látek v těle. Může tak podpořit účinnost dalších složek předtréninkového stimulantu.

Mezi další oblíbené látky vyhledávané před tréninkem patří bezesporu i aminokyseliny jako je L-citrulin nebo L-tyrosin.

Dále je tady významná skupina B-komplexních vitamínů, které jsou důležité například pro náš nervový systém, energetický metabolismus a produkci červených krvinek.

Vitamin B1 (thiamin) podporuje metabolismus, optimální činnost nervové soustavy a přispívá ke správné funkci srdce.

Vitamin B3 (niacin) snižuje pocity únavy a vyčerpání a podporuje činnost nervové soustavy.

Vitamin B5 (kyselina pantothenová) u sportovců je oblíbený především proto, že podporuje duševní výkonnost, přispívá k normální syntéze a metabolismu steroidních hormonů a snižuje pocity únavy a vyčerpání.

Vitamin B12 (kobalamin) podporuje optimální funkci nervového systému a správnou tvorbu červených krvinek. Při cvičení vám přijde vhod i jeho účinek snižování pocitu únavy a vyčerpání.

Autor článku: Jakub Prchal

1.1.2013

Dárek k nákupu nad 2 500 Kč

Vyberte si protein ZDARMA

Dárek k nákupu nad 2 500 Kč

Objevte novou produktovou řadu

Objevit
Objevte novou produktovou řadu

Tak trochu jiná bonboinéra

To chci
Tak trochu jiná bonboinéra

Odebírejte náš newsletter

a získejte přehled o aktuálních akcích a novinkách.

Doprava ZDARMA při nákupu nad

Vyberte si dárek ke každému nákupu

Speciální akce každý měsíc

Používáme kvalitní a značkové suroviny

Rychlá expedice vaší objednávky

Nutriční poradenství pro vás

Copyright © 2024 NUTREND D. S., a.s. Všechna práva vyhrazena